استارتاپ

هدست اصلی Magic Leap در پایان سال ۲۰۲۴ کار نخواهد کرد

به گزارش اپ خونه، Magic Leap به عنوان یک شرکت در زمینه واقعیت افزوده، مدتی پیش از اولین هدست خود یعنی Magic Leap 1 گذشت و همراه با انتصاب یک مدیر عامل جدید، یک محور اصلی در آن ایجاد شد.

با Magic Leap 2 ، این استارت‌آپ همه چیز را وارد کار سازمانی کرد – چیزی که به مراتب امن‌تر و سودآورتر از دنیای بی‌ثبات بازی است.

با این حال، Magic Leap 1 به کار خود ادامه می دهد ( و البته بعد از خروج از رده بدون پشتیبانی است) و این یک خبر خوب برای کسانی است که هنگام ورود دستگاه آن در تابستان ۲۰۱۸، ۲۳۰۰ دلار هزینه کردند. اما به طور کلی در پایان سال آینده، هدست واقعیت افزوده عملاً به یک هدست بسیار گران تبدیل خواهد شد.

این شرکت با بودجه خوب از طریق ایمیل به کاربران هشدار داد که با فرارسیدن سال ۲۰۲۵، سیستم پایان می یابد.

این شرکت می گوید: “ما اعلام می کنیم که تاریخ پایان Magic Leap 1 در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۴ خواهد بود. Magic Leap 1 دیگر برای خرید در دسترس نیست، اما تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۴ به پشتیبانی ادامه خواهد داد.”

در کوتاه مدت، ارتباطات مختلف این محصول در حال بسته شدن است. کانال‌های انجمن توسعه‌دهنده Magic Leap 1 و Discord هر دو در پایان ماه بسته می‌شوند، این شرکت به مردم توصیه می‌کند به جای آن، کسب‌وکار خود را به هیئت مدیره Magic Leap 2 تغییر دهند. ادعاهای پشتیبانی و گارانتی عیب یابی تا سال ۲۰۲۴ رعایت خواهند شد.

جزئیات بیشتر در یک پرسش متداول ارائه شده است .

با این حال، زمانی که این تاریخ به پایان برسد، خدمات ابری، برنامه‌ها و عملکردهای کلی به طور موثری کاهش می‌یابند.

اگرچه تعداد واقعی دستگاه‌های موجود در جامعه در بهترین حالت مبهم است. یک گزارش حاکی از آن است که این هدست در سال اول حدود ۶۰۰۰ دستگاه فروخته است.

اگر واقعاً زمان AR یا واقعیت افزوده فرا برسد، به جرات می‌توان گفت که Magic Leap 1 جلوتر از زمان خود بود و عاقبت دستگاه همچنان بر این موفقیت استوار است.

می‌توان گفت که Magic Leap هیچ جاه‌طلبی کوتاه‌مدتی برای بازگشت به بازار مصرف ندارد. شاید روزی مقیاس، قیمت را به سطح قابل کنترلی کاهش دهد و توسعه دهندگان کافی در اکوسیستم مستقر شوند تا چیزی معنادار ارائه دهند.

در این بین، با وجود Vision Pro توپ در زمین اپل است .

Apple Vision Pro اولین دوربین سه‌بعدی اپل است که قادر است با استفاده از Spatial Audio ویدیوهایی با عمق را ضبط کند.
شخصی سازی قابلیت Spatial Audio چیست؟ در این قابلیت کاربران می‌توانند از دوربین TrueDepth آیفون، برای اسکن داخلی گوش‌های خود استفاده کنند. این روند، پروفایلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که بر اساس اندازه و شکل گوش آن‌ها تنظیم شده است.
شرکت کوپرتینویی می‌گوید که دستگاه Vision Pro قادر است نشان دهد که در چه زمانی در حال ضبط ویدیو است و در چه زمانی فیلم‌برداری را متوقف می‌کند.

در حالی که رویکرد محاسبات فضایی Vision Pro نسبتاً با آنچه Magic Leap در ابتدا هدف قرار داده بود متفاوت است، منصفانه است که بگوییم این دو DNA مشترک دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا