تکنولوژی

فناوری دوستدار محیط زیست: گجت های خورشیدی مناسب برای کمپینگ تابستانی

به گزارش اپ خونه، کمپینگ یک فعالیت در فضای باز است که ارزش خودکفایی را ترویج می‌کند و زمانی که خارج از خانه هستید یک یا دو چیز در مورد زندگی پایدار به شما می‌آموزد.

با این حال، اگر ابزار یا گجت مناسبی برای یک سفر کمپینگ موفق داشته باشید، به شما کمک خواهد کرد. در اینجا بهترین ابزارهای خورشیدی برای کمپینگ آورده شده است.

فانوس کمپینگ خورشیدی Mesqool 

Meqsool Lamp 1

فانوس کمپینگ خورشیدی ال ای دی Mesqool توسط یک باتری داخلی با ظرفیت زیاد تغذیه می شود که نه تنها با استفاده از پنل خورشیدی موجود بلکه از طریق شبکه با استفاده از کابل شارژ USB 5 ولت شارژ می شود.

و حتی اگر به نور خورشید یا برق مستقیم دسترسی ندارید، این فانوس مستحکم و بادوام را نیز می‌توان با استفاده از مکانیزم دستی زنده نگه داشت.

این باتری چراغ اصلی شامل ۱۲ لامپ LED و یک چراغ قوه ۳ واتی را تامین می کند که می تواند تا ۸ ساعت روشن باشد. شما همچنین می توانید با استفاده از این فانوس کمپینگ به لطف پورت USB موجود در دستگاه، گوشی خود را شارژ کنید.

چراغ‌های رشته‌ای Brightec Ambience Pro

چراغ‌های رشته‌ای Brightec Ambience Pro یک چراغ رشته‌ای با دوام ۲۷ فوتی با ۱۲ چراغ LED و یک پنل خورشیدی قابل جدا شدن با کلید روشن/خاموش واقع در پشت است.

Brightec در اینجا از لامپ های سنگین استفاده کرده است که ۲۰۰۰۰ ساعت دوام می آورند و پنل خورشیدی این لامپ دارای طول عمر ۱۰۰۰ شارژ است.

لامپ ها همچنین نشکن هستند و مقاومت حرارتی تا ۱۲۲ درجه فارنهایت را ارائه می دهند. نه تنها می توان از این چراغ ها در سفرهای کمپینگ استفاده کرد، بلکه می توان از آنها برای تزئین و نورپردازی تراس بالکن، باغ ها و یا مهمانی ها استفاده کرد.

رادیو هواشناسی Meqsool 5000

رادیو آب و هوای Meqsool 5000 با پشتیبانی از رادیو AM/FM/موج کوتاه و باند آب و هوای NOAA برای دریافت سریع پیش بینی آب و هوای روزانه با چرخاندن دکمه به جای بالا و پایین کردن صفحه کلید ارائه می شود.

شما به هفت کانال آب و هوای برنامه ریزی شده NOAA دسترسی دارید که هشدارهایی را به شما می دهد تا در صورت وجود هشدارهای آب و هوایی شدید در منطقه شما، شما را در جریان نگه دارند.

این رادیو هواشناسی دارای یک باتری قابل شارژ با ظرفیت ۵۰۰۰ خورشیدی است که می تواند برای شارژ دستگاه های دیگر نیز استفاده شود.

شارژر خورشیدی Hiluckey 

Hilucky 1

اگر به دنبال یک پاوربانک بزرگ هستید که بتوان آن را با استفاده از انرژی خورشیدی شارژ کرد، شارژر خورشیدی Hiluckey دستگاهی برای شماست.

این دستگاه دارای یک بسته باتری ۲۵۰۰۰mah است که می‌توان آن را با استفاده از ۴ پنل خورشیدی با کارایی بالا شارژ کرد که می‌توانند در نور مستقیم خورشید به ۶ وات برسند.

این پاوربانک خروجی ۱۵ وات را از طریق یک پورت USB C و دو پورت USB A برای شارژ همزمان سه دستگاه ارائه می دهد.

این یک پاوربانک محکم است که می تواند در برابر افت گاه به گاه مقاومت کند و همچنین با یک چراغ قوه روشن داخلی همراه است که آن را ابزار خوبی برای مواقع اضطراری می کند.

دوش تابستانی Advanced Elements

Shower

یکی دیگر از ابزارهای واقعا خوب برای سفر کمپینگ شما دوش تابستانی Advanced Elements است.

بدون توجه به اینکه کجا هستید، به شما کمک می کند دوش آب گرم بگیرید. این یک دستگاه ۵ گالنی انرژی خورشیدی با ساختار ۲ لایه کارآمد برای حفظ حرارت و عملکرد بهینه است.

این دستگاه دارای ویژگی های جالبی از جمله دریچه پرکننده بزرگ با استفاده آسان با کلاهک چرخشی مناسب، سر دوش روشن/خاموش که باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود و دماسنج قابل خواندن برای اطلاع از گرم بودن دوش است .

فیلتر آب LifeStraw

Lifestraw

اگرچه یک گجت با انرژی خورشیدی نیست، فیلتر آب LifeStraw ابزاری است که باید در سفر کمپینگ خود همراه داشته باشید. این ابزار به شما کمک می کند تا هر کجا که بروید، آب تمیز و آشامیدنی را تامین کنید.

وعده حذف کوچکترین میکروپلاستیک های موجود در آب را می دهد و کدری را تا ۰.۲ میکرون کاهش می دهد.

این فیلتر همچنین ماندگاری بالایی دارد زیرا فیلتر سازگار با محیط زیست وعده ارائه ۴۰۰۰ لیتر (۱۰۰۰ گالن) آب آشامیدنی تمیز و سالم را می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا