» استارتاپ » مرورگر Arc Search در اندروید راه اندازی شد
Arc
استارتاپ

مرورگر Arc Search در اندروید راه اندازی شد

مهر ۱۳, ۱۴۰۳ 0۰1

به گزارش اپ خونه، استارت‌آپ پشت مرورگر وب جایگزین Arc، اعلام کرد که مرورگر Arc Search خود را در اندروید در نسخه بتا باز راه‌اندازی می‌کند تا تبدیل به یک برنامه چند پلتفرمی شود.

Arc، قبلاً تا سال گذشته برنامه‌هایی در اکوسیستم اپل داشت، سپس در ماه آوریل یک کلاینت ویندوز را پیش از راه‌اندازی در اندروید راه‌اندازی کرد.

این شرکت گفت که Arc Search را برای اندروید با ۱۸۰۰۰ کاربر به مدت نزدیک به چهار هفته در یک برنامه بتای بسته قبل از عرضه عمومی امروز آزمایش کرده است.

این شرکت در اوایل سال جاری Arc Search را برای آیفون با تمرکز اصلی جستجو راه اندازی کرد.

ویژگی «Browse for Me» برنامه، که در نسخه اندروید نیز گنجانده شده است، به چندین صفحه وب نگاه می کند و یک صفحه جدید برای درخواست جستجو برای شما ایجاد می کند.

فرض شرکت برای این کار این بوده است که برای چیزهایی مانند پیدا کردن یک دستور غذا، شما باید مطالب زیادی را مرور کنید در حالی که اطلاعات مهمی را پیدا نمی کنید.

با «Browse for Me»، یک الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی نویز را از بین می برد و اطلاعات مربوطه را ارائه می دهد.

با این حال، مردم رویکرد Arc Search را با اشاره به اینکه جستجوی هوش مصنوعی به وب‌سایت‌های کوچکی که محتوای آن‌ها در این ابزار خلاصه می‌شود آسیب می‌رساند، مورد انتقاد قرار داده‌اند.

در قسمت اخیر پادکست Decoder، مدیر عامل شرکت مرورگر، جاش میلر، گفت که این شرکت در حال بهبود استنادات در این نتایج است تا مردم بیشتر روی پیوندهای خروجی کلیک کنند.

«ما همچنین در حال حاضر در حال انجام یکسری گفتگو با شرکت های رسانه ای هستیم. در پایان، فکر می کنم شرکت های رسانه ای و ناشران باید دستمزد دریافت کنند و من فکر می‌کنم حقیقت این است، همانطور که می‌دانید، آن به این معنی نیست که برای همه کار می‌کند، اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که در پشت صحنه و جلو در اینجا بهتر باشیم.»

برنامه اندروید همچنین دارای یک مسدود کننده تبلیغات، پنجره های بازشو و بنرها به همراه ویژگی بایگانی خودکار برگه است. این شرکت اعلام کرد که برنامه اندروید را در پاییز امسال به‌عنوان عمومی در دسترس قرار خواهد داد.

در زمان راه‌اندازی، نسخه اندروید برخی از ویژگی‌های Arc Search برای iOS، از جمله فشرده کردن برای خلاصه کردن و تماس برای درخواست را ندارد. به گفته شرکت تحلیلی Sensor Tower، کاربران Arc Search را ۱.۶ میلیون بار در iOS دانلود کرده اند.

در اوایل سال جاری، شرکت مرورگر ۵۰ میلیون دلار با ارزش ۵۵۰ میلیون دلاری جذب کرد. با این حال، این شرکت در حال حاضر هیچ درآمدی ایجاد نمی کند.

در Decode، میلر اشاره کرد که وقتی این شرکت محصولات ۲.۰ خود را منتشر می کند، از مشاغل و افراد هزینه خواهد گرفت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×