موبایل

مشخصات کلیدی سری آنر ۸۰ قبل از عرضه، مدل Pro+ ممکن است دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی داشته باشد

اعتقاد بر این است که آنر در حال کار بر روی جانشین سری آنر ۷۰ است که می تواند نام آنر ۸۰ را داشته باشد. گفته می‌شود خط تولید وانیلی آنر ۸۰، آنر ۸۰ پرو و ​​آنر ۸۰ پرو پلاس را شامل می‌شود. این شرکت هنوز وجود این گوشی های هوشمند را تایید نکرده است. با این حال، یک مشاور قابل اعتماد برخی از مشخصات کلیدی سری آنر ۸۰ را به اشتراک گذاشته است. بسته به مدل، گوشی‌های هوشمند سری آنر ۸۰ می‌توانند چیپست کوالکام اسنپدراگون یا مدیاتک دیمنسیتی را داشته باشند.

بر اساس پستی که توسط Tipster Digital Chat Station منتشر شده است، Honor 80 استاندارد می تواند به SoC مدیاتک Dimensity 1080 مجهز شود. به احتمال زیاد دوربین اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است. در همین حال، آنر ۸۰ پرو می‌تواند یک اسنپدراگون ۷۷۸G کوالکام و یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته باشد. انتظار می رود این گوشی های هوشمند Honor با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی عرضه شوند.

علاوه بر این، اعتقاد بر این است که Honor 80 Pro+ ممکن است دارای پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 باشد. این گوشی می تواند به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز شود. گفته می شود که از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می کند. مشاور پیش از این اشاره کرده بود که این تلفن هوشمند ممکن است دارای صفحه نمایش خمیده انعطاف پذیر ۱.۵K AMOLED باشد. همچنین ممکن است تا ۱۲ گیگابایت رم وجود داشته باشد.

Honor هنوز جزئیات خط تولید آنر ۸۰ را بررسی نکرده یا تاریخ عرضه آن را به طور رسمی اعلام نکرده است. شایعات حاکی از آن است که این گوشی های هوشمند ممکن است تا پایان سال جاری در چین عرضه شوند.

این شرکت اخیراً Honor 70 5G را در ماه آگوست در بریتانیا با قیمت ۴۷۹.۹۹ پوند (تقریباً ۴۵۰۰۰ روپیه) برای نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه کرد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED فول اچ دی پلاس با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است. در زیر کاپوت، یک پردازنده هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 778G+ SoC به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 642L تعبیه شده است. برای اپتیک، یک دوربین پشتی سه گانه ۵۴ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی وجود دارد. باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع SuperCharge 66 واتی را در خود جای داده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

تلفن‌های هوشمند سامسونگ با به‌روزرسانی One UI 6.0 به‌روزرسانی‌های یکپارچه را دریافت می‌کنند: گزارش

با وجود کاهش ۸۰ درصدی حجم معاملات، هایپ متاورس همچنان ادامه دارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا