» موبایل » مشخصات طراحی شیائومی Civi 2، دوربین جلو رسما فاش شد: جزئیات
موبایل

مشخصات طراحی شیائومی Civi 2، دوربین جلو رسما فاش شد: جزئیات

شهریور ۳۱, ۱۴۰۱ 1۰5

مشخصات طراحی جلو و دوربین جلوی شیائومی Civi 2 توسط این شرکت پیش از عرضه آتی این گوشی هوشمند فاش شده است. Xiaomi Civi 2 با یک بریدگی قرص شکل برای دو دوربین جلو عرضه خواهد شد. یک منبع آگاه همچنین اشاره کرده است که گوشی هوشمند شیائومی ممکن است برای اولین بار در بازار جهانی عرضه شود. طراحی پشتی گوشی دیروز توسط این شرکت فاش شد و Civi 2 دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. این شرکت چینی قصد دارد تا Xiaomi Civi 2 را در تاریخ ۲۷ سپتامبر ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت محلی (۱۱:۳۰ صبح به وقت تهران) در چین عرضه کند.

جدیدترین رندرهای رسمی Xiaomi Civi 2 از طریق Weibo طراحی جلویی همراه با مشخصات دوربین سلفی این شرکت را فاش کرده است. همانطور که قبلا ذکر شد، Civi 2 شیائومی دارای یک بریدگی قرصی است که در مرکز برای دو دوربین جلو قرار می گیرد.

رندرهای رسمی آتی شیائومی Civi 2 توسط این شرکت فاش شده است و رندرها نشان می دهد که این گوشی هوشمند با طرحی موج دار در قسمت پشتی عرضه خواهد شد. شیائومی Civi 2 دارای یک دوربین پشتی سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی با فلاش LED است.

همانطور که قبلاً ذکر شد، گوشی شیائومی در تاریخ ۲۷ سپتامبر ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت محلی (۱۱:۳۰ صبح IST) در چین عرضه می شود.

بر اساس گزارش اخیر، نسخه پایدار MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ برای Xiaomi Civi 2 آماده است که نشان می‌دهد می‌تواند آخرین رابط کاربری را خارج از جعبه اجرا کند. گفته می شود این گوشی در هند عرضه نمی شود.

برای یادآوری، کاچپر اسکرزیپک (توئیتر: @kacskrz) مشاور ذکر شده از طریق توییتر که Xiaomi Civi 2 در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد. ظاهراً این گوشی هوشمند در بازارهای دیگر خارج از چین با نام تجاری شیائومی ۱۲ لایت ۵G NE یا شیائومی ۱۳ لایت عرضه خواهد شد.

طبق گزارش دیگری، شیائومی Civi 2 از یک SoC کوالکام اسنپدراگون ۷ نسل ۱ بهره می برد. شیائومی Civi 2 می تواند دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی باشد. گفته می‌شود که این گوشی دارای حالت‌های Vlog «ویژه» برای تنظیم دوربین عقب نیز است.

گفته می شود که این گوشی دارای صفحه نمایش میکرو خمیده با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، پشتیبانی از Dolby Vision و حاشیه های باریک است. این گوشی قبلا در پایگاه داده China 3C با شماره مدل ۲۲۰۹۱۲۹SC دیده شده بود. آداپتور شارژ Xiaomi Civi 2 با شماره مدل MDY-12-EF و پشتیبانی از شارژ ۶۷ واتی مشاهده شد. گفته می‌شود که این گوشی دارای حالت‌های Vlog «ویژه» برای تنظیم دوربین عقب نیز است.


امروزه خرید یک گوشی هوشمند ۵G مقرون به صرفه معمولاً به این معنی است که در نهایت “مالیات ۵G” پرداخت می کنید. این برای کسانی که به دنبال دسترسی به شبکه های ۵G به محض راه اندازی هستند چه معنایی دارد؟ در قسمت این هفته بدانید. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×