اخبار اینترنت

متا می گوید که حذف پروفایل Threads تنها با حذف اکانت اینستاگرام قابل حذف است

به گزارش اپ خونه، به گفته مارک زاکربرگ، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی، Threads، رقیب توئیتر متا ، کاربران را با سرعتی خیره کننده جذب می کند و تنها در هفت ساعت ۱۰ میلیون ثبت نام را جمع آوری می کند.

اما سرویس جدید مورد انتظار، که برای ورود به حساب کاربری اینستاگرام نیاز دارد، یک شرط جالب دارد: حذف اکانت Threads مستلزم حذف حساب اینستاگرام پیوند شده است.

متا در یک خط‌مشی رازداری تکمیلی توضیح می‌دهد: «شما می‌توانید پروفایل Threads خود را در هر زمانی غیرفعال کنید، اما نمایه Threads شما فقط با حذف اکانت اینستاگرام قابل حذف است.»

منطقی که متا در صفحه سیاست توضیح می دهد این است که پروفایل Threads بخشی از حساب کاربری اینستاگرام کاربر است. کشف این شرط بسیاری از کاربران را شگفت زده کرده است.

Threads، یک برنامه مکالمه مبتنی بر متن، جایگزین پرمخاطبی برای پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر متعلق به ایلان ماسک است.

اینستاگرام، پلتفرم محبوب اشتراک‌گذاری عکس با بیش از ۲ میلیارد کاربر، روز چهارشنبه ۵ جولای، Threads را برای کاربران بیش از ۱۰۰ کشور جهان منتشر کرد.

به نظر می رسد این اپلیکیشن که جدیدترین برنامه از سری رقبای توییتر است که به سرعت در حال رشد هستند، مطلوب ترین تا کنون بوده است.

زاکربرگ گفت که این اپلیکیشن تنها در هفت ساعت ۱۰ میلیون ثبت نام را جذب کرده است و یک ایموجی را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد ذهن او از استقبال منفجر شده است. سرعت رسیدن به ۱۰ میلیون، Threads را به سریع‌ترین پیشنهاد مصرف‌کننده تبدیل می‌کند .

تعدادی از برندها از جمله نتفلیکس، آمازون، NFL، پپسی نیز با ثبت نام در اپلیکیشن، رای اعتماد خود را به Threads اعلام کرده اند.

با این حال، بسیاری از نام‌های اصلی – گوگل، اپل، گلدمن ساکس، مورگان استنلی و دیزنی – حداقل تا زمان انتشار هنوز وجود ندارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا