فناوری اطلاعات

فهرست کردن مشاغل خدمات مالی شرکت هندی

به گزارش اپ خونه،شرکت هندی Reliance خدمات مالی خود را جدا کرده و فهرست می‌کند، اقدامی که  به مخابرات اجازه می‌دهد تا در خدمات مالی مانند تجارت وام‌دهی مصرف‌کننده و بازرگان و همچنین ساخت فین‌تک برای «همه هندی‌ها» وارد شده و گسترش یابد.

Reliance Industries که توسط میلیاردر موکش آمبانی اداره می شود، در بیانیه ای اعلام کرد که سرمایه گذاری های مشترک را در واحد جدید، که Jio Financial Services نامیده می شود، خریداری و مدیریت می کند تا پیشنهادات خود را برای افزودن بیمه، پرداخت، کارگزاری دیجیتال و دارایی گسترش دهد.
این شرکت قصد دارد برای تکمیل و تکمیل پذیره نویسی سنتی مبتنی بر اداره اعتبار، وام بر اساس تجزیه و تحلیل داده های اختصاصی ارائه دهد. این شرکت در حال حاضر از طریق کسب و کار عمده فروشی خود به تجار و مصرف کنندگان از طریق فروشگاه های خرده فروشی خود وام می دهد.

Reliance Industries که درآمد تلفیقی بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار دارد، بزرگترین شبکه مخابراتی کشور را با بیش از ۴۲۰ میلیون مشترک اداره می کند و بزرگترین زنجیره خرده فروشی کشور را با بیش از ۱۶۰۰۰ فروشگاه اداره می کند.

یکی از مدیران فین‌تک که خواست نامش فاش نشود، گفت که Reliance می‌تواند به طور فرضی از نام تجاری خود برای افزایش سرمایه با کمترین هزینه در کشور استفاده کند و سپس وام‌ها را پرداخت کند و سود خوبی به دست آورد. مدیر اجرایی گفت که اگر چنین باشد، خدمات مالی Jio می تواند برای شرکت هایی مانند تاتا کپیتال و باجاج فاینانس به دردسر بیفتد.
آمبانی در اواخر روز جمعه در بیانیه ای گفت: «JFS یک شرکت خدمات مالی واقعاً تحول آفرین، مشتری محور و دیجیتالی خواهد بود که خدمات مالی ساده، مقرون به صرفه، نوآورانه و بصری را به همه هندی ها ارائه می دهد.

«JFS یک کسب‌وکار مبتنی بر فناوری خواهد بود که محصولات مالی را به صورت دیجیتالی با استفاده از حضور سراسری کسب‌وکارهای مصرف‌کننده Reliance در سراسر کشور ارائه می‌کند. JFS به طور منحصر به فردی برای جذب فرصت های رشد متعدد در خدمات مالی قرار دارد که میلیون ها هندی را وارد موسسات مالی رسمی می کند.
به گفته این شرکت، هر سهامدار Reliance به ازای هر سهمی که در شرکت مادر دارد، یک سهم از شرکت جدید دریافت خواهد کرد.

این شرکت نگفته است که آیا به زودی جیو فایننشال را وارد فهرست می‌کندیا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا