نرم افزار موبایل

فید اکتشافی SoundCloud به سبک TikTok در حال انتشار برای همه است

به گزارش اپ خونه، SoundCloud اعلام کرد که یک فید اکتشافی به سبک TikTok با اسکرول عمودی و کلیپ‌های کوتاه از آهنگ‌ها منتشر می‌کند.

شرکت پخش موسیقی در ماه مارس آزمایش این ویژگی را آغاز کرد و اکنون در روزهای آینده برای همه کاربران iOS و اندروید در دسترس خواهد بود.

این برنامه به روز شده به کاربران اجازه می دهد تا به یک کلیپ ۳۰ ثانیه ای از یک آهنگ گوش دهند تا تصمیم بگیرند که آیا می خواهند به آهنگ کامل گوش دهند یا خیر. کاربران می توانند در حین گوش دادن به پیش نمایش، روی دکمه پخش ضربه بزنند تا نسخه کامل را بشنوند.

در حالی که هنرمندان می توانند نکات برجسته ۳۰ ثانیه ای را از آهنگ های خود انتخاب کنند، SoundCloud به هوش مصنوعی Musiio – استارت آپی که در سال ۲۰۲۲ برای یک تجربه کشف موسیقی ارتقا یافته به دست آورد – برای انتخاب خودکار بهترین ۳۰ ثانیه از یک آهنگ متکی است.

SoundCloud از دو صفحه نمایش گوشی هوشمند تغذیه می کند

SoundCloud از دو صفحه نمایش گوشی هوشمند 

رابط کاربری فید کشف جدید همچنین دارای دکمه‌های میانبر مفیدی برای افزودن آهنگ به فهرست پخش یا کتابخانه و لایک کردن آهنگ است تا بعداً در «تراک‌های پسندیده» نمایش داده شود.

کاربران همچنان می‌توانند از طریق برگه «دنبال کردن» در بالای صفحه‌نمایش خود به فید دنبال‌کننده به سبک قدیمی دسترسی داشته باشند تا آهنگ‌های منتشر شده توسط هنرمندانی را که دنبال می‌کنند تماشا کنند.

در ماه مارس، Spotify همچنین یک فید عمودی با پیش نمایش های کوتاه برای موسیقی و پادکست ها را اعلام کرد . به علاوه، TikTok Music و Resso ByteDance هر دو برای کشف موسیقی به فیدهای عمودی متکی هستند.

SoundCloud می گوید که میزبان بیش از ۳۲۰ میلیون آهنگ از ۴۰ میلیون سازنده است. در حالی که این شرکت جزئیاتی در مورد کاربران فعال ارائه نکرد، یک پست وبلاگ از اوایل سال جاری نشان داد که ۱۳۰ میلیون طرفدار درگیر دارد.

این شرکت روی ابتکاراتی کار می کند تا هنرمندان بتوانند آهنگ های خود را بهتر نشان دهند و با طرفداران ارتباط برقرار کنند.

در ماه می، مجموعه‌ای از ابزارهای تعامل، از جمله ویژگی‌هایی مانند تجزیه و تحلیل و توانایی برای طرفداران DM را راه‌اندازی کرد .

در ماه ژوئن، آزمایش عملکردی به نام First Fans را آغاز کرد که تضمین می‌کند یک آهنگ جدید به برخی از کاربران با سلیقه‌های مشابه توصیه می‌شود تا آن را تقویت اولیه کند.

در مصاحبه اخیر با Music Business Worldwide ، امیلی لاول، رئیس موسیقی این شرکت گفت که بیش از ۵۰۰۰۰۰ هنرمند در حال حاضر بخشی از برنامه حق امتیازی تحت حمایت SoundCloud هستند که در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد.

این پروژه پول تبلیغات یا اشتراک را بین هنرمندان توزیع می کند.

این شرکت در ماه می ۸ درصد از کارکنان خود را با هدف رسیدن به سودآوری در سال جاری اخراج کرد . قبل از این، SoundCloud نیروی کار خود را ۲۰٪ در اوت گذشته کاهش داد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا