اخبار اینترنت

ویژگی جدید هوش مصنوعی Amazon Music به شما امکان می دهد قسمت های پادکست را بر اساس موضوع مرور کنید

به گزارش اپ خونه، Amazon Music از راه‌اندازی ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی خود به نام «Topics» خبر داد که به کاربران امکان می‌دهد قسمت‌های پادکست را بر اساس موضوعات خاص مورد بحث در قسمت بررسی کنند.

هنگامی که از صفحه یک قسمت پادکست بازدید می کنید، به دنبال برچسب/تگ های موضوع جدید در زیر توضیحات قسمت بگردید.

می‌توانید روی یک برچسب ضربه بزنید تا لیستی از قسمت‌های پادکست مرتبط با همان موضوع را ببینید. این به شما امکان می‌دهد تا پادکست‌هایی درباره موضوعات خاص مانند «قهوه» علاوه بر دسته‌بندی‌های معمولی مانند کمدی و اخبار پیدا کنید.

این شرکت توضیح داد که این ویژگی جدید توسط خدمات وب آمازون (AWS) ارائه می شود، اما به نیروی انسانی نیز متکی است.

هوش مصنوعی رونوشت‌ها و توضیحات پادکست را برای شناسایی موضوعات کلیدی تجزیه و تحلیل می‌کند و سپس اعضای تیم انسانی برچسب‌های مربوطه را برای اضافه کردن به صفحه قسمت تعیین می‌کنند.

این ویژگی هم اکنون برای همه کاربران Amazon Music در ایالات متحده در دستگاه های iOS و Android در دسترس است.

در میان پادکست‌های برتر در Amazon Music، از جمله The Daily، SmartLess، و This American Life، در میان دیگران منتشر خواهد شد.

این شرکت همچنین قصد دارد پوشش Topics را به محتوای پادکست بیشتری گسترش دهد، که منجر به طیف گسترده‌تری از موضوعات و فهرست بهبود یافته‌ای از قسمت‌های پادکست مرتبط می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی که Amazon Music اضافه می کند Maestro است، یک تولید کننده لیست پخش هوش مصنوعی که لیست های پخش را بر اساس درخواست های کاربر ایجاد می کند.

این ویژگی در ماه آوریل گذشته در نسخه بتا راه اندازی شد. ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی به دنبال خرید موتور کشف محتوای صوتی Snackable AI توسط آمازون در سال گذشته است که هدف آن کمک به بهبود ویژگی‌های سرمایه‌گذاری پادکست آن بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا