موبایل

مشخصات iQoo 11 از طریق لیست Geekbench ارائه شده است، ممکن است با تراشه Snapdragon 8 Gen 2 عرضه شود

iQoo 11 در لیست Geekbench مشاهده شده است که نشان می دهد این گوشی می تواند از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC استفاده کند. این لیست چند جزئیات احتمالی بیشتر در مورد گوشی شایعه شده سری iQoo 11 را نشان می دهد. لیست Geekbench iQoo 11 شماره مدل V2243A را نشان می‌دهد و ۱۱ گیگابایت رم را در گوشی آینده پیشنهاد می‌کند. می تواند روی اندروید ۱۳ نیز اجرا شود. انتظار می رود iQoo 11 در کنار iQoo 11 Pro عرضه شود.

یک گوشی هوشمند iQoo در وب سایت Geekbench با شماره مدل V2243A مشاهده شده است. گمان می‌رود فهرست‌های متعدد تاریخ ۱۰ نوامبر مربوط به iQoo 11 باشد. در سایت بنچمارک با امتیازات بین ۱۴۵۱ تا ۱۴۵۳ در تست‌های تک هسته‌ای و بین ۴۶۶۰ تا ۴۶۸۱ امتیاز در تست‌های چند هسته‌ای نشان داده شده است. این لیست ۱۱ گیگابایت رم را در دستگاه آینده نشان می دهد.

iQoo 11 با اندروید ۱۳ فهرست شده است. طبق لیست، یک چیپست هشت هسته ای با نام رمز ‘kalama’ این گوشی را تامین می کند. این یک هسته اصلی CPU با حداکثر سرعت کلاک ۳.۱۹ گیگاهرتز، چهار هسته با فرکانس ۲.۸۰ گیگاهرتز و سه هسته با حداکثر سرعت ۲.۰۲ گیگاهرتز را نشان می دهد. همه این‌ها نشان‌دهنده وجود یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC در iQoo 11 آینده است.

افشای اطلاعات و شایعات گذشته حاکی از آن است که iQoo 11 دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی است. گفته می شود که این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی E6 AMOLED است و می تواند تا ۱۲ گیگابایت رم و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد.

انتظار می رود گوشی هوشمند آینده دارای یک واحد دوربین سه گانه پشتی متشکل از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی GN5 سامسونگ، یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و یک واحد تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی باشد. برای سلفی، ممکن است یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی داشته باشد. گفته می شود iQoo 11 در گزینه های رم ۸، ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

مدیر عامل FTX در تلاش است تا به دنبال ۹.۴ میلیارد دلار بودجه نجات باشد زیرا باهاما دارایی های خود را مسدود می کند.

ویدیوی برگزیده روز

بررسی iQoo Z6 Lite 5G: عملکرد چشمگیر اما با کمی مصالحه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا