لیندا یاکارینو، مدیرعامل توییتر (اکنون X نام دارد) در یادداشتی به کارکنان ادعا میکند که در تمام زمانها از این برنامه استفاده خواهد شد
به گزارش اپ خونه، لیندا یاکارینو، مدیرعامل تازه تاسیس توییتر ( در حال حاضر X ) موفقیت شرکت و برنامههای آتی X را در یادداشتی در سطح شرکت که توسط CNBC به دست آمده است، بیان میکند .
مدیر اجرایی یک بار دیگر، بدون به اشتراک گذاشتن هیچ معیار خاصی، ادعا می کند که استفاده از این سرویس در بالاترین زمان است و به آنچه در رابطه با تجربه محصول جدید برای پلتفرم جدید تغییر نام تجاری در آینده خواهد آمد اشاره می کند .
سرویسی که قبلاً با نام توییتر شناخته میشد، تلاش میکرد تا به چیزی بیش از یک شبکه اجتماعی و بیشتر به یک «برنامه همه چیز» تبدیل شود، همانطور که مالک ایلان ماسک آن را نامیده است .
همانطور که مدیر اجرایی تلسا و اسپیس ایکس در اکتبر ۲۰۲۲ توضیح دادند ، با تلگراف تغییر نام تجاری نهایی توییتر، خرید توییتر به معنای “شتاب دهنده ای برای ایجاد X، برنامه همه چیز” بود.
ماسک در جریان پخش زنده توییتر اسپیس با تبلیغ کنندگان در ماه نوامبر اظهار داشت:
برنامه بزرگ او ایجاد اپلیکیشنی بوده است که به سازندگان اجازه می دهد از محتوای خود کسب درآمد کنند ، سپس بعداً به سمت خدمات پرداخت و حتی بانکی حرکت کنند.
در آن زمان، او حتی به امکان ایجاد حسابهای بازار پول در توییتر اشاره کرد که نرخ بهره بالایی برای جذب مشتریان به X پرداخت میکنند.
این مفاهیم احتمالی محصول مجدداً در پیام جدید یاکارینو مورد اشاره قرار گرفت، زمانی که او مینویسد:
«استفاده از ما در بالاترین حد خود است و ما همچنان کل جامعه خود را با تجربیات جدید در زمینههای صوتی، تصویری، پیامرسانی، پرداختها، بانکداری – ایجاد یک بازار جهانی برای ایدهها، کالاها، خدمات و فرصتها خوشحال خواهیم کرد.»
توییتر که اکنون X است، برخی از ایده های ماسک را در مورد ویدیوها و کسب درآمد از سازندگان اجرا کرده است.
در ماه مه، این شرکت به مشترکین اجازه داد تا ویدیوهای دو ساعته را در سرویس خود آپلود کنند، که تبلیغکننده اپل پس از انتشار کامل قسمت اول برنامه تلویزیونی +Apple خود “Silo” روی پلتفرم از آن بهره برد.
تاکر کارلسون، مجری اخراجی فاکس نیوز، ویدئوهای طولانی مدتی را نیز در توییتر پست می کرد، تا اینکه به شبکه دستور توقف داد.
علاوه بر این، در اوایل این ماه، توییتر شروع به اشتراک درآمد تبلیغاتی با سازندگان تأیید شده کرد.
با این حال، همه چیز در توییتر X خوب نیست ، که ترافیک آن – حداقل با اندازه گیری های شخص ثالث – کاهش یافته است.
داده های شرکت تجزیه و تحلیل وب Similarweb نشان می دهد که ترافیک وب توییتر در دو روز اول ۵ درصد کاهش یافته است. به علاوه، Similarweb گفت که ترافیک وب توییتر در مقایسه با روزهای مشابه در سال ۲۰۲۲، ۱۱ درصد کاهش یافته است.
علاوه بر این، متیو پرنس، مدیر عامل کلودفلر در اوایل این ماه، نموداری از ترافیک به دامنه Twitter.com را در توییتر منتشر کرد که نشاندهنده «محک زدن ترافیک توییتر» بود.
یاکارینو در آن زمان به طرز ماهرانه ای از آن گزارش ها عقب نشینی کرد و ادعا کرد که توییتر بیشترین روز استفاده خود را از فوریه در اوایل جولای داشته است.
او هیچ معیار یا داده خاصی را به اشتراک نمی گذاشت. با این حال، در همان زمان، این شرکت بی سر و صدا لینک های Threads.net را در جستجوهای توییتر مسدود می کرد و نشان می داد که نگران رقابت جدید است.
امروزه، یاکارینو ادعاهای مبهم خود در مورد استفاده بالای X را در یادداشت سراسری شرکت خود تکرار میکند، حتی در حالی که تحلیلگران Forrester پیشبینی میکنند که X یا در ۱۲ ماه آینده تعطیل میشود یا خریداری میشود و بسیاری از منتقدان موافق هستند که برند X مجدداً شکست خواهد خورد .
در غیر این صورت، یادداشت یاکارینو بیشتر تشویقکننده بود، تیم X را به خاطر کارشان تحسین میکرد و توانایی X را برای «تأثیر دوباره سراسر جهان»، مانند توییتر، تبلیغ میکرد.
یادداشت کامل، توسط CBNC، در زیر آمده است:
سلام تیم
چه آخر هفته مهمی همانطور که دیروز گفتم، بسیار نادر است، چه در زندگی و چه در تجارت، که شما فرصت ایجاد یک تاثیر بزرگ دیگر را داشته باشید. این چیزی است که ما با هم، در زمان واقعی تجربه می کنیم. یک لحظه وقت بگذارید و همه چیز را در چشم انداز قرار دهید.
۱۷ سال پیش، توییتر اثری ماندگار در جهان گذاشت. این پلتفرم سرعت دسترسی افراد به اطلاعات را تغییر داد.
پویایی جدیدی برای نحوه برقراری ارتباط، بحث و گفتگو و واکنش مردم به چیزهایی که در جهان اتفاق می افتد ایجاد کرد. توییتر روش جدیدی را برای افراد، شخصیتهای عمومی و برندها معرفی کرد تا روابط طولانیمدت ایجاد کنند.
به هر طریقی، همه اینجا یک نیروی محرکه در آن تغییر هستند. اما همه کاربران و شرکای ما به طور یکسان ما را به چالش می کشند تا رویاهای بزرگتر داشته باشیم، سریعتر نوآوری کنیم و پتانسیل بزرگ خود را محقق کنیم.
با X ما حتی فراتر خواهیم رفت تا میدان جهانی شهر را متحول کنیم – و دوباره جهان را تحت تأثیر قرار دهیم.
شرکت ما به طور منحصر به فرد انگیزه ای برای ایجاد این امکان دارد. بسیاری از شرکتها میگویند که میخواهند سریع حرکت کنند – اما ما از حرکت با سرعت نور لذت میبریم، و وقتی این کار را انجام میدهیم، X است.
در هستهی ما، ما یک ذهنیت مخترع داریم – دائماً یاد میگیریم، روشهای جدید را آزمایش میکنیم، تغییر میکنیم تا آن را درست کنیم و در نهایت موفق میشویم.
با X، ما با تلاش خستگی ناپذیر برای حفظ بیان و انتخاب آزاد، ایجاد تعامل بی حد و حصر، و ایجاد بازاری که موفقیت اقتصادی همه شرکت کنندگان را ممکن می سازد، به کل جامعه کاربران و مشتریان خود خدمت می کنیم.
بهترین خبر این است که ما به خوبی در راه هستیم. همه باید به سرعت نوآوری در نه ماه گذشته افتخار کنند – از محتوای طولانی گرفته تا درآمدزایی سازندگان، و پیشرفت های فوق العاده در حفاظت از ایمنی برند.
استفاده ما همیشه در بالاترین حد خود است و ما همچنان کل جامعه خود را با تجربیات جدید در زمینه های صوتی، تصویری، پیام رسانی، پرداخت ها، بانکداری خوشحال خواهیم کرد – ایجاد یک بازار جهانی برای ایده ها، کالاها، خدمات و فرصت ها است.
لطفا این لحظه را بدیهی نگیرید. شما در حال نوشتن تاریخ هستید و هیچ محدودیتی برای تحول ما وجود ندارد. و از همه دعوت می شود تا X را با ما بسازند.
من و ایلان در هر تیم و شریکی کار خواهیم کرد تا X را به جهان بیاوریم. این شامل بهروز نگهداشتن کل جامعهمان، حصول اطمینان از اینکه همه ما اطلاعاتی را که برای حرکت رو به جلو نیاز داریم، داریم.
حالا، بیایید با هم تأثیر بزرگ بعدی را در جهان بگذاریم.
لیندا