» فناوری اطلاعات » ملزومات فنی برای پیاده روی تابستانی 
تابستونی
فناوری اطلاعات

ملزومات فنی برای پیاده روی تابستانی 

تیر ۱۵, ۱۴۰۳ 1۰2

به گزارش اپ خونه، سفرها و پیاده روی های تابستانی به دلیل گرما می تواند چالش برانگیز باشد. در این راستا، در اینجا موارد ضروری فنی برای ادامه پیاده روی تابستانی آورده شده است. اگر کوله پشتی شما محصولات زیر را دارد، مطمئناً یک ACE (آنزیمی است که فشار خون را تنظیم میکند) دارید.

۱. فانوس کمپینگ KIZEN SOLAR

Kizen Solar Light

پیاده روی تابستانی می تواند به معنای پیاده روی در شب برای فرار از گرما باشد. چه چیزی بهتر از یک فانوس با انرژی خورشیدی که شما را در پیاده روی شبانه همراهی کند؟ این محصول تاشو KIZEN SOLAR با شارژ کامل ۱۰ ساعت نور LED روشن را در اختیار شما قرار می دهد.

فانوس دارای سه حالت کم، SOS و زیاد است. امیدواریم هرگز مجبور نباشید از آن استفاده کنید، اما حالت SOS می تواند در مواقع اضطراری مفید باشد.

جالب اینجاست که این دستگاه حتی دارای پورت هایی است که به شما امکان شارژ موبایل خود را می دهد. پس از جمع شدن، فانوس به اندازه کف دست می شود و می تواند در کوچکترین جیب های کیف شما جا شود.

اگر در حال برنامه‌ریزی برای پیاده‌روی شبانه یا کمپینگ در کوه‌ها هستید، چراغ LED را بی‌شک استفاده کنید.

۲. پاور بانک خورشیدی Blavor 

Blavor Solar Power Bank

گجت های تابستانی بدون پاوربانک خورشیدی کامل نمی شوند. پاوربانک Blavor با خورشید کار می کند و آن را به برق تبدیل می کند که می تواند تلفن هوشمند و سایر ابزارهای شما را شارژ کند.

همچنین چندین ترفند در آستین خود دارد که آن را همه کاره می کند.

هر زمان که سوکتی در دسترس است، می توانید پاوربانک را از طریق همان پورت شارژ کنید. برخی از مزایای اضافی که با پاوربانک Blavor دریافت می‌کنید، یک چراغ قوه داخلی و یک قطب‌نمای کوچک است که به شما کمک می‌کند راه خود را پیدا کنید.

۳. پنکه کمری قابل حمل COMLIFE MINI

Comlife Waist Fan
تابستان مطمئناً یکی از بهترین ماه‌ها برای پیاده‌روی است، زیرا هیچ برفی در مسیر وجود ندارد یا طوفان در آب و هوا شما را آزار می‌دهد. با این حال، آنچه می تواند آزاردهنده باشد گرمای مداوم است.

خوب، با پنکه کمری قابل حمل Comlife می توانید گرما را شکست دهید. نه تنها شما را خنک می‌کند، بلکه باتری بزرگ آن تضمین می‌کند که می‌تواند برای یک روز کامل کار کند .

Comlife حدود ۲۴ ساعت عمر باتری را وعده می دهد. بنابراین، حتی اگر هشت ساعت در روز پیاده‌روی کنید، سه روز استفاده با یک بار شارژ است. علاوه بر این، فن می تواند به عنوان پاوربانک گوشی شما در مواقع اضطراری نیز استفاده شود.

طرز کار پنکه به این صورت است که روی شلوار شما می چسبد و هوا را به پیراهن شما می اندازد. از طرف دیگر، می توانید از یک بند برای آویزان کردن آن به گردن خود استفاده کنید تا هوا به صورت شما دمیده شود. مطمئناً سرمایه گذاری خوبی، به خصوص با توجه به قیمت مقرون به صرفه است.

۴. فیلتر آب کمپینگ قابل حمل BKLES

Bkles portable water filter

آفتاب درخشان به معنای مصرف بیشتر آب است. به علاوه، سفر به مناطق دورافتاده می تواند بطری های مواد معدنی را کمیاب کند. فرآیند فیلتراسیون ۵ مرحله ای فیلتر آب قابل حمل Bkles تضمین می کند که همیشه در مجاورت آب تمیز قرار می گیرید.

خبر خوب این است که این محصول تنها ۳۵۰ گرم وزن دارد. شما می توانید با یک بار شارژ حدود ۱۶۰ لیتر آب را تصفیه کنید! این می تواند شما را برای ۱۰-۱۵ روز خوب نگه دارد.

لازم نیست برای آب تمیز زیاد منتظر بمانید زیرا این محصول ۷۰۰ میلی لیتر آب را در کمتر از یک دقیقه تصفیه می کند! گزینه مناسب دیگر این بطری فیلتر آب از Grayl است . این محصول عوامل بیماری زا را به راحتی از بطری که می توانید از آن بنوشید حذف می کند.

۵. بطری آب هوشمند WATERH BOOST

Boost Smart Water Bottle

اگر فراموش کردید آب بخورید، بطری آب هوشمند Boost محصولی برای شماست. از یک طرف مانند قمقمه رفتار می کند و از طرف دیگر خوردن آب را به شما یادآوری می کند.

آب خنک برای رفع تشنگی در سفرهای آفتابی و گرم مورد نیاز است. عایق خلاء Boost تضمین می کند که آب شما به مدت ۱۲ ساعت متوالی خنک است.

علاوه بر این، اعلان‌های هوشمند بطری به تلفن شما را از کم‌آبی بدن نجات می‌دهد. اگر اعلان تلفن خود را از دست دادید، حلقه بطری روشن می شود تا به شما یادآوری کند که هیدراته بمانید.

نمایشگر LED کوچک و زیبا روی بطری ها به شما می گوید چقدر آب خورده اید. بنابراین، اگر در سفر تابستانی هستید، همراه داشتن بطری آب هوشمند Boost را فراموش نکنید.

۶. اپل واچ Ultra 2 

Apple Watch Ultra 2

در حالی که این دقیقاً به تم تابستان مربوط نمی شود، اپل واچ Ultra 2 بهترین همراه شما در پیاده روی است.

ارتفاع شما را اندازه گیری می کند، ضربان قلب شما را به طور متناوب ردیابی می کند، و حتی می تواند نقاط بین راه را تعیین کند تا بتوانید با خیال راحت به عقب برگردید.

تمام ویژگی های ذکر شده در بالا را می توان در اپل واچ استاندارد نیز به دست آورد. به علاوه، بسیار مقرون به صرفه تر است. با این حال، دلیل توصیه Ultra، عمر باتری عالی است.

اگر در یک پیاده‌روی طولانی هستید، می‌توانید بیش از دو روز بدون شارژ کردن اپل واچ Ultra 2 ادامه دهید که در مورد ساعت‌های هوشمند بسیار نادر است. همچنین در برابر خط و خش در هنگام پیاده روی در زمین های سخت مصون است.

۷. GARMIN INREACH MINI

Garmin Inreach Mini

در حالی که این محصول نیز واقعاً مختص تابستان نیست، Garmin InReach یک ارتباط ماهواره ای فشرده است.

این محصول به اندازه کف دست زمانی که گوشی شما قادر به انجام آن نیست پیامک ارسال و دریافت می کند. این محصول با برخی از محصولات Garmin جفت می شود و برای ایمنی بیشتر گوشی های هوشمند را انتخاب می کند.

پیاده روی در مناطق دورافتاده گاهی اوقات می تواند شما را سردرگم کند. در چنین مواردی، این ابزار مبتنی بر اشتراک به شما امکان می‌دهد موقعیت مکانی خود را ارسال کنید، تغییرات SOS و غیره را راه‌اندازی کنید.

البته، محصول گران‌قیمت است. با این حال، اگر روی این ابزار ایمنی سرمایه گذاری کنید، خانواده شما می توانند با خیال راحت مسیر شما را دنبال کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×