اخبار اینترنت

متا بی سر و صدا Communities را در مسنجر منتشر می کند

به گزارش اپ خونه، شرکت متا تایید کرد که متا بی سر و صدا در حال ارائه یک ویژگی جدید “Communities” در مسنجر است.

این ویژگی برای کمک به سازمان‌ها، مدارس و سایر گروه‌های خصوصی طراحی شده است تا به روشی سازمان‌یافته‌تر و ساختاریافته‌تر ارتباط برقرار کنند. متا در سال ۲۰۲۲ Communities را در واتس اپ معرفی کرد .

این ویژگی به افراد امکان می دهد بدون نیاز به یک گروه فیس بوک مرتبط با دیگران ارتباط برقرار کنند.

متا در سال ۲۰۲۲ چت های Communities /انجمن را در مسنجر به عنوان راهی برای ارتباط افراد در گروه های فیس بوک در زمان واقعی راه اندازی کرد ، اما با این ویژگی جدید، این شرکت به افراد اجازه می دهد بدون اتصال به مسنجر، فضاهای اختصاصی برای ارتباط بلادرنگ در مسنجر با گروه های فیسبوک ایجاد کنند.

راه اندازی نشان می دهد که متا به دنبال گسترش عملکرد مسنجر و متمایز کردن آن از سایر سرویس های پیام رسانی مانند iMessage است.

همچنین نشان می‌دهد که می‌خواهد جنبه شبکه‌های اجتماعی گسترده‌تری را به برنامه پیام‌رسانی خارج از فیس‌بوک با کمک به افراد در یافتن و ارتباط مستقیم با جامعه خود در مسنجر اضافه کند.

Communities چندین چت گروهی را در یک مکان ادغام می‌کنند و هر انجمن دارای یک فضای اختصاصی «صفحه اصلی» است که در آن مدیران می‌توانند به‌روزرسانی‌ها و اطلاعیه‌ها را به اشتراک بگذارند.

متا می گوید که حداکثر ۵۰۰۰ نفر می توانند از طریق دعوت های قابل اشتراک گذاری به یک انجمن بپیوندند.

از این ویژگی می توان برای ایجاد یک فضای اختصاصی برای مواردی مانند سازمان ها، مدارس، PTA ها و محله ها استفاده کرد. همچنین می توان از آن برای ایجاد یک فضای اختصاصی برای ارتباط با دوستان با علایق مشابه استفاده کرد.

به عنوان مثال، یک محله می تواند یک انجمن ایجاد کند تا همه را در ارتباط نگه دارد و در موضوعات مختلف به روز کند. آن‌ها می‌توانند چت‌های گروهی اختصاصی برای موضوعاتی مانند رویدادهای آینده، هشدارهای امنیتی، زمان‌بندی‌های جمع‌آوری زباله‌ها و موارد دیگر ایجاد کنند.

یا یک مدرسه می‌تواند انجمنی ایجاد کند و چت‌های گروهی اختصاصی برای همه پایه‌ها داشته باشد و به والدین اجازه دهد به مکالمات مربوط به فرزندانشان بپیوندند.

اگرچه این ویژگی مشابه Communities در واتس‌اپ کار می‌کند، متا می‌گوید یک تمایز کلیدی وجود دارد و آن این واقعیت است که انجمن‌های مسنجر به نمودار اجتماعی فیسبوک متصل هستند.

در حالی که واتس اپ از شما می خواهد که شماره تلفن شخصی را داشته باشید تا او را به انجمن دعوت کنید، سازندگان انجمن در واتس اپ می توانند با دعوت از دوستان فیسبوکی و دوستان دوستان، انجمن های خود را توسعه دهند.

در یک صفحه راهنما ، متا می‌گوید که Communities در مسنجر در مقایسه با گروه‌های فیس‌بوک برای مکالمات عمومی بیشتر طراحی شده‌اند. به عنوان مثال، این شرکت خاطرنشان می کند که همه اعضای فعلی و آینده یک انجمن می توانند محتوای چت را ببینند.

این ویژگی جدید برای همه کاربران در سراسر جهان ارائه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا