فناوری اطلاعات

نحوه استفاده از استیکرهای سفارشی در سامسونگ

به گزارش اپ خونه، می توانید با استفاده از برنامه گالری یا صفحه کلید سامسونگ استیکر ایجاد کنید.
هنگامی که یک استیکر ایجاد کردید، در کتابخانه استیکر ذخیره می شود که فقط از طریق برنامه گالری یا صفحه کلید سامسونگ قابل دسترسی است.

برنامه گالری به شما امکان می دهد استیکر را روی عکس دیگری اضافه کنید، در حالی که صفحه کلید سامسونگ به شما امکان می دهد آن را با دیگران در برنامه هایی مانند WhatsApp، Facebook Messenger و غیره به اشتراک بگذارید.

بنابراین بیایید هر یک از این روش ها را بررسی کنیم:

روش ۱: استفاده از گالری

مرحله ۱: برنامه گالری را راه اندازی کنید و هر تصویر یا عکسی را در جایی که می خواهید استیکر اضافه کنید باز کنید.

مرحله ۲: روی نماد مداد (ویرایش) در پایین ضربه بزنید و نماد گالری و سپس Stickers را انتخاب کنید .

Samsung Gallery Stickers

مرحله ۳ : دوباره روی نماد گالری ضربه بزنید تا به کتابخانه استیکر بروید. در اینجا، شما می توانید:

ایجاد استیکر : روی نماد + ضربه بزنید تا یک استیکر جدید ایجاد کنید. تصویر را برای ساخت استیکر انتخاب کنید. تلفن شما به طور خودکار استیکر را برجسته و برش می دهد.

دکمه Next را فشار دهید . سپس، سبک استیکر را انتخاب کرده و Done را فشار دهید . استیکر در کتابخانه استیکر ذخیره می شود و همچنین به تصویر فعلی اضافه می شود.

Samsung Gallery Sticker create

افزودن استیکر روی تصویر : برای افزودن استیکر به تصویر دیگر، مراحل ۱-۳ را تکرار کنید تا گالری استیکر را باز کند. برای افزودن به تصویر روی استیکر  ضربه بزنید.

Samsung Gallery Add sticker on image

ویرایش یا حذف استیکر: مراحل ۱-۳ را تکرار کنید و برای ویرایش یا حذف آن، استیکر را به مدت طولانی فشار دهید. در حین ویرایش، فقط می‌توانید سبک استیکر را تغییر دهید، نمی‌توانید متن اضافه کنید یا ناحیه استیکری را که می‌خواهید نگه دارید یا حذف کنید ویرایش کنید.

چند نکته را باید در نظر داشت :

• متأسفانه، با شروع OneUI 6 ، سامسونگ گزینه انتخاب دستی استیکر را حذف کرده است.

• راه دیگر برای افزودن استیکر در بالای تصویر دیگر استفاده از کلیپ بورد است. برای بریدن استیکر، یک تصویر را طولانی فشار دهید و Copy را انتخاب کنید. تصویر پس‌زمینه را باز کنید و روی نماد سه نقطه و سپس چسباندن از کلیپ بورد ضربه بزنید.

• از ابزار lasso برای انتخاب دستی منطقه برای استیکر استفاده کنید. روی دکمه Edit در برنامه Gallery ضربه بزنید و نماد Four-circle > Lasso tool را فشار دهید. تصویر را ذخیره کنید. سپس روی تصویر جدید به مدت طولانی فشار دهید و آن را به عنوان استیکر ذخیره کنید.

روش ۲: از صفحه کلید سامسونگ

برای ارسال استیکر در برنامه های شخص ثالث مانند WhatsApp، Messenger و غیره، از برنامه صفحه کلید سامسونگ استفاده کنید. همچنین می توانید از آن برای ایجاد، ویرایش یا حذف استیکرها استفاده کنید.

مرحله ۱: صفحه کلید سامسونگ را در هر برنامه ای باز کنید.

مرحله ۲ : روی نماد Emoji در نوار ابزار صفحه کلید و سپس نماد گالری ضربه بزنید تا استیکرهای خود را ببینید. استیکری را که می خواهید ارسال کنید انتخاب کنید. یا هر استیکری را طولانی فشار دهید و ویرایش/Edit  یا حذف/Delete را انتخاب کنید.

Samsung Keyboard stickers

مرحله ۳: برای ایجاد یک استیکر جدید، نماد + را فشار دهید و تصویری را که می خواهید از آن استیکر بسازید، انتخاب کنید.

مرحله ۴: استیکر برجسته می شود. دکمه Next را فشار دهید و سبک استیکر را انتخاب کنید و سپس Done را برای ذخیره استیکر انتخاب کنید.

Samsung Keyboard make stickers

توجه: در نسخه‌های قدیمی‌تر Samsung OneUI، استیکر ممکن است به‌عنوان تصویری با پس‌زمینه سیاه در برنامه‌های شخص ثالث ارسال شود.

در چنین مواردی، از گزینه های بومی در برنامه ها برای ایجاد استیکر استفاده کنید یا از برنامه های شخص ثالث مانند Sticker Maker و Sticker Maker توسط Stickify برای تبدیل تصویر به استیکر استفاده کنید.

در برنامه Samsung Gallery، تصویری را که می خواهید از آن استیکر بسازید، باز کنید. روی سوژه در تصویر طولانی فشار دهید و ذخیره به عنوان استیکر را انتخاب کنید. لطفاً توجه داشته باشید که این روش فقط روی OneUI 5.1 و بالاتر کار می کند.

یا روی نماد سه نقطه ضربه بزنید و Save as image را انتخاب کنید. تصویر ذخیره شده در برنامه گالری ذخیره می شود.

Samsung Shortcut to create a sticker

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا