نرم افزار موبایل

ویژگی جدید Clubhouse متن های شما را به پیام های صوتی سفارشی تبدیل می کند

به گزارش اپ خونه، Clubhouse، اپلیکیشن صوتی زنده که زمانی محبوب بود، اعلام کرد که کاربران اکنون می توانند به دوستان خود پیامک بدهند و آن ها متن ها را با صدای سفارشی فرستنده می شنوند.

برای مرتبط ماندن با نرم افزار در میان کاهش کاربران، Clubhouse چت های صوتی گروهی را آغاز کرد که در آن اعضا می توانند پیام های صوتی ناهمزمان را برای یکدیگر ارسال کنند و در قالبی مانند استوری اینستاگرام ظاهر می شوند.

با اعلامه، این شرکت اذعان می کند که ممکن است در موقعیتی نباشید که پیام های صوتی برای یکدیگر ارسال کنید. بنابراین می توانید صدای سفارشی خود را آموزش دهید، پیامک ارسال کنید و دوستانتان پیام را در صدای بازسازی شده بشنوند.

این برنامه زمانی که صدای هوش مصنوعی پیامی را می خواند، نشانگر را به دوستان شما نشان می دهد.

اکنون می‌توانید پیام‌هایی را در Clubhouse ارسال کنید و پیام‌ها را می‌خواند

در یک پست وبلاگی ، این شرکت گفت که این ویژگی همچنان احساس حضور در یک چت واقعی با یک دوست را حفظ می کند.

«تصور کنید به یکی از دوستانتان پیامک می‌دهید، اما از طرف دیگر، آن‌ها حرف‌های شما را می‌شنوند که انگار واقعاً آنها را گفته‌اید. صدای سفارشی شما باعث می‌شود که صحبت کردن، تایپ کردن یا خواندن با گوش دادن یکپارچه باشد، بنابراین هرگز احساس حضور در یک مکالمه زنده را از دست نمی‌دهید.»

Clubhouse ادعا می کند که هوش مصنوعی آن قادر است صدای شما را نزدیک به صدای اصلی بازسازی کند، حتی زمانی که آن را با خواندن تنها چند عبارت آموزش می دهید.

این شرکت گفت که هوش مصنوعی نمی تواند به خوبی خنده شما را بازسازی کند (پس شاید بهتر باشد «هاهاها» را تایپ نکنید).

صدای سفارشی باشگاه

این شرکت همچنین می‌تواند به تنهایی صدایی تولید کند ، اگر شما در ضبط صدای خود راحت نیستید. این استارت آپ جزئیاتی را مشخص نکرده است، اما احتمالاً یک مدل تبدیل متن به گفتار خواهد بود.

در حال حاضر، این ویژگی در حال حاضر تنها در ایالات متحده موجود است.

استفاده از این برنامه در چند سال اخیر کاهش یافته است. در چند سال اخیر چندین بار اخراج داشته است . اما سال گذشته، این شرکت ادعا کرد که چند سال برای رشد باقی مانده است .

اکنون در حال آزمایش با ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است تا مکالمه بین دوستان را آسان‌تر کند، به این امید که کاربران در کنار هم بمانند.

شایان ذکر است، سال گذشته، اپل یک ویژگی به نام صدای شخصی را منتشر کرد که صدایی شبیه به شما ایجاد می کند . این به ویژه برای افرادی مفید است که ممکن است در معرض خطر از دست دادن توانایی تکلم صوتی خود در اثر شرایطی باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا