اخبار اینترنت

متا چت ربات هوش مصنوعی خود را در دسترس همه کاربران در هند قرار می دهد

به گزارش اپ خونه، پس از چند ماه آزمایش در طول انتخابات عمومی ، متا چت ربات هوش مصنوعی Llama 3 خود را در دسترس همه کاربران در هند قرار می دهد.

با این حال، Meta AI در حال حاضر تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند و هیچ زبان محلی دیگری را ندارد.

این شرکت آزمایش Meta AI را در هند در واتس اپ، اینستاگرام، مسنجر و فیس بوک در ماه آوریل با انتشار آن برای کاربران منتخب آغاز کرد.

متا جدا از اینکه چت ربات را از طریق نوار جستجو در برنامه های خود در دسترس همه کاربران قرار می دهد، این ابزار را از طریق وب سایت Meta.AI نیز در دسترس قرار می دهد .

عملکرد Meta AI شبیه به چت ربات های دیگر مانند ChatGPT OpenAI، Gemini گوگل و Anthropic’s Claude است.

می‌توانید از آن بخواهید دستور العمل‌هایی را پیشنهاد کند، تمرین‌ها را برنامه‌ریزی کند، به شما در نوشتن ایمیل کمک کند، یا مجموعه‌ای از متن را خلاصه کند.

در اینستاگرام، چت ربات می تواند Reels را برای تماشا بر اساس جست و جوی شما پیشنهاد کند. علاوه بر این، در فید فیس بوک، یک اعلان Meta AI را مشاهده خواهید کرد، بنابراین می توانید سوالات مربوط به پست را بپرسید.

به عنوان مثال، اگر عکسی از شفق قطبی می بینید، می توانید از Meta AI پیشنهاداتی در مورد بهترین مکان ها و بهترین زمان ها برای دیدن شفق های شمالی بخواهید.

Meta AI همچنین می تواند تصاویر را بر اساس درخواست های شما تولید کند.

در حالی که متا گفت، به طور مداوم مدل های خود را به روز می کرد، مشخص نیست که آیا این شرکت تغییری در این زمینه ها ایجاد کرده است یا خیر.

«این یک فناوری جدید است و ممکن است همیشه پاسخی را که ما در نظر داریم، که برای همه سیستم‌های هوش مصنوعی مولد یکسان است، نشان ندهد. از زمانی که راه‌اندازی کردیم، به‌روزرسانی‌ها و بهبودهایی را برای مدل‌های خود به‌طور مداوم منتشر کرده‌ایم، و به کار روی بهبود آنها ادامه می‌دهیم.»

متا چت ربات خود را به پایگاه کاربر عظیم ۵۰۰ میلیون کاربر واتس اپ همراه با صدها میلیون کاربر دیگر برنامه های خود در هند آورده است.

در واتس‌اپ، در حالی که می‌توانید با Meta AI به‌صورت جداگانه چت کنید، می‌توانید از چت ربات در یک چت گروهی با مواردی مانند برنامه‌ریزی سفر یا تصمیم‌گیری برای تماشای فیلم کمک بگیرید.

این شرکت گفت که Meta AIزمینه مکالمه گروه را فراتر از متنی که هنگام ذکر یا پاسخ به چت ربات استفاده می کنید، ندارد. این شرکت مدل خود را بر اساس مکالمات شما با آن تنظیم کرده است.

متا گفت که غیرفعال کردن یا پنهان کردن عملکرد Meta AI در برنامه خود امکان پذیر نیست. با این حال، افراد می‌توانند بدون استفاده از چت ربات ، در جستجو شرکت کنند.

عرضه این رسانه اجتماعی یک هفته پس از آن صورت می گیرد که گوگل برنامه Gemini خود را برای کاربران اندروید در هند با پشتیبانی از ۹ زبان محلی منتشر کرد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا