اخبار اینترنت

مرکز شفافیت جدید گوگل خط‌مشی‌های محصول، ابزارهای گزارش‌دهی و موارد دیگر را تشریح می‌کند

به گزارش اپ خونه، گوگل در حال راه اندازی یک مرکز شفافیت جدید است تا کاربران آسان تر در مورد خط مشی های محصول خود اطلاعات بیشتری کسب کنند.

مرکز مرکزی منابع و خط‌مشی‌های موجود را جمع‌آوری می‌کند تا به کاربران درباره نحوه ایجاد و اجرای آن‌ها توسط گوگل اطلاع دهد.

با هاب جدید، کاربران می‌توانند درباره فرآیند توسعه خط‌مشی گوگل، گزارش‌های شفافیت، خط‌مشی‌های محصول یا خدمات و ابزارهای گزارش‌دهی اطلاعات بیشتری کسب کنند.

دیوید گراف، معاون امنیت و اعتماد گوگل، در یک پست وبلاگ نوشت:

«با تغییر چشم‌انداز تهدید آنلاین، خط‌مشی‌های ما تکامل می‌یابند و به جلوگیری از سوء استفاده در پلت‌فرم‌هایمان کمک می‌کنند. و از آنجایی که استفاده از محصولات ما متفاوت است، ما سیاست های خود را برای هر پلتفرم تنظیم می کنیم و هدف آن ایجاد یک تجربه ایمن و مثبت برای همه است. با مرکز شفافیت، می‌توانید در مورد فرآیند توسعه خط‌مشی ما، نحوه اجرای خط‌مشی‌های خود، و مشاهده هر خط‌مشی بر اساس محصول و خدمات، اطلاعات کسب کنید.»

گوگل بیش از یک دهه پیش شروع به انتشار گزارش های شفافیت کرد تا به کاربران نشان دهد که چگونه سیاست های دولت بر دسترسی به اطلاعات تأثیر می گذارد. کاربران اکنون می‌توانند به گزارش‌های شفاف‌سازی دسترسی داشته باشند تا درباره گزارش‌های شفافیت Google اطلاعات بیشتری کسب کنند، اطلاعاتی درباره نحوه اجرای خط‌مشی‌های این شرکت در سراسر محصولات و مکان مشاهده کامل آنها.

مرکز شفافیت یک صفحه اختصاصی دارد تا به کاربران کمک کند راه‌هایی برای گزارش محتوای مضر و درخواست تجدیدنظر در سراسر سرویس‌های گوگل پیدا کنند.

این مرکز شامل آماری درباره اقداماتی است که گوگل برای اطمینان از ایمنی انجام می دهد.

به عنوان مثال، صفحه اصلی هاب نشان می دهد که گوگل ۵.۲ میلیارد تبلیغات بد را در سال ۲۰۲۲ در سراسر محصولات گوگل مسدود کرده است تا از کاربران در برابر کلاهبرداری محافظت کند.

این صفحه همچنین اشاره می کند که گوگل بیش از ۱۱ میلیون ویدیوی یوتیوب را در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ به دلیل نقض دستورالعمل های انجمن خود حذف کرده است.

همچنین در نیمه دوم سال ۲۰۲۲، گوگل بیش از ۴۳۷۰۰۰ URL گزارش شده برای CSAM (مواد آزار جنسی کودکان) را از نتایج جستجوی گوگل حذف کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا