» اخبار اینترنت » معرفی ابزارهای جدید اپل برای مدیریت حضور کسب‌وکارها در پلتفرم‌های دیجیتال
ویژگی اپل
اخبار اینترنت

معرفی ابزارهای جدید اپل برای مدیریت حضور کسب‌وکارها در پلتفرم‌های دیجیتال

مهر ۲۵, ۱۴۰۳ 0۰4

به گزارش اپ خونه، اپل روز چهارشنبه ۱۶ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۵ مهر ۱۴۰۳) اعلام کرد که مجموعه‌ای از ابزارهای جدید را معرفی کرده است که به کسب‌وکارها امکان می‌دهد حضور خود را در پلتفرم‌های اپل از طریق سرویس رایگان Apple Business Connect افزایش دهند.

این پورتال آنلاین که سال گذشته راه‌اندازی شد، به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد حضور خود را در بیش از ۱.۵ میلیارد دستگاه اپل در بخش‌هایی مانند سیری، جستجوی Spotlight، سافاری و کیف پول مدیریت کنند.

اکنون، صاحبان کسب‌وکار می‌توانند برند خود را در سایر محصولات اپل نیز ادغام کنند، از جمله ایمیل، Tap to Pay در آیفون، و برنامه Phone اپل. همچنین، Business Connect به همه انواع کسب‌وکارها، نه فقط آن‌هایی که مکان فیزیکی دارند، امکان استفاده از این سرویس را می‌دهد.

Business Connect از سیستمی ساده‌تر به نام Apple Business Register تکامل یافته است که به کسب‌وکارها اجازه می‌داد لیست خود را در Apple Maps مدیریت کنند.

از زمان ورود Business Connect در اوایل سال ۲۰۲۳، میلیون‌ها مکان در سراسر جهان شروع به استفاده از این سرویس برای سفارشی‌سازی نحوه نمایش کسب‌وکار خود به مصرف‌کنندگان کرده‌اند.

این سفارشی‌سازی شامل استفاده از place card، عکس‌های کاور، لوگو، عکس‌های کسب‌وکار، تبلیغات و مشوق‌های محدود به نام “Showcases” و دکمه‌های عملیاتی مانند “order pickup” یا “view menu” است.

کسب‌وکارها همچنین می‌توانند از بینش‌های به‌دست‌آمده برای درک بهتر تعامل کاربران با کسب‌وکار خود استفاده کنند، از جمله اینکه چگونه کاربران کسب‌وکار را پیدا کرده‌اند و چه اقداماتی در place card کسب‌وکار انجام داده‌اند.

با معرفی جدید، اپل امکان می‌دهد هر نوع کسب‌وکاری در این سیستم یک پروفایل ایجاد کند، از جمله کسب‌وکارهایی که خدمات ارائه می‌دهند، از خانه کار می‌کنند یا کاملاً آنلاین هستند و مکان فیزیکی ندارند.

علاوه بر این، همه کسب‌وکارها می‌توانند حضور برند خود را در برنامه‌ها و ویژگی‌های بیشتری از اپل مدیریت کنند.

از طریق داشبورد، کسب‌وکارها می‌توانند جزئیاتی از برند خود مانند نام، دسته‌بندی، لوگو و وب‌سایت را وارد کنند و پیش‌نمایشی از نحوه نمایش place card خود به مصرف‌کنندگان مشاهده کنند.

در آینده نزدیک، این اطلاعات برای سفارشی‌سازی نحوه نمایش ایمیل‌های کسب‌وکار در برنامه Mail اپل نیز استفاده خواهد شد.

به جای لوگوی خاکستری که اکنون ظاهر می‌شود، ایمیل می‌تواند نام و لوگوی برند را در صندوق ورودی نمایش دهد و وقتی وارد ایمیل می‌شوید، برند حضور بیشتری خواهد داشت با هدر رنگارنگی که از لوگوی برند مشتق شده است.

این ویژگی Branded Mail همراه با برنامه بازطراحی‌شده Mail برای iOS 18 معرفی می‌شود، که اکنون ایمیل‌ها را دسته‌بندی کرده و بر اساس فرستنده گروه‌بندی می‌کند.

iOS 18 مشابه Gmail ایمیل‌ها را به برگه‌هایی مانند اولیه، تراکنش‌ها، به‌روزرسانی‌ها و تبلیغات مرتب می‌کند. با این حال، اپل می‌گوید برای تعیین مکان ایمیل‌ها به راه‌اندازی برند از طریق Business Connect وابسته نخواهد بود.

برندها پس از ارسال اطلاعات خود تحت یک فرآیند بررسی قرار می‌گیرند. همچنین می‌توانند چندین ایمیل یا دامنه‌های برند را مدیریت کنند — مانند ایمیل‌های بازاریابی در مقابل ایمیل‌های تأیید سفارش.

برندها می‌توانند امروز برای این گزینه ثبت‌نام کنند و لوگوی آن‌ها از اواخر امسال برای مشتریان نمایش داده خواهد شد.

Tap to Pay نیز یکی دیگر از حوزه‌هایی است که اکنون به جای آیکون دسته‌بندی عمومی فعلی، نماد برند را نمایش خواهد داد. نام کسب‌وکار نیز قابل تنظیم خواهد بود تا در طول فرآیند پرداخت به شکل مورد نظر کسب‌وکار به مشتریان نمایش داده شود.

با این تغییر، اپل می‌گوید مشتریان هنگام پرداخت مطمئن خواهند بود که به یک کسب‌وکار معتبر و تأییدشده پرداخت می‌کنند.

هرچند این ویژگی‌ها تا سال آینده در دسترس نخواهد بود، اما یکپارچگی با برنامه Phone ممکن است مفیدترین ویژگی باشد. این قابلیت با نمایش نام، لوگو و بخش مربوط به کسب‌وکار در تماس‌ها به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا تماس‌های ناخواسته یا اسپم را بهتر تشخیص دهند.

اپل می‌گوید این ویژگی‌ها، از جمله داشبورد بازطراحی‌شده Business Connect با موضوعات و نکات هوشمند، برای اکثر کسب‌وکارهای جهان با ثبت‌نام در Business Connect با حساب اپل در دسترس خواهد بود.

این تغییرات نشان‌دهنده تعهد اپل به گسترش اکوسیستم خود و کمک به کسب‌وکارها برای افزایش اعتماد و تعامل با مشتریان است.

با توجه به رشد روزافزون استفاده از دستگاه‌های هوشمند و وابستگی به ابزارهای دیجیتال، کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از این ابزارها دسترسی خود را به مشتریان بیشتر کنند و حضور دیجیتال خود را تقویت کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×