استارتاپ

پلتفرم ارتقاء مهارت هندی Skill-Lync بیست درصد از مشاغل را کاهش می دهد تا عملیات را ساده کند

به گزارش اپ خونه، Skill-Lync ، یک استارت آپ هندی که برنامه های ارتقاء مهارت را ارائه می دهد، ۲۰ درصد از نیروی کار خود – حدود ۲۲۵ کارمند – را برای کاهش هزینه های عملیاتی در بحبوحه بحران مالی جهانی برای استارت آپ ها اخراج کرده است.

شرکت پنج ساله مستقر در چنای که دفتر مرکزی آن در پالو آلتو قرار دارد، جدیدترین برنامه کاهش مشاغل خود را در ۲۷ ژوئن آغاز کرد، اما به نظر نمی رسد آنها اولین کسی باشند که امسال به این شرکت ضربه می زنند:  اخباری در صدر گزارش‌هایی آمده است که Skill-Lync بیش از ۴۰۰ کارمند خود را در اواخر آوریل اخراج کرده است .

Suryanarayanan Paneerselvam، یکی از بنیانگذاران Skill-Lync، جدیدترین اخراج‌ها را تأیید کرد و گفت که این یک تصمیم استراتژیک برای «بهینه‌سازی عملیات و محدود کردن سرمایه‌گذاری‌های آینده در محتوا و تولید» است. (او هنوز در مورد دور قبلی اخراج ها اظهار نظری نکرده است.)

او گفت: «این تصمیم ساده گرفته نشد و ما تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که فرآیند تا حد امکان شفاف و منصفانه برای کارمندان درگیر باشد». .

افراد آشنا به این موضوع گفتند که Skill-Lync حقوق کارمندان آسیب دیده را به تاخیر انداخت.

Paneerselvam این ادعا را رد کرد و گفت که در حال پرداخت حقوق است. او تایید نکرد که آیا کارمندان آسیب دیده آخرین حقوق خود را دریافت کرده اند یا خیر. وی همچنین در مورد سوالی در مورد بسته های پایان خدمت اظهار نظری نکرد.

او تأیید کرد که اخراج‌ها بر هیچ موقعیت C-level در Skill-Lync تأثیری نداشته است. وی افزود که این استارت آپ در مسیر دستیابی به سود عملیاتی تا سه ماهه چهارم ۲۰۲۳ قرار دارد.

او گفت: «ما یک برنامه محکم و یک باند پروازی مناسب داریم تا نه تنها به این نقطه عطف برسیم، بلکه عملیات خود را فراتر از آن ادامه دهیم.»

پس از آخرین دور اخراج، تعداد کارکنان این استارتاپ تقریباً ۹۰۰ نفر است.

Skill-Lync بخشی از گروه زمستانی ۲۰۱۹ در Y Combinator بود و Iron Pillar و Better Capital را در میان سرمایه گذاران خود به حساب می آورد.

در مجموع ۲۰ میلیون دلار در دورهای سرمایه گذاری اولیه و سری A جمع آوری کرده است که ۱۷.۵ میلیون دلار آن از سری A در سال ۲۰۲۱ است.

در ماه نوامبر، Skill-Lync استارت‌آپ edtech کریو را خریداری کرد که توسط مدیران سابق Flipkart از جمله بنیان‌گذار Binny Bansal تأمین مالی می‌شد.

این خرید همچنین برای کارکنان و هزینه‌های اضافی به همراه داشت که Skill-Lync باید آن را هضم می‌کرد.

استارت‌آپ‌ها در اکوسیستم فن‌آوری هند در حال حاضر به دلیل کندی بازار سرمایه با چالش‌های قابل توجهی برای جمع‌آوری پول مواجه هستند .

در همان زمان، Skill-Lync با مسائل بازار ویژه بخش خود سروکار داشته است. پلتفرم‌های آموزش و آموزش آنلاین در طول همه‌گیری، هنگامی که بسیاری در حال تجدید نظر در حرفه خود بودند، به دنبال آموزش و صرف زمان بیشتری برای انجام آن آنلاین به جای حضوری بودند، استفاده از آن‌ها افزایش یافت.

اکنون، با بازگشت بسیاری از افراد به کنوانسیون های قبل از همه گیری، برخی از این تقاضا با بازگشت کلاس های آفلاین و ترکیبی کاهش یافته است.

Skill-Lync تنها یکی از بسیاری از استارت آپ هایی است که این مشکلات را پشت سر می گذارد.

دیگر استارت‌آپ‌های edtech، از جمله Byju’s و Unacademy نیز مشاغل خود را برای ساده‌سازی عملیات و کاهش هزینه‌های خود کاهش داده‌اند.

یکی از سهامداران ارشد بیجو در ماه گذشته ارزش سهام خود را کاهش داد که منجر به کاهش ۷۶ درصدی ارزش کلی Byju شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا