اخبار اینترنت

ماسک می‌گوید ویژگی «بلاک» X در حال از بین رفتن است

به گزارش اپ خونه، تنها چیزی که می‌توانیم با اطمینان بگوییم این است که مالک X به پستی در پلتفرم پاسخ داد که در آن حذف احتمالی ویژگی بلوک پیش‌بینی می‌شد.

ایلان ماسک نوشت: “بلاک به عنوان یک ویژگی حذف می شود، به جز DM. معنی ندارد.” این پست پاسخی بود به حساب یکی از طرفداران تسلا که پرسیده بود آیا دلیلی برای استفاده از بلوک به جای بی‌صدا کردن وجود دارد یا خیر.

که توسط بسیاری از کاربران به عنوان یک ویژگی ایمنی در نظر گرفته می‌شود، این پیشنهاد که مسدود کردن می‌تواند مسیر سیستم راستی‌آزمایی قدیمی این سرویس را طی کند، با واکنش کاربران نگران مواجه شد.

این شرکت در صفحه راهنمای خود می‌نویسد:

«تویتر ابزارهای مختلفی را برای کنترل تجربه‌شان در اختیار افراد قرار می‌دهد، از جمله مسدود کردن. بلاک کردن به افراد کمک می کند تا حساب های خاصی را از تماس با آنها، دیدن توییت های آنها و دنبال کردن آنها محدود کنند. اگر توسط حساب دیگری در توییتر مسدود شده‌اید، همچنان می‌توانید حساب‌های دیگر (از جمله آن‌هایی که شما را مسدود کرده‌اند) مسدود کنید.»

اگرچه ممکن است Mute همچنان باقی بماند، ویژگی‌ها یکسان نیستند. مسدود کردن کاربران دیگر را از تعامل، مشاهده و دنبال کردن یک حساب محدود می کند.

بی‌صدا کردن پست‌های شما را از جریان آن‌ها پنهان می‌کند. به کاربران اطلاع داده نمی شود که بی صدا شده اند. ماسک اضافه می کند که ویژگی مسدود کردن برای پیام های مستقیم باقی خواهد ماند.

مسدود کردن به یک ویژگی ضروری برای بسیاری از کاربران تبدیل شده است، زیرا آنها شاهد افزایش پاسخ های هرزنامه در جدول زمانی خود بوده اند.

واکنش‌های قبلی همچنین متوجه شد که برخی از کاربران حساب‌های X Blue/Twitter Premium را مسدود کرده‌اند، زیرا این ویژگی شروع به اولویت‌بندی پاسخ‌های آن‌ها نسبت به کاربرانی که پرداخت نمی‌کنند، می‌کند. بسیاری از چهره های عمومی نیز به این ویژگی به عنوان روشی برای حذف آزار و اذیت از فید خود اعتماد کرده اند.

اینکه چه زمانی – و آیا – این ویژگی منسوخ می شود باید مشخص شود.

یک روز پس از اعلام برنامه‌ای برای حذف گزینه حالت نور این سرویس، مدیر اجرایی مسیر خود را تغییر داد و اظهار داشت: «بسیاری از افراد درخواست کرده‌اند که حالت نور را حفظ کنند، بنابراین ما این کار را می‌کنیم، اما پیش‌فرض تاریک و کم‌نور حذف خواهد شد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا