لینکدین شبکه اجتماعی بعدی است که ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را برای کپی های تبلیغاتی ارائه می دهد
به گزارش اپ خونه، چند هفته پس از اینکه متا مجموعهای از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را برای کمک به تبلیغکنندگان در ایجاد کمپینهای مختلف راهاندازی کرد، لینکدین ابزار خود را برای پیشنهاد کپیهای مختلف از یک آگهی معرفی کرد.
این شرکت گفت که از دادههای صفحه لینکدین یک بازاریاب و تنظیمات مدیریت کمپین شامل هدف، معیارهای هدف و مخاطبان برای پیشنهاد متن مقدماتی متفاوت به تبلیغ استفاده میکند.
لینکدین – یکی از زیرمجموعه های مایکروسافت – بدون نگرانی از مدل های OpenAI برای ایجاد پیشنهادات مختلف از نسخه ها استفاده می کند.
پیشنهاد کپی رایتینگ به روشی ساده کار می کند. بازاریابان می توانند نسخه خود را در کادر “متن مقدماتی” در مدیریت کمپین وارد کنند.
برای دریافت پیشنهادهای مختلف برای آن متن، آنها باید کلید «ایجاد پیشنهادهای کپی» را روشن کنند.
این ویژگی در حال حاضر در مرحله آزمایشی است و برای برخی از مشتریان در آمریکای شمالی در دسترس است.
این شرکت قصد دارد قابلیتهای جدیدی را اضافه کند، این ویژگی را در مناطق جغرافیایی جدید عرضه کند و در ماههای آینده از زبانهای بیشتری پشتیبانی کند.
Abhishek Shrivastava، معاون محصول، در لینکدین در یک پست وبلاگ گفت:
«ما می دانیم که شما در تلاش هستید تا با منابع کمتر، در حین ایجاد بازگشت سرمایه (ROI) برای شرکت خود کارهای بیشتری انجام دهید.
پیشنهادات کپی هوش مصنوعی می تواند به شروع خلاقیت شما کمک کند و زمانی را که صرف کارهای روزمره خود می کنید کاهش دهد، به طوری که بتوانید همچنان روی موارد مهم همچون ادامه تولید کمپین های به یاد ماندنی و ایجاد برند خود تمرکز کنید .
این شرکت از هوش مصنوعی مولد به طرق مختلف استفاده کرده است. در ماه مارس، ابزاری برای شروع مکالمه معرفی کرد که از هوش مصنوعی برای نوشتن مقدمه برای یک پست استفاده می کرد.
در همان ماه، این شرکت متعلق به مایکروسافت ابزارهای هوش مصنوعی مولد را برای نوشتن بایوس پروفایل و پستهای استخدام معرفی کرد .
درک این نکته مهم است که وقتی افراد از این ابزارها استفاده می کنند، لینکدین نشان نمی دهد که آیا تمام یا قسمتی از متن توسط هوش مصنوعی تولید شده است.
استفاده از هوش مصنوعی مولد برای تبلیغات در حال تبدیل شدن به یک ویژگی معمولی در راه حل های بازاریابی فناوری بزرگ است.
در ماه مه، متا مجموعه پروژههای خود را راهاندازی کرد که به بازاریابان در زمینه کپینویسی، تولید پسزمینه و برش تصویر کمک میکند .
چند هفته بعد، گوگل استودیو محصول جدیدی را معرفی کرد که به تبلیغکنندگان اجازه میدهد با استفاده از هوش مصنوعی مولد تصاویر ایجاد کنند .
این شرکت همچنین از هوش مصنوعی برای تبدیل تبلیغات و تطبیق آنها در نتایج جستجو استفاده می کند .