نرم افزار موبایل

ویژگی «اشتراک گذاری در Reels » اینستاگرام برای همه توسعه دهندگان برنامه باز می شود

به گزارش اپ خونه، چند روز پس از اینکه TikTok یک ویژگی جدید روبه‌روی توسعه‌دهنده، Direct Post را معرفی کرد که انتشار ویدیوها را برای برنامه‌های شخص ثالث آسان‌تر می‌کند، متا اعلام کرد که ویجت اشتراک‌گذاری به Reels برای برنامه‌های تلفن همراه خود اکنون برای همه توسعه‌دهندگان در دسترس است.

مشابه پست مستقیم TikTok، ایده اشتراک‌گذاری در Reels این است که از جامعه گسترده‌تر برنامه‌های ویرایش ویدیو برای تولید محتوای بیشتر برای پلتفرم ویدیوی کوتاه متا و رقیب TikTok استفاده کند.

ادغام Sharing to Reels در نوامبر گذشته در یک آزمایش آلفای محدود با طیف وسیعی از سازندگان برنامه به عنوان شریک، از جمله Lightricks (Videoleap)، Reface، Smule، VivaVideo، SNOW، B612، VITA و Zoomerang راه اندازی شد.

این شرکت در آن زمان اعلام کرد که قصد دارد این آزمایش را به شرکای بیشتری در سال ۲۰۲۳ گسترش دهد، اما چارچوب زمانی مشخصی ارائه نکرد.

اکنون، اشتراک‌گذاری در Reels دسترسی به هر برنامه‌ای را که می‌خواهد یکپارچه‌سازی ارائه دهد که به کاربرانش امکان می‌دهد با ضربه زدن روی یک دکمه به سرعت ویدیوهای خود را به حلقه‌های اینستاگرام صادر کنند، باز می‌کند.

پیش از این، کاربران باید ویدیو را از برنامه شخص ثالث به دستگاه خود صادر می کردند و سپس آن را دوباره در Reels اینستاگرام آپلود می کردند.

برای استفاده از این ویژگی، کاربران ابتدا ویدیوی خود را در برنامه شخص ثالث ایجاد و ویرایش می‌کنند، پس از تکمیل روی دکمه اشتراک‌گذاری ضربه می‌زنند و سپس روی نماد Reels اینستاگرام ضربه می‌زنند.

این آنها را به دوربین اینستاگرام می برد، جایی که می توانند به شخصی سازی Reels خود با صدا، افکت ها، صداگذاری و استیکرها ادامه دهند.

آنها همچنین می توانند کلیپ های اضافی را ضبط یا آپلود کنند تا به ویدیوی موجود خود اضافه کنند. برای تکمیل فرآیند آپلود، کاربران برای پر کردن کپشن، هشتگ‌ها، مکان یا تگ کردن دیگران، روی «بعدی» ضربه بزنید، سپس برای انتشار روی «اشتراک‌گذاری» ضربه بزنید.

متا می‌گوید که آزمایش‌کننده اولیه Smule شاهد افزایش ۱۵۰ درصدی در محتوای اشتراک‌گذاری شده بود، که به آن کمک کرد پس از اجرای این ویژگی، ترافیک ارگانیک بیشتری کسب کند، اما هیچ معیار مشابهی را برای سایر شرکای تست آلفا خود به اشتراک نگذاشت.

با این حال، ماهیت راحتی و صرفه جویی در زمان این ویژگی را تبلیغ کرد و خاطرنشان کرد که Reels که کاربران صادر می‌کنند از طریق توصیه‌های عمومی در برگه‌های Reels و Explore در اینستاگرام قابل مشاهده است و قرار گرفتن در معرض گسترده‌تری را ارائه می‌دهد.

متا خاطرنشان کرد: علاوه بر این، کاربران همچنین می توانند محتوای خود را از طریق استوری و پیام های مستقیم به اشتراک بگذارند.

این شرکت ادغام مشابهی را برای به اشتراک گذاری ویدیو از برنامه های شخص ثالث به طور مستقیم در فیس بوک Reels ارائه می دهد که سال گذشته نیز اعلام شد.

متا اعلام نکرده است که شریک دیگری با این در دسترس بودن توسعه یافته وارد می شود – اما فقط دسترسی به توسعه دهندگان علاقه مند را باز می کند.

با این حال، در مورد Direct Post TikTok، این شرکت با چندین برنامه پرمخاطب، از جمله برنامه‌هایی که از ویرایش هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کردند، مانند نرم‌افزار ویرایش ویدیوی مبتنی بر هوش مصنوعی Adobe، Premiere Pro و برنامه خلاقیت هوش مصنوعی آن Adobe Express، شریک شده بود.

دیگر شرکای Direct Post شامل Twitch، SocialPilot و ByteDance’s CapCut بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا