» اخبار کسب و کارها » نیروی فروش در برابر فشار فعالان با سیاست‌های جدید آن ها برای مهندسان و فروشندگان تسلیم می‌شود
Salesforce
اخبار کسب و کارها

نیروی فروش در برابر فشار فعالان با سیاست‌های جدید آن ها برای مهندسان و فروشندگان تسلیم می‌شود

بهمن 26, 1401 5۰27

به گزارش اپ خونه، با ادامه فشار سرمایه گذاران فعال بر شرکت ، Salesforce به دنبال راه های جدیدی برای کاهش هزینه ها است .

 Insider گزارش داد که این شرکت در حال اجرای اندازه‌گیری‌های عملکرد بسیار سخت‌گیرانه‌تر برای مهندسی است، به طوری که برخی از فروشندگان تحت فشار قرار می‌گیرند تا از کار خارج شوند یا تسلیم سیاست‌های عملکرد خشن خودشان شوند.

این می تواند شامل بررسی عملکرد بر اساس کمیت کد تولید شده برای مهندسان باشد، روشی ناقص برای اندازه گیری بهره وری مهندسی، که کمیت را بر کیفیت تشویق می کند.

در حالی که فروشندگان بین یک سنگ و یک مکان سخت قرار می گیرند، از آنها خواسته می شود بین امضای یک برنامه بهبود عملکرد سختگیرانه یک ماهه یا یک بسته خروج انتخاب کنند.

هنگامی که از Salesforce در این مورد پرسیده شد، با این نظر پاسخ داد:

“فرآیند مدیریت عملکرد ما مسئولیت پذیری و تعالی را به همراه دارد.” این شرکت به سؤالات بعدی در مورد زمان یا جزئیات این سیاست توضیح نداده یا پاسخی نداد.

TechCrunch همچنین شنیده است که این شرکت اجباری برای بازگشت به دفتر دارد و به گفته سخنگوی Salesforce، اکنون تصمیم گیری به عهده مدیران است.

«رویکرد ترکیبی ما به رهبران این امکان را می‌دهد که برای تیم‌های خود تصمیم بگیرند که کدام شغل باید در دفتر یا از راه دور باشد.»

این یک تغییر نگرش جالب برای شرکتی است که از زمان شیوع بیماری همه‌گیر در سال ۲۰۲۰ ، ایده «محل کار تمام دیجیتال، کار از هر کجا» را ترویج می‌کند، چیزی که آن‌ها آن را ستاد دیجیتال می‌نامند.

این بخش بزرگی از این است که چرا رهبر CRM تقریباً ۲۸ میلیارد دلار برای خرید Slack در سال ۲۰۲۰ هزینه کرد.

اما از آنجایی که مارک بنیوف، مدیرعامل و رئیس آن، عملاً در پایان سال گذشته این موضوع را تلگراف کرد، تعجب آور هم نیست  و نشان می‌دهد که افرادی که از خانه کار می‌کنند چندان سازنده نیستند.

همه اینها احتمالاً به این واقعیت مربوط می شود که سرمایه گذاران فعال – از جمله Elliott Management، Starboard Value، ValueAct و Inclusive Capital – شرکت را دور زده اند و بدون شک فشار زیادی را بر Benioff برای افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها وارد کرده اند.

این شرکت‌ها بخش بزرگی از دلایلی هستند که Salesforce اعلام کرد ۱۰ درصد از نیروی کار خود را در ژانویه کاهش می‌دهد ، فرآیندی که با اخطاریه‌های اخراج به‌طور متناوب انجام شد و کارگران را مضطرب و نامطمئن کرد.

ری وانگ، بنیانگذار و تحلیلگر اصلی Constellation Research، گروه مشاوره بوستون را مقصر می‌داند که به گفته او به دستور فعالان برای مقابله با کاهش‌ها و اجرای سیاست‌های بررسی عملکرد جدید وارد شده است.

وانگ گفت: «با توجه به آنچه ما می‌دانیم، BCG توصیه‌های مهمی در مورد نحوه اندازه‌گیری فروشندگان و توسعه‌دهندگان برای بهبود بهره‌وری ارائه کرد.»

وانگ می گوید که آیا فکر می کنید این رویکرد ایده خوبی است یا خیر بستگی به دیدگاه شما دارد. او گفت: «اگر من یک سرمایه‌گذار بودم، از این رویکرد دفاع می‌کردم، اما اگر مالک-بنیان‌گذار بودم، چیزی کمتر خشن و ظریف‌تر می‌خواستم.»

وانگ طرفدار نحوه برخورد فعالان با این موضوع نیست و آنها را “شرکت های کرکس” می نامد.

در حالی که او با ادعای آنها موافق است که Salesforce برای خریدهای بد پول بیشتری پرداخت کرده است، او معتقد است که این شرکت‌ها درک درستی از نحوه اداره شرکتی مانند Salesforce ندارند و در نهایت بیشتر از این که سود کنند ضرر می‌کنند .

وانگ گفت: «شرکت‌های کرکس درک خوبی از سطوح سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه که برای ادامه نوآوری مورد نیاز است ندارند و همچنین نمی‌دانند که Salesforce به چه سطحی از هزینه‌های بازاریابی نیاز دارد تا در ذهن مدیران اجرایی بماند.»

«آنها هیچ ارزشی اضافه نمی کنند. آنها فقط برای کسب درآمد از آربیتراژ وارد می‌شوند و شرکت‌ها را بیشتر از زمانی که قبل از تصاحب آن‌ها بودند، آسیب دیده‌تر می‌گذارند.»

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×