ویژگی جدید Instacart به خریداران «مورد علاقه» این امکان را میدهد تا سفارشهای آینده توسط آنها انجام شود
به گزارش اپ خونه، Instacart در حال آزمایش ویژگی جدید خود در هفته های آینده با مشتریان منتخب در برخی مناطق از جمله نیویورک، فیلادلفیا، دالاس، سالت لیک سیتی، فینیکس و سایرین است.
خریداران و مشتریان منتخب ایمیل دریافت می کنند و به آنها اطلاع می دهد که می توانند ویژگی خریدار مورد علاقه را آزمایش کنند.
خریداران می توانند ببینند کدام یک از مشتریان آنها را مورد علاقه خود قرار داده اند و در صورت تمایل می توانند آنها را حذف کنند. Instacart قصد دارد این ویژگی را در ماه های آینده آزمایش کند.
این شرکت در یک پست وبلاگ نوشت :
“ما اغلب می شنویم که هم مشتریان و هم خریداران دوست دارند که مشتری پس از یک تجربه عالی، سفارش خود را با یک خریدار خاص برنامه ریزی کند، و ما خوشحالیم که به اشتراک بگذاریم که به زودی این ویژگی مورد توجه را در یک آزمایش اجرا می کنیم.
این ویژگی علاوه بر این که به مشتریان امکان سفارشدهی با اطمینان بیشتر را میدهد، ابزار جدیدی را نیز در اختیار خریداران قرار میدهد تا به آنها کمک کند ارتباطات عمیقتری با مشتریان خود ایجاد کنند و تجارت خود را توسعه دهند.»
اگر به خریدار مورد علاقه خود برخورد کردید، شاید به این دلیل که سریع به پیامها پاسخ میداد یا از صحت سفارش شما اطمینان میداد، ویژگی جدید به شما امکان میدهد آنها را مورد علاقه خود قرار دهید و سفارشها را بر اساس در دسترس بودنشان برنامهریزی کنید.
در آینده، پس از انتخاب همه موارد برای سفارش خود، این گزینه را خواهید داشت که یک گزینه جدید “زمان بندی با خریدار مورد علاقه” را در صفحه پرداخت انتخاب کنید.
شایان ذکر است که Instacart تنها سرویس تحویل نیست که دارای ویژگی خریدار مورد علاقه است.
در سال ۲۰۲۱، Shipt ویژگی «خریداران ترجیحی» را معرفی کرد که به مشتریان امکان میدهد خریداران را برای سفارشهای آینده انتخاب کنند.