اخبار اینترنت

ویژگی «multiview»در YouTube TV اکنون در تلفن‌ها و تبلت‌های اندرویدی در دسترس است

به گزارش اپ خونه، YouTube TV اعلام کرده است که قابلیت multiview یا چند نمای آن برای تماشای چهار استریم به طور همزمان اکنون در تلفن ها و تبلت های اندرویدی در دسترس است.

راه اندازی اندروید دو ماه پس از آن صورت می گیرد که YouTube TV این ویژگی را برای آیفون ها و آیپدها عرضه کرد .

این ویژگی که برای اولین بار در مارس ۲۰۲۳ راه اندازی شد ، برای بینندگان ورزشی است که می خواهند همزمان با بیش از یک بازی زنده بدون نیاز به تغییر مداوم کانال همراه باشند.

اگر می‌خواهید یک جریان چند نمایه را در تلفن یا رایانه Android خود راه‌اندازی کنید، باید به آخرین نسخه برنامه YouTube TV را به‌روزرسانی کنید. از آنجا، باید گزینه را در ردیف‌های «Top Picks for You» یا «Watch in multiview» ببینید.

اگرچه YouTube TV شروع به سفارشی‌سازی multiview کرده است ، اما هنوز نمی‌توانید چهار کانال را برای تماشا با هم انتخاب کنید. گوگل در پستی در X گفت:

«در حالی که در حال حاضر فقط جریان‌های چند نمایشی انتخاب‌شده را از YouTube TV به اشتراک می‌گذارد، در حال تلاش برای بهبود انعطاف‌پذیری و معرفی گزینه‌های بیشتر در آینده است».

YouTube TV تنها سرویس پخش جریانی نیست که در سال گذشته قابلیت چند نمایشی را راه اندازی کرده است، زیرا Apple TV در ماه می ۲۰۲۳ یک ویژگی چند نمایشی را برای طرفداران ورزش معرفی کرد.

Peacock همچنین اخیراً اعلام کرد که بینندگان می توانند به طور همزمان چهار پخش زنده را تماشا کنند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا