اخبار اینترنت

مایکروسافت Bing جدید مجهز به هوش مصنوعی را به موبایل و اسکایپ می آورد و به آن صدا می دهد

به گزارش اپ خونه، تقریباً دو هفته پس از عرضه Bing جدید مجهز به هوش مصنوعی بر روی دسکتاپ (و چند فراز و نشیب در این مدت)، مایکروسافت اعلام کرد که Bing جدید اکنون در برنامه موبایل Bing و از طریق مرورگر اج مایکروسافت برای اندروید و iOS نیز در دسترس است.

با آن، اکنون می توانید از ورودی صوتی برای تعامل با حالت چت Bing نیز استفاده کنید. همچنین یک ادغام جدید با Skype، برنامه پیام‌رسانی مایکروسافت، اکنون به شما امکان می‌دهد Bing را وارد مکالمه متنی کنید تا اطلاعات بیشتری را اضافه کنید.


این واقعیت که مایکروسافت Bing جدید را به تلفن همراه می آورد واقعاً تعجب آور نیست. به هر حال، این شرکت به کاربرانی که برنامه موبایل Bing را نصب می کنند، اولویت را در لیست انتظار خود برای دسترسی به ویژگی های جدید می دهد.

ادغام اسکایپ لزوماً در رادار همه نبود، هرچند، تا حدی به این دلیل که اغلب به نظر می رسد مایکروسافت اسکایپ را فراموش کرده است، حتی اگر این سرویس هنوز ۳۶ میلیون کاربر روزانه دارد.

با این ادغام جدید (که اکنون در پیش نمایش است)، می توانید Bing را به هر چت اضافه کنید (با استفاده از دستور “Bing@”) و همان سوالاتی را که در حالت چت معمولی می پرسید از آن بپرسید.

یکی از ویژگی‌های جالب اینجا این است که می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید پاسخ‌های شما به‌صورت نقطه‌ای، متن یا به شکل «پاسخ ساده‌شده» ظاهر شوند، همانطور که مایکروسافت آن را می‌گوید.

اگر این کمی آشنا به نظر می رسد، ممکن است به این دلیل باشد که شما یکی از معدود افرادی هستید که Allo گوگل را به یاد می آورید، تلاش بد آن شرکت برای یک برنامه پیام رسانی با هوش مصنوعی .

در Allo نیز، کاربران می‌توانستند با دستیار Google چت کنند و آن را وارد مکالمه کنند، اگرچه این سال ۲۰۱۶ بود و مدل‌های زبان بزرگ مانند GPT-3 هنوز چیزی نبودند، بنابراین قابلیت‌های آن محدود بود.

در مورد برنامه های تلفن همراه، هیچ شگفتی واقعی در اینجا وجود ندارد. افزودن جستجوی صوتی یک امتیاز خوب برای زمانی است که با موبایل هستید.

همانطور که سخنگوی مایکروسافت تایید کرد، شما می توانید سوالات خود را دیکته کنید و Bing همچنین از فناوری تبدیل متن به گفتار مایکروسافت برای خواندن پاسخ برای شما استفاده خواهد کرد. با این حال، هنوز باید ببینیم که صدای بینگ چگونه است.

مایکروسافت در سال‌های اخیر دستیار صوتی کورتانا خود را کنار گذاشت (و Bing به طور خاص اشاره می‌کند که «دستیار نیست»)، اما شکی نیست که این مدل‌های زبان بزرگ، مورد استفاده قانع‌کننده‌ای برای دستیارهای صوتی هستند که مدت‌ها منتظر آن بودند.

بر کسی پوشیده نیست که مایکروسافت در روزهای اخیر مجبور شد عملکرد اصلی Bing را تا حدی کاهش دهد زیرا کاربران سیستم را بسیار فراتر از آنچه شرکت آزمایش کرده بود، تحت فشار قرار دادند.

“در حالی که من قطعاً این کار را نیز انجام داده‌ام، Bing جدید را نیز در تعاملات روزمره من با آن بسیار مفید دانستم. هنوز برای ابزارهایی مانند این خیلی ابتدایی است و خوشبختانه، مایکروسافت نشان داده است که کاملاً پاسخگوی منتقدان خود است – حتی اگر من متأسفم که اکنون کاربران را به تنها شش نوبت در هر مکالمه و در مجموع ۶۰ درخواست در روز محدود می کند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا