اخبار اینترنت

لیست روز، آخرین لیست پخش شخصی شده Spotify، در طول روز با شما تکامل می یابد

به گزارش اپ خونه، Spotify یک بار دیگر به مجموعه لیست های پخش شخصی خود با جدیدترین پیشنهاد خود، لیست روز اضافه می کند ، یک لیست پخش همیشه در حال تکامل که با حالات شما در طول روز سازگار است.

این شرکت می‌گوید که فهرست پخش جدید در کنار Discovery Weekly، On Repeat، ترکیب‌های ژانر شما و سایر لیست‌های پخش شخصی‌سازی شده، پخش می‌شود و یک لیست پخش به‌طور مداوم تازه‌سازی می‌شود که برای «هر نسخه‌ای از شما» طراحی شده است.

لیست پخش چندین بار در طول روز با آهنگ‌ها و عناوین جدید به‌روزرسانی می‌شود تا روز شما را بر اساس تعامل تاریخی شما با برنامه Spotify منعکس کند.

به عنوان مثال، اگر صبح‌های خاصی به موسیقی شاد و شاد گوش می‌دهید، ممکن است با توجه به تصویری از نمونه‌ای از لیست پخش لیست روزانه ارائه شده توسط Spotify، پیشنهادی مانند “Bedroom Pap Banger در صبح زود” دریافت کنید.

 هر بار که لیست پخش به‌روزرسانی می‌شود، آهنگ‌های جدید و عنوان جدیدی دریافت خواهید کرد.

به نظر می رسد این ویژگی بر اساس درک Spotify از فراداده موسیقی است که به آن اجازه می دهد Niche Mixes را در اوایل امسال راه اندازی کند. با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند تقریباً هر فعالیت، حس و حال یا زیبایی را تایپ کنند تا در ازای آن یک لیست پخش سفارشی دریافت کنند.

اکنون، این حالت‌ها با استفاده واقعی شما از Spotify مطابقت داده می‌شود تا یک لیست پخش یک مرحله‌ای ایجاد کنید تا نشان دهد چگونه دوست دارید در طول روز به موسیقی گوش دهید.

Spotify تا حدودی این موضوع را تایید می‌کند، و به ما می‌گوید مرتباً به‌روزرسانی‌های لیست پخش را به‌روزرسانی می‌کند و «موسیقی و ریزژانرهای خاص» را که معمولاً در زمان‌های خاصی از روز و هفته پخش می‌کنید، گرد هم می‌آورد.

گرافیک لیست روز شما نیز در طول روز از سایه آفتاب مایل به زرد در پس‌زمینه آبی برای صبح، به رنگ‌های غروب آفتاب در عصر، به رنگ مهتابی در شب و سپس سیاه تیره‌تر برای اواخر شب تطبیق می‌کند.

لیست پخش جدید علاوه بر این شامل یک ویژگی اشتراک گذاری داخلی است که برای شبکه های اجتماعی طراحی شده است که با یک اسکرین شات آماده، برچسب شخصی یا کارت اشتراک گذاری قابل تنظیم ارائه می شود.

همچنین می توانید لیست روزانه خود را برای دسترسی آسان در کتابخانه خود ذخیره کنید.

با جستجوی عبارت در Spotify یا رفتن مستقیم به spotify.com/daylist می‌توانید لیست روزانه خود را پیدا کنید .

Daylist هم برای کاربران رایگان و هم برای کاربران ممتاز در بازارهای انگلیسی زبان، از جمله ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، استرالیا، نیوزلند و ایرلند راه اندازی می شود. بعداً در ماه‌های آینده به کاربران بیشتری در سراسر جهان گسترش خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا