اخبار اینترنت

مارک زاکربرگ می گوید Threads ماهانه ۱۵۰ میلیون کاربر فعال دارد

به گزارش اپ خونه، Threads، رقیب توییتر/X از متا، با سرعتی ثابت در حال رشد است. این شبکه اجتماعی در حال حاضر بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد – از ۱۳۰ میلیون کاربر در فوریه فراتر رفته – که مارک زاکربرگ در جریان تماس سه ماهه اول ۲۰۲۴ شرکت آن را ذکر کرد.

از زمان آخرین تماس سه ماهه درآمد، Threads به طور مشخص گام‌هایی در جهت ادغام با ActivityPub، پروتکل غیرمتمرکز که شبکه‌هایی مانند Mastodon را تامین می‌کند، برداشته است.

در ماه مارس، این شرکت به کاربران بالای ۱۸ سال مستقر در ایالات متحده اجازه داد تا حساب های خود را به Fediverse متصل کنند تا پست های آنها در سرورهای دیگر نمایش داده شود.

این شرکت همچنین قصد دارد تا API خود را تا ژوئن برای مجموعه گسترده‌ای از توسعه‌دهندگان منتشر کند و به آن‌ها اجازه دهد تجربیاتی را در اطراف شبکه اجتماعی ایجاد کنند.

با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا Threads به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا مشتری های شخص ثالث کامل ایجاد کنند یا خیر.

هفته گذشته متا چت ربات هوش مصنوعی خود را در فیس بوک، مسنجر، واتس اپ و اینستاگرام راه اندازی کرد . Threads یک استثنا قابل توجه از این لیست بود، احتمالاً به دلیل این که عملکرد DM بومی ندارد.

Threads همچنین یک ویژگی آزمایشی را منتشر کرد که به کاربران اجازه می‌دهد پست‌های خود را پس از یک دوره زمانی مشخص، به صورت خودکار بایگانی کنند . آنها همچنین می توانند پست های فردی را بایگانی یا از حالت آرشیو خارج کنند و آنها را عمومی کنند.

Threads تقریباً نه ماه از عمر آن می گذرد و به طور پیوسته مخاطبانش را افزایش داده است.

با این حال، دقیقاً نمی شود گفت که یک جایگزین X است، زیرا آدام موسری، رئیس اینستاگرام در ماه اکتبر گفت که Threads اخبار را در پلتفرم تقویت نمی کند. اما این شبکه اجتماعی متا همچنان در حال افزایش است.

اوایل این هفته، گزارش شد که Threads اکنون تعداد کاربران فعال روزانه بیشتری در ایالات متحده نسبت به X دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا