اخبار اینترنت

مرورگر وب Opera iOS یک همراه با هوش مصنوعی با Aria به دست می آورد

به گزارش اپ خونه، برنامه مرورگر وب Opera برای iOS دستیار هوش مصنوعی دریافت می کند.

این شرکت اعلام کرد که Opera for iOS اکنون شامل Aria، محصول هوش مصنوعی مرورگر آن است که با همکاری OpenAI ساخته شده است، به طور مستقیم در مرورگر وب ادغام شده و برای همه کاربران رایگان است.

راه حل هوش مصنوعی قبلاً در Opera برای دسکتاپ و Opera برای Android راه اندازی شده بود، جایی که اکنون بیش از ۱ میلیون کاربر دارد .

با اضافه شدن پشتیبانی از iOS این شرکت خاطرنشان می کند که Aria در تمام پلتفرم های اصلی از جمله مک، ویندوز، لینوکس، اندروید و اکنون iOS در دسترس است.

با این حال، استفاده از Aria به خود کاربر بستگی دارد. اگر می‌خواهید خدمات هوش مصنوعی را تجربه کنید، می‌توانید در آن شرکت کنید – این سرویس برای هیچ‌کس اجباری نیست.

پس از انجام این کار، Aria بینش ها و ایده های هوشمند مختلف و دستورات صوتی پاسخگو را ارائه می دهد. همچنین کاربران برای استفاده از Aria باید وارد حساب کاربری Opera خود شوند. اگر آنها یکی ندارند، می توانند یک حساب کاربری از برنامه ایجاد کنند.

Aria مبتنی بر زیرساخت “Composer” خود Opera است و با فناوری GPT OpenAI در ارتباط است.

Composer چیزی است که به Aria اجازه می‌دهد به چندین مدل هوش مصنوعی متصل شود و در آینده قابلیت‌های هوش مصنوعی را در خدمات جستجو و هوش مصنوعی، از جمله حرکت‌های بیشتر به سمت هوش مصنوعی مولد و سایر مواردی که Opera قصد دارد در تاریخ بعدی رونمایی کند، گسترش خواهد داد.

مانند سایر همراهان جستجوی هوش مصنوعی، Opera در iOS دارای رابطی شبیه ربات چت است، بنابراین می توانید از آن سؤال بپرسید و پاسخ های آن را دریافت کنید، به عنوان جایگزینی برای جستجو در وب برای یافتن پاسخ. هوش مصنوعی از منوی «بیشتر» (برگه سمت راست در نوار پایین) در برنامه Opera iOS در دسترس است.

همچنین در صورت تمایل می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه میکروفون به جای تایپ، سؤالات خود را با آریا بیان کنید.

پس از اعلام نقطه عطف ۱ میلیون کاربر Aria در ماه گذشته، این شرکت تبلیغ کرد که چگونه افزودن هوش مصنوعی بر سایر معیارهای آن تأثیر گذاشته است.

لین سونگ، یکی از مدیران اجرایی Opera در آن زمان گفت:

«همانقدر که پذیرش اولیه Aria دلگرم کننده بوده است، ما به همان اندازه از کیفیت تعامل اولیه کاربران با ابزار هوش مصنوعی خوشحالیم. ما همچنین شاهد افزایش در کل زمان صرف شده، با افزایش جستجو و بازدید از صفحه در هر جلسه هستیم.»

Aria اولین راه حل هوش مصنوعی Opera نیست. این شرکت قبلاً پیشگام AI Prompts بود که به کاربران اجازه می‌داد تا به سرعت مکالمات را با سرویس‌های هوش مصنوعی مولد برای کوتاه کردن یا توضیح مقالات، تولید توییت‌ها یا درخواست محتوای مرتبط بر اساس متن برجسته‌شده آغاز کنند.

Opera برای iOS یک دانلود رایگان است و شامل سایر ویژگی‌های مفید مانند مسدود کردن تبلیغات داخلی، VPN رایگان، پیشگیری از ردیابی، کیف پول رمزنگاری، پشتیبانی از مرور خصوصی و موارد دیگر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا