هوش مصنوعی

مایکروسافت به دلیل رقابت با ChatGPT، بینگ چت (Bing Chat) را به Copilot تغییر نام داد

به گزارش اپ خونه، در مایکروسافت Ignite 2023 ، این شرکت Bing Chat را به Copilot تغییر نام داد ، چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی که اوایل امسال در Bing راه اندازی کرد.

در همین حال، نسخه پریمیوم و متمرکز بر شرکت Bing Chat، که قبلا Bing Chat Enterprise نام داشت ، به Copilot تغییر نام داد.

مایکروسافت قسم می‌خورد که تغییر نام باعث سردرگمی نشود – این شرکت اکنون تقریباً دوازده محصول دارد که نام تجاری Copilot را به اشتراک می‌گذارند .

کیتلین رولستون، مدیر ارتباطات مایکروسافت، گفت: «تغییر نام «Bing Chat Enterprise» به «Copilot» منعکس کننده دیدگاه ما برای ایجاد یک تجربه یکپارچه برای مشتریان و مشتریان تجاری است.»

مایکروسافت به دنبال جدا کردن این فناوری از موتور جستجویی است که آن را راه‌اندازی کرده است. گزارش ماه اوت StatCounter نشان داد که Bing شش ماه پس از راه اندازی Bing Chat نتوانست سهمی از بازار را از گوگل بگیرد. مایکروسافت با این یافته ها مخالفت کرده است.

مایکروسافت کپیلوت

این فقط نام نیست که جدید است. از اول دسامبر، کاربرانی که با یک حساب شرکتی – به طور دقیق، یک شناسه Entra مایکروسافت – وارد Bing می شوند، از مزایای “محافظت از داده های تجاری” در هنگام استفاده از Copilot در Bing برخوردار خواهند شد.

رولستون می‌گوید این بدان معناست که داده‌های آنها ذخیره نمی‌شود و برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی استفاده نمی‌شود و مایکروسافت به آن دسترسی نخواهد داشت.

و افزود: «Copilot شرایط و ضوابط تجاری را در ۱ دسامبر به‌روزرسانی می‌کند تا نشان دهد که این محصول به طور کلی در دسترس مایکروسافت است. »

“به عنوان بخشی از این، شرایط مجوز جهانی مایکروسافت را برای خدمات آنلاین به ارث خواهد برد… با گذشت زمان، مایکروسافت واجد شرایط بودن Copilot با حفاظت از داده های تجاری را به کاربران Entra ID بدون هزینه اضافی گسترش خواهد داد.”

Copilot در حال حاضر علاوه بر Copilot.Microsoft.com و Bing در ویندوز نیز قابل دسترسی است. Copilot از اول دسامبر در Microsoft 365 F3 گنجانده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا