نرم افزار موبایل

ویژگی جدید TikTok به شما می گوید که چرا یک ویدیوی خاص در فید For You شما ظاهر شده است

به گزارش اپ خونه، این شرکت روز سه‌شنبه اعلام کرد که TikTok ویژگی جدیدی را راه‌اندازی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد ببینند چرا یک ویدیوی خاص در فید For You به آنها توصیه شده است.

TikTok می‌گوید این ویژگی جدید برای آوردن زمینه بیشتر به محتوای توصیه‌شده در فیدهای For You طراحی شده است.

برای درک اینکه چرا یک ویدیوی خاص در فید For You به شما توصیه شده است، اکنون می‌توانید روی پانل اشتراک‌گذاری ضربه بزنید و نماد علامت سؤال به نام «چرا این ویدیو» را انتخاب کنید. از آنجا، می توانید دلایلی را ببینید که چرا یک ویدیوی خاص به شما توصیه شده است.

TikTok's new recommendations feature

ممکن است به دلیل تعاملات خود، مانند محتوایی که تماشا می کنید، دوست دارید یا به اشتراک می گذارید، نظراتی که پست می کنید یا جستجو می کنید، مطلع شوید که ویدیوی خاصی را دیده اید. یا ممکن است به شما گفته شود که به دلیل اکانت هایی که دنبال می کنید این ویدیو به شما نشان داده شده است.

TikTok می‌گوید ممکن است به شما اطلاع داده شود که ویدیوی خاصی به شما نشان داده شده است زیرا اخیراً در منطقه شما پست شده است یا اینکه محتوا در منطقه شما محبوب است.

این شرکت در یک پست وبلاگی گفت: «این ویژگی یکی از راه‌هایی است که ما برای شفاف‌سازی معنادار برای افرادی که از پلتفرم ما استفاده می‌کنند کار می‌کنیم، و بر اساس تعدادی از گام‌هایی است که ما برای رسیدن به این هدف برداشته‌ایم». با نگاهی به آینده، ما به گسترش این ویژگی ادامه خواهیم داد تا جزئیات و شفافیت بیشتری به توصیه‌های محتوا بیاوریم.»

الگوریتم صفحه شخصی‌سازی شده برای شما TikTok به دلیل توانایی آن در نشان دادن محتوای کاربران که احتمالاً برایشان جالب خواهد بود، تا حد زیادی پشت موفقیت این برنامه است.

اما، سیستم الگوریتم کامل نیست، زیرا ممکن است گاهی اوقات با ویدیویی روبرو شوید که به شما پاسخ نمی دهد. در مواردی مانند این، اکنون می‌توانید درباره دلیل ظاهر شدن ویدیو در صفحه «برای شما» بیشتر بدانید.

اگرچه TikTok قبلاً نحوه عملکرد توصیه‌های خود را توضیح داده است، ویژگی جدید که امروز راه‌اندازی می‌شود، زمینه‌های اضافی و خاصی را در مورد اینکه چرا یک ویدیوی خاص به آنها نشان داده شده است، به کاربران ارائه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا