اخبار اینترنت

واتس اپ اکنون به کاربران اجازه می دهد گروه هایی بدون نام ایجاد کنند

به گزارش اپ خونه، واتس‌اپ قابلیتی را معرفی کرد که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به نام‌گذاری، گروه‌هایی را در اپلیکیشن پیام‌رسانی فوری ایجاد کنند – یک به‌روزرسانی در روش موجود که از کاربران می‌خواهد نام گروه‌ها را در حین ایجاد مشخص کنند.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، در صفحه فیس بوک خود و کانال اینستاگرام متا این به روز رسانی را اعلام کرد.

این ویژگی به کاربران کمک می کند تا یک گروه ایجاد کنند، حتی اگر هنوز درباره موضوعی تصمیم نگرفته باشند یا نیاز به ایجاد سریع آن داشته باشند.

با این حال، برخلاف یک گروه معمولی واتس‌اپ که می‌تواند تا ۱۰۲۴ شرکت‌کننده را اضافه کند ، برنامه پیام‌رسانی تأیید کرد که گروه‌های بدون نام به حداکثر شش شرکت‌کننده محدود خواهند شد.

این شرکت می‌گوید این گروه‌ها به‌صورت پویا بر اساس کاربرانی که به یک گروه اضافه می‌شوند، نام‌گذاری می‌شوند.

بسته به اینکه چگونه مخاطبین را در تلفن خود ذخیره کرده اند، نام گروه برای هر شرکت کننده متفاوت ظاهر می شود.

این برنامه گفت، اگر به یک گروه بی نام با افرادی که مخاطبین خود را ذخیره نکرده اند بپیوندید، شماره تلفن شما در نام گروه قابل مشاهده خواهد بود. این نشان می‌دهد که این ویژگی احتمالاً بیشتر متوجه دوستان و خانواده‌هایی است که قبلاً با یکدیگر آشنا هستند.

این شرکت قصد دارد ویژگی جدید گروه محوری را در چند هفته آینده در سطح جهانی عرضه کند.

آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ تنها چند روز پس از افزودن پشتیبانی برنامه پیام‌رسان برای عکس‌های HD منتشر شد .

این برنامه که بیش از دو میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد، همچنین در حال کار بر روی معرفی پشتیبانی از ویدیوی HD در آینده است.

در چند هفته گذشته، واتس‌اپ اپلیکیشن خود را با ویژگی‌هایی از جمله اشتراک‌گذاری صفحه در حین تماس‌های ویدیویی و امکان ضبط و اشتراک‌گذاری پیام‌های ویدیویی کوتاه به روز کرد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا