اخبار اینترنت

هدست واقعیت ترکیبی اپل ممکن است امسال وارد بازار شود

به گزارش اپ خونه، طبق گزارشی از مارک گورمن از بلومبرگ، اپل بیشتر سال ۲۰۲۳ را صرف تمرکز بر یک دستگاه کاملاً جدید خواهد کرد – هدستی با واقعیت ترکیبی که چندین سال در حال پیشرفت بوده است.

بر اساس گزارش قبلی The Information ، دستگاه جدید می تواند شبیه یک عینک اسکی باشد. دارای چندین دوربین خواهد بود تا دستگاه بتواند حرکات شما را در زمان واقعی ردیابی کند و ببیند در دنیای واقعی چه اتفاقی می افتد.

طی چند سال گذشته، تیم کوک، مدیرعامل اپل چندین بار اعلام کرده است که واقعیت افزوده یک فناوری امیدوارکننده است.

کوک در سال ۲۰۲۱ به Kara Swisher : “من فکر می کنم وعده [AR] در آینده حتی بیشتر خواهد شد.  بنابراین این بخش بسیار مهمی از آینده اپل است .”

اما به نظر می رسد محصول آینده اپل تجربه ای با واقعیت ترکیبی را ارائه می دهد. کاربران می توانند هم واقعیت افزوده و هم واقعیت مجازی را تجربه کنند.

جزئیات در مورد موارد استفاده بالقوه و برنامه‌های هدست هنوز ناچیز است زیرا کنترل نشت نرم‌افزار در مقایسه با نشت محصول آسان‌تر است.

طبق گزارش بلومبرگ، اپل در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای معرفی دستگاه جدید در جریان افتتاحیه کنفرانس جهانی توسعه دهندگان این شرکت در ماه ژوئن است – اپل می تواند آن را Reality Pro بگذارد.

برخی از توسعه دهندگان در حال حاضر کار بر روی برنامه های پلتفرم جدید اپل را آغاز کرده اند. سیستم عامل جدید هدست اپل را می توان xrOS نامید.

به نظر می رسد که WWDC مرحله مناسبی برای این نوع معرفی محصول باشد زیرا بسیاری از توسعه دهندگان که روی برنامه های شخص ثالث برای iPhone، iPad، Mac، Apple TV و Apple Watch کار می کنند، به این رویداد توجه دارند.

داشتن برنامه‌ها و بازی‌های محبوب برای این پلتفرم جدید اپل در حصول اطمینان از موفقیت بلندمدت هدست اپل کلید خواهد بود.

سال ۲۰۲۳ اپل می تواند شامل یک مک بوک ایر ۱۵ اینچی و یک مک پرو جدید باشد
مارک گورمن همچنین مدتی را صرف بحث در مورد نقشه راه اپل برای سال ۲۰۲۳ کرد. و به نظر می رسد که نباید انتظار شگفتی های زیادی را فراتر از هدست واقعیت ترکیبی این شرکت داشته باشید.

به عنوان مثال، مک‌بوک پرو، اپل واچ، ایرپاد، آی‌پد مینی، آی‌پد ایر و مدل پایه آی‌پد تنها اجزای بهتری دریافت خواهند کرد که باید مشخصات کلی را بهبود بخشند.

انتظار به روز رسانی های بزرگ طراحی یا ویژگی های جدید را نداشته باشید. اپل تی‌وی و آی‌پد پرو اصلاً به‌روزرسانی نمی‌شوند.

مهم ترین تغییرات در خطوط مختلف اپل می تواند مک بوک ایر ۱۵ اینچی، بازگشت هوم پاد بزرگ و مک پرو جدید باشد. اپل هنوز مک پرو را با تراشه مبتنی بر ARM خود به روز نکرده است – این دستگاه هنوز از یک پردازنده اینتل بهره می برد. طبق گفته بلومبرگ، مک پرو جدید بسیار شبیه مک پرو موجود است.

این دارای M2 Ultra است که می توانید در Mac Studio پیدا کنید . متأسفانه، به دلیل رویکرد حافظه یکپارچه این شرکت، کاربران نمی توانند رم را ارتقا دهند.

روی کاغذ، متقاعد کردن مردم برای خرید مک پرو به جای مک استودیو سخت خواهد بود. اما این خیلی مهم نیست زیرا Mac Pro هرگز محصول درآمدزایی قابل توجهی نبوده است.

البته، یک محصول وجود دارد که از هر چیز دیگری برای اپل مهمتر است – آن آیفون است. طبق گزارش ۹to5mac ، تولید آیفون ۱۵ طبق برنامه پیش می رود.

جزیره داینامیک می تواند به هر چهار مدل راه پیدا کند – آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس.

مطمئناً یک چیز وجود دارد . امسال اپل از دستورات اتحادیه اروپا پیروی کرده و درگاه شارژ آیفون را از کانکتور لایتنینگ به USB-C تغییر خواهد داد. و بسیاری از کاربران آیفون منتظر یک تغییر ساده مانند این برای ارتقاء گوشی خود بوده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا