اخبار اینترنت

واتس‌اپ از عکس‌های HD پشتیبانی می‌کند و می‌گوید ویدیوی HD به زودی منتشر می‌شود

به گزارش اپ خونه، بر اساس اعلامیه ای که مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا در کانال پخش اینستاگرام خود و از طریق یک پست فیس بوک به اشتراک گذاشت، واتس اپ در حال ارتقا است که به کاربران امکان می دهد عکس های HD را از طریق برنامه پیام رسانی به اشتراک بگذارند.

این ویژگی که به کاربران اجازه می‌دهد وضوح عکس‌هایی را که با دوستان و خانواده به اشتراک می‌گذارند حفظ کنند، این ویژگی قبلاً در آزمایش بتا با کاربران منتخب قرار داشت.

در اوایل تابستان امسال، کاربران این گزینه را از طریق نسخه بتای اندروید واتس اپ و برنامه TestFlight در iOS مشاهده کردند که نشان می دهد راه اندازی عمومی نزدیک است.

برای دسترسی به ویژگی جدید، ابتدا باید برنامه خود را به آخرین نسخه به روز کنید. پس از انجام این کار، یک دکمه جدید “HD” را در بالای صفحه اشتراک گذاری عکس در کنار سایر ابزارهای ویرایش تصویر مانند چرخش و ابزارهایی برای افزودن متن و برچسب به عکس مشاهده خواهید کرد.

هنگامی که روی دکمه HD ضربه می زنید، یک پاپ آپ جدید ظاهر می شود که به شما امکان می دهد کیفیت عکس را انتخاب کنید.

به طور پیش فرض، کیفیت استاندارد انتخاب شده است. واتس‌اپ می‌گوید این انتخاب برای اطمینان از اینکه اشتراک‌گذاری عکس‌ها سریع و قابل اعتماد باقی می‌ماند، انجام شده است. اما اکنون، می‌توانید به جای آن، کیفیت HD را بررسی کنید تا نسخه با وضوح بالای عکس حفظ شود.

پس از ارسال عکس، گیرنده عکس را می بیند که اکنون یک برچسب HD در گوشه پایین سمت چپ ظاهر می شود و به او هشدار می دهد که تصویر با کیفیت بالاتری را به اشتراک گذاشته اید.

همه عکس‌ها از طریق رمزگذاری سرتاسر واتس‌اپ محافظت می‌شوند.

این شرکت خاطرنشان می‌کند، اگر زمانی که اتصال پهنای باند پایینی دارید، عکسی دریافت می‌کنید، می‌توانید بر اساس عکس به عکس، نسخه استاندارد را حفظ کنید یا آن را به HD ارتقا دهید.

این شرکت می‌گوید ویژگی عکس‌های HD در چند هفته آینده برای کاربران جهانی عرضه می‌شود و به دنبال آن از ویدیوهای HD پشتیبانی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا