تکنولوژی

لوازم جانبی جدید Ring’s Pet Tag به برگرداندن حیوانات خانگی گمشده به صاحبانشان کمک می کند

به گزارش اپ خونه، این شرکت اعلام کرد که Ring متعلق به آمازون در حال راه اندازی یک لوازم جانبی جدید برچسب حیوان خانگی (Pet Tag) است که برای کمک به حیوانات خانگی گمشده با صاحبان آنها طراحی شده است .

این لوازم جانبی اساساً یک کد QR روی قلاده حیوان خانگی شما قرار می دهد که می تواند اسکن شود تا در صورت گم شدن برای رسیدن به خانه کمک کند.

پس از اسکن، کد QR به شما اطلاع می دهد که برچسب حیوان خانگی گم شده شما اسکن شده است.

اسکن کد QR اطلاعاتی را که در نمایه حیوان خانگی خود وارد کرده‌اید، مانند شرایط سلامتی، نمایش می‌دهد که می‌تواند به کسی که ممکن است حیوان خانگی شما را پیدا کند، نیازهای فوری حیوان خانگی شما را توضیح دهد.

برچسب جدید حیوان خانگی رینگ

برچسب جدید حیوان خانگی Ring 

اگر از طریق نمایه حیوان خانگی خود، ویژگی «تماس با من» را انتخاب کرده اید، شخصی که حیوان خانگی شما را پیدا می کند می تواند برای تسهیل بازگشت حیوان خانگی شما با شما ارتباط دو طرفه برقرار کند.

شایان ذکر است که Pet Tag هیچ ویژگی GPS ندارد، بنابراین نمی توان از لوازم جانبی به تنهایی برای مکان یابی حیوان خانگی گم شده استفاده کرد.

برچسب حیوان خانگی در عوض در اصل جایگزین قلاده حیوان خانگی می شود که اطلاعات شخصی شما را فهرست می کند تا با هرکسی که حیوان خانگی شما را پیدا می کند در تماس باشید.

اما، قلاده های سنتی حیوانات خانگی می توانند حریم خصوصی شما را به خطر بیندازند زیرا اطلاعات شخصی شما را فهرست می کنند.

برچسب حیوان خانگی از شماره و سایر اطلاعات شما محافظت می کند. همچنین به شما امکان می دهد اطلاعات بیشتری را که معمولاً روی قلاده استاندارد حیوان خانگی نمی گنجد، مانند شرایط سلامت حیوان خانگی شما ارائه دهید.

برچسب حیوان خانگی برای پیش‌سفارش با قیمت ۹.۹۹ دلار در ایالات متحده هم اکنون در Ring.com و Amazon.com در دسترس است و ارسال آن برای مشتریان از ۴ اکتبر آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا