اخبار اینترنت

پس از نتفلیکس، دیزنی به اشتراک گذاری رمز عبور را سرکوب می کند

به گزارش اپ خونه، دیزنی در حال آماده شدن برای سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور در سرویس های پخش خود است، پس از اقدام مشابهی از نتفلیکس که چند ماه پیش آغاز شد .

باب ایگر، مدیرعامل این شرکت گفت که اشتراک گذاری رمز عبور در میان دیزنی پلاس مهم بوده است و به همین دلیل در حال «کاوش فعالانه» روش‌هایی برای کنترل آن است.

“ما در حال حاضر توانایی فنی برای نظارت بر بسیاری از این [اشتراک گذاری رمز عبور] را داریم. و عدد خاصی را به شما نمی دهم جز اینکه بگویم قابل توجه است. البته چیزی که نمی‌دانیم این است که وقتی روی این موضوع کار می‌کنیم، چه مقدار از اشتراک‌گذاری رمز عبور با حذف آن به رشد در زیرمجموعه‌ها تبدیل می‌شود. بدیهی است که ما معتقدیم برخی از آنها وجود خواهد داشت، اما ما حدس و گمان نمی کنیم.”

ایگر گفت که این شرکت شرایط جدید اشتراک گذاری حساب خود را تا پایان سال جاری اعلام خواهد کرد و برای مدتی در سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است.

ایگر گفت: «در اواخر سال جاری، ما شروع به به‌روزرسانی قراردادهای مشترک خود با شرایط اضافی در مورد خط‌مشی‌های اشتراک‌گذاری خود خواهیم کرد و تاکتیک‌هایی را برای افزایش درآمد در سال ۲۰۲۴ به کار خواهیم گرفت».

اعتبار مشترک
رقیب دیزنی، نتفلیکس، سال گذشته آزمایش محدودیت های اشتراک گذاری رمز عبور را در کشورهای منتخب آغاز کرد و اوایل امسال این برنامه را به مناطقی مانند کانادا، نیوزیلند، پرتغال و اسپانیا گسترش داد.

در ماه مه، شرکت پخش از مردم درخواست کرد تا اشتراک‌گذاری حساب‌های خارج از خانواده خود را متوقف کنند و برای حساب‌های اضافی در سطح جهانی پرداخت کنند.

شرکت‌های پخش جریانی در شرایط سختی قرار دارند زیرا با رشد راکد مشترکین و شرایط سخت اقتصادی مبارزه می‌کنند.

بازیگران اصلی هم به افزایش قیمت ها و هم به استراتژی هایی مانند محدودیت در اشتراک گذاری رمز عبور و معرفی یک سطح ارزان تر با پشتیبانی از تبلیغات برای جذب مشترکین بیشتر توجه دارند.

دیزنی همچنین افزایش قابل توجهی را برای اشتراک‌های استریم خود اعلام کرد که قرار است در اواخر سال اجرایی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا