اخبار اینترنت

مایکروسافت در فروشگاه اپلیکیشن ویندوز خود هوش مصنوعی را مورد توجه قرار داده است

به گزارش اپ خونه، در روزهای اولیه، فروشگاه مایکروسافت (که قبلاً به عنوان فروشگاه ویندوز شناخته می شد) شهرت متوسطی داشت، تا حدی به این دلیل که پر از ابزارهای بی کیفیت بود.

با راه اندازی ویندوز ۱۱، مایکروسافت ظاهر بزرگی به این فروشگاه بخشید و اکنون در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان بیلد، تعدادی ویژگی جدید را به فروشگاه اضافه می کند.

با توجه به اینکه مایکروسافت در کل به کجا می رود، جای تعجب نیست که بسیاری از این ویژگی های جدید حول محور هوش مصنوعی متمرکز شوند.

بخش جدیدی وجود دارد که برنامه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برجسته می‌کند، به عنوان مثال، خلاصه‌های بررسی جدید ایجاد شده توسط هوش مصنوعی و به زودی، برچسب‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی در مرکز شریک، تا توسعه‌دهندگان بتوانند برنامه‌های خود را قابل شناسایی‌تر کنند.

درباره Microsoft Build 2023 بیشتر بخوانید

درباره Microsoft Build 2023 آنچه که شاید حتی مهمتر از این تغییرات نسبتاً جزئی است این واقعیت است که مایکروسافت از این فرصت برای معرفی مجدد فروشگاه به کاربران استفاده می کند.

چیزهای زیادی در اکوسیستم ویندوز و فروشگاه تغییر کرده است – با این حال، با توجه به اینکه کاربران ویندوز به طور سنتی با فروشندگان نرم افزار خود رابطه مستقیمی داشتند، که توسط یک فروشگاه مرکزی کاهش نمی یافت .

با راه اندازی فروشگاه در ویندوز ۱۱، مایکروسافت یک تغییر اساسی ایجاد کرد: فروشگاه را به روی همه برنامه ها، اعم از برنامه های بومی، برنامه های وب پیشرفته، برنامه های اندروید یا برنامه های Flutter باز کرد.

همانطور که مدیر کل فروشگاه مایکروسافت، جورجیو ساردو اشاره کرد، مایکروسافت همچنین به توسعه دهندگان برنامه اجازه می دهد یا از پلتفرم تجاری خود استفاده کنند یا خودشان را بیاورند و ۱۰۰٪ درآمد را حفظ کنند.

ساردو گفت:

«ما الان دو سال است که در این سفر بوده‌ایم و جالب است که در مورد اینکه تا اینجای کار چطور پیش می‌رود فکر کنیم. من کاملا هیجان زده هستم. من به شتاب و تعهدی که به باز بودن دادیم افتخار می کنم. من فکر می کنم که تعهد به باز بودن به ما کمک می کند محصولات بهتری برای کاربران نهایی و توسعه دهندگان ایجاد کنیم.»

وی خاطرنشان کرد که فقط در سال گذشته تعداد Win32 و برنامه های وب پیشرو در فروشگاه دو برابر شد و تعدادی از برنامه های مهم از جمله WhatsApp، Adobe Express، TikTok، Disney+ و SnapChat اکنون در فروشگاه موجود است.

ساردو همچنین خاطرنشان کرد که حدود ۵۰ درصد از کاربرانی که یک دستگاه ویندوز ۱۱ جدید خریداری می کنند، اکنون در ۳۰ روز اول از فروشگاه استفاده می کنند.

با هاب جدید هوش مصنوعی، مایکروسافت اولین هاب موضوعی خود را در نوار کناری برجسته سمت چپ برنامه ها معرفی می کند.

گزینه های دیگر وجود دارد برنامه ها (به طور کلی)، بازی ها، فیلم ها و نمایش های تلویزیونی. اکنون، در مرکز هوش مصنوعی، این شرکت برنامه‌هایی مانند Luminar Neo، Lensa، Descript، Podcastle و Copy.ai را ارائه می‌کند.

تا حدی، این کار برای استفاده از تبلیغات کلی در مورد هوش مصنوعی است، اما همچنین برای تأکید بر این است که این نوع تجربه‌های برنامه در ویندوز و نه تنها در برنامه‌های تلفن همراه و وب در دسترس هستند.

با این به‌روزرسانی، مایکروسافت تغییراتی را در Microsoft Store Ads اعلام می‌کند، که توسعه‌دهندگان اکنون می‌توانند آن‌ها را برای نتایج جستجوی مرتبط در Bing.com نشان دهند و به زودی فراتر از ایالات متحده و به ۱۵۰ منطقه در سراسر جهان گسترش خواهند یافت.

علاوه بر این، آنها اکنون می توانند تبلیغات با تاثیرگذاری بالا ایجاد کنند که در بخش نورافکن فروشگاه مایکروسافت (یعنی بخش بزرگ برجسته در بالای فروشگاه) ظاهر می شود.

این بخش از تبلیغات ویدیویی پشتیبانی می کند و بدیهی است که یکی از برجسته ترین سطوح برای این تبلیغات است.

تا پیش از این، انتخاب برنامه‌ها در اینجا یک انتخاب تحریریه توسط تیم فروشگاه بود، اما اکنون این گالری شامل تبلیغات نیز می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا