اخبار اینترنت

واتس اپ در حال راه اندازی قابلیت کانال های خود در سطح جهانی است

به گزارش اپ خونه، واتس‌اپ اعلام کرد که قابلیت کانال‌های خود را برای پیام‌های پخش شده گسترش می‌دهد.

این شرکت گفت که کانال‌ها طی چند هفته آینده برای همه کاربران در بیش از ۱۵۰ کشور در دسترس خواهند بود.

مارک زاکربرگ از عرضه این ویژگی در کانال جدید واتس اپ خود خبر داد:

«خوشحالم که همه شما را با کانال‌های واتس‌اپ آشنا می‌کنم، راهی خصوصی جدید برای دریافت به‌روزرسانی‌ها از افراد و سازمان‌هایی که دنبال می‌کنید. من این کانال را برای به اشتراک گذاشتن اخبار و به روز رسانی های متا راه اندازی می کنم.»

در ماه ژوئن، متا برای اولین بار کانال هایی را در واتس اپ به کاربران کلمبیا و سنگاپور معرفی کرد . در ماه جولای، این ویژگی را به هفت کشور دیگر گسترش داد.

ویژگی کانال‌ها در یک برگه جداگانه در برنامه زندگی می‌کند و دیگران نمی‌توانند کانال‌هایی را که دنبال می‌کنید ببینند. علاوه بر این، اطلاعات شخصی حساب شما مانند شماره تلفن شما برای مدیران یا دنبال کنندگان قابل مشاهده نخواهد بود.

در حالی که ویژگی اصلی یک کانال ارتباط یک به چند از طریق پیام های پخش است، این شرکت تعاملات جدیدی مانند توانایی واکنش با ایموجی ها را اضافه می کند. کاربران می توانند تعداد کل واکنش ها را در زیر پیام مشاهده کنند.

راه اندازی جهانی کانال های واتس اپ

با راه‌اندازی جهانی، واتس‌اپ یک فهرست بهبودیافته برای یافتن کانال‌ها بر اساس کشور شما خواهد داشت.

می توانید این لیست را بر اساس جدیدترین، فعال ترین و محبوب ترین مرتب کنید. وقتی کاربران یک به‌روزرسانی را از یک کانال به یک گروه یا یک فرد ارسال می‌کنند، پیوندی به کانال باز می‌گردد.

برای ادمین ها، واتس اپ امکان ویرایش پیام را تا ۳۰ روز معرفی می کند. برنامه چت همچنین به شما امکان می دهد پیام های افراد یا گروه ها را با یک پنجره ۱۵ دقیقه ای ویرایش کنید .

قابل ذکر است، متا هنوز توانایی ایجاد کانال برای انتخاب افراد یا سازمان ها را محدود می کند. این شرکت گفت که قصد دارد در نهایت به همه اجازه ایجاد یک کانال را بدهد.

این شرکت گفت که اضافه شدن قابل توجه کانال ها با راه اندازی جهانی عبارتند از Olivia Rodrigo ، David Guetta ، Billboard ، MLB و البته Zuck .

در حالی که واتس اپ تعداد دقیق کانال های موجود در این پلتفرم را ارائه نکرد، گفت که اکنون هزاران کانال وجود دارد. واتس اپ همچنین کانال مخصوص به خود را برای ارتباط در مورد ویژگی های برنامه دارد .

در ماه ژوئن، متا ویژگی Channels را در اینستاگرام به صورت جهانی عرضه کرد که هدف آن برقراری ارتباط بین سازندگان با طرفداران در یک کانال ارتباطی یک به چند است.

در طول سال گذشته، واتس‌اپ ویژگی‌هایی را برای اندازه‌های مختلف گروه‌ها آزمایش کرده است.

نوامبر گذشته، این شرکت Communities را راه اندازی کرد تا ارتباطات چند گروهی را برای مکان هایی مانند مدارس، مجتمع های مسکونی یا باشگاه ها تسهیل کند.

ماه گذشته نیز واتس‌اپ قابلیتی را راه‌اندازی کرد که به شما امکان می‌دهد گروه‌هایی را بدون نام‌گذاری با حداکثر شش نفر ایجاد کنید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا