اخبار اینترنت

مرورگر ویندوز DuckDuckGo اکنون در نسخه بتا باز در دسترس است

به گزارش اپ خونه، مرورگر DuckDuckGo متمرکز بر حریم خصوصی اکنون برای کاربران ویندوز در دسترس است.

عرضه ویندوز ۹ ماه پس از راه اندازی عمومی مرورگر برای کاربران مک صورت می گیرد . مرورگر ویندوز که اکنون در نسخه بتای عمومی قرار دارد، شامل بسیاری از محافظت‌های حریم خصوصی است که در نسخه‌های iOS، مک و اندروید این مرورگر وجود دارد.

هنگام شروع، کاربران می توانند رمز عبور و نشانک های خود را از یک مرورگر یا مدیر رمز عبور دیگر وارد کنند. اگرچه این مرورگر هنوز از برنامه افزودنی پشتیبانی نمی کند، DuckDuckGo قصد دارد آن را در آینده اضافه کند.

این مرورگر دارای مدیر رمز عبور خود است که می تواند به طور خودکار اطلاعات ورود به سیستم را به خاطر بسپارد و آن را پر کند.

DuckDuckGo برای ویندوز هم اکنون می تواند رمزهای عبور امن را برای ورودهای جدید پیشنهاد دهد.

این شرکت می‌گوید این قابلیت پس از راه‌اندازی همگام‌سازی خصوصی در بین دستگاه‌ها راحت‌تر می‌شود، که به کاربران امکان می‌دهد بوک مارک‌ها و رمزهای عبور ذخیره‌شده خود را بین دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی کنند.

این شرکت در یک پست وبلاگ نوشت:

“DuckDuckGo برای ویندوز به جایگزین محافظت از حریم خصوصی ما برای مسدود کننده های تبلیغات مجهز است: مرورگر ردیاب های تهاجمی را قبل از بارگیری مسدود می کند و به طور موثر تبلیغاتی را که به آن ردیابی وحشتناک متکی هستند حذف می کند. “

«از آنجایی که بسیاری از تبلیغات به این ترتیب کار می کنند، تبلیغات بسیار کمتری را مشاهده خواهید کرد – اگر اصلاً وجود داشته باشد. همچنین فضای خالی باقی مانده از این تبلیغات را حذف می کنیم تا ظاهری تمیز و بدون حواس پرتی بدون نیاز به مسدود کننده تبلیغات خارجی داشته باشید. .»

علاوه بر این، این مرورگر شامل Duck Player است که یک پخش کننده ویدیوی داخلی است که برای محافظت از کاربران در برابر ردیابی کوکی ها و تبلیغات شخصی سازی شده هنگام تماشای YouTube طراحی شده است.

این شرکت خاطرنشان می‌کند که یوتیوب همچنان بازدیدهای ویدیو را ثبت می‌کند، بنابراین کاملاً ناشناس نیست، اما هیچ یک از ویدیوهایی که در Duck Player تماشا می‌کنید به توصیه‌های شخصی‌شده یا نمایه تبلیغاتی YouTube شما کمک نمی‌کنند. می‌توانید این ویژگی را همیشه روشن بگذارید یا ویدیوهای جداگانه را انتخاب کنید.

DuckDuckGo می‌گوید که در تلاش است تا مرورگر ویندوز را با مرورگر مک خود برابر کند، از جمله بهبودهایی مانند عملکرد راه‌اندازی سریع‌تر، امکان پین کردن برگه‌ها، وارد کردن نشانک HTML، گزینه‌های بیشتر برای Fire Button و ویژگی‌های بیشتر حفظ حریم خصوصی.

این راه‌اندازی در حالی انجام می‌شود که DuckDuckGo اخیراً از راه‌اندازی بتا یک ویژگی خلاصه‌سازی مبتنی بر هوش مصنوعی به نام DuckAssist خبر داده است که می‌تواند مستقیماً به سؤالات جستجوی ساده برای کاربران پاسخ دهد.

این ویژگی از فناوری زبان طبیعی OpenAI و Anthropic، یک استارت‌آپ هوش مصنوعی که توسط کارمندان سابق OpenAI تأسیس شده است، برای تقویت قابلیت خلاصه‌سازی زبان طبیعی، همراه با نمایه‌سازی فعال خود از ویکی‌پدیا و سایر سایت‌های مرجعی که برای منبع پاسخ‌ها استفاده می‌کند، استفاده می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا