استارتاپ

ماتیلدا ۱۹ میلیون دلار دیگر به دست آورد، این بار تا فراتر از مدارس خصوصی مکزیک گسترش یابد

به گزارش اپ خونه، نه ماه پس از اعلام دور اولیه خود ، mattilda ، یک شرکت مستقر در مکزیکوسیتی که مدیریت مجموعه ها و پردازش پرداخت را برای مدارس خصوصی ارائه می دهد، با سرمایه گذاری ۱۹ میلیون دلاری سری A بازگشته است.

در دور بعدی، GSV Ventures این بار هدایت سرمایه جدید را بر عهده دارد و فین‌تک کالکتیو که پیشتاز بود و دیلا کپیتال به آن ملحق می‌شوند. این شرکت در حال حاضر در مجموع ۳۹ میلیون دلار جمع آوری کرده است.

بنیانگذاران خوزه آگوته، ژسوس لانزا، خوان پابلو براوو، آدریان گارزا و ایلینا گومز پس از همکاری قبلی در Lottus Education، ماتیلدا را در سال ۲۰۲۲ شروع کردند.

آن‌ها این شرکت را طراحی کردند تا یک پلتفرم مدیریت مجموعه‌ها برای مدارس باشد و گزینه‌های پرداخت متنوعی از لینک‌های واتس‌اپ گرفته تا حواله‌های بانکی و پول نقد را برای والدینی که اغلب ماهانه پرداخت می‌کنند، ارائه دهد.

علاوه بر این، ماتیلدا به مدارس کمک می‌کند تا جریان نقدی ماهانه خود را بهتر پیش‌بینی کنند و یک برنامه وام دارد که در آن مدارس می‌توانند برای اعتباری معادل سه تا ۱۲ ماه درآمد درخواست دهند تا مدارس بتوانند سریع‌تر رشد کنند.

اکتبر گذشته، مدیر عامل آگوت گفت که ماتیلدا به ۱۴۰۰۰ دانش آموز نزدیک می شود که برای آنها پول جمع می کند.

امروزه این تعداد به ۳۵۰۰۰ دانش آموز افزایش یافته است. در همان دوره زمانی، این شرکت ۱۰ کارمند جدید اضافه کرد تا تعداد کارکنان به ۶۰ برسد.

همچنین، این شرکت یک اتحاد تجاری انحصاری با Santillana تشکیل داد که Agote آن را به عنوان بزرگترین پلت فرم محتوای دانشگاهی منطقه توصیف کرد که به بیش از ۲ میلیون دانشجو در آمریکای لاتین اسپانیایی زبان خدمات ارائه می دهد.

آگوت گفت: “این دو هدف را دنبال می کند: این یک خط لوله بزرگ است که ما به روشی انحصاری به آن دسترسی داریم. این همچنین یک مهر لاستیکی بزرگ برای صنعت است. ما توانسته‌ایم رشد کنیم و ثابت کنیم که یک سرویس و پلتفرم قوی داریم.»

آگوت از پرداختن به جزئیات در مورد رشد درآمد خودداری کرد، اما گفت که درآمد “به طور متناسبی در حال رشد است” و تعداد دانش آموزانی که ماتیلدا برای آنها جمع آوری می کند، بیش از دو برابر شده است.

در همین حال، آگوت می گوید که فقط در مکزیک ۵ میلیون دانش آموز وجود دارد، “بنابراین هنوز راه زیادی در پیش است.”

سرمایه جدید به آن کمک می کند تا این کار را انجام دهد، و برنامه های او شامل گسترش در بازار اولیه و همچنین در سراسر آمریکای لاتین است.

او فهرستی از کشورهایی دارد که شرکت در آنها به بهترین وجه مناسب است – کلمبیا را به عنوان اولین مکان احتمالی مطرح می کند. همچنین، ماتیلدا در حال کار بر روی برخی خدمات و محصولات جدید است که در اواخر سال جاری معرفی خواهند شد.

آگوته گفت: «ما در مورد گسترش بین المللی بسیار خوشبین هستیم و سرمایه به ما اجازه می‌دهد تا رشد را کاهش دهیم و بسیار گزینش کنیم که کدام مدارس را انتخاب کنیم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا