اخبار اینترنت

پلتفرم توسعه AR TikTok به نام «Effect House» از نسخه بتا خارج می شود

به گزارش اپ خونه، پلتفرم توسعه AR TikTok به نام «Effect House» که به سازندگان اجازه می‌دهد جلوه‌های واقعیت افزوده را برای استفاده در برنامه ویدیویی بسازند، رسماً از نسخه بتا خارج شده است .

سازندگان اکنون می‌توانند Effect House 3.0 را دانلود کنند و به انجمن رسمی TikTok در Discord بپیوندند ، جایی که می‌توانند در جریان آخرین رویدادها و چالش‌ها، ساعات اداری و همچنین ارتباط با سایر سازندگان جلوه‌ها قرار بگیرند.

از زمان راه‌اندازی در سال گذشته ، افکت‌های ساخته شده توسط جامعه سازندگان Effect House الهام‌بخش بیش از ۲۱ میلیارد ویدیو بوده و بیش از ۸.۶ تریلیون بازدید در سراسر جهان به دست آورده و بیش از ۴۰۰۰۰۰ عضو را در Effect House Discord گرد هم آورده است.

در طول سال گذشته، TikTok بیش از ۲۰ به‌روزرسانی برای Effect House منتشر کرده است.

در میان به‌روزرسانی‌ها، ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Art Maker و Asset Studio وجود دارند که به سازندگان این امکان را می‌دهند تا دارایی‌هایی را برای اثرات خود با هوش مصنوعی ایجاد کنند.

همچنین ابزارهای جدیدی مانند User Media Texture، که تصاویر را از یک رول دوربین در جلوه‌ها ترکیب می‌کند، و Material Editor، که به شما کمک می‌کند بافت‌ها و متریال‌های پیچیده را برای بهبود جلوه‌های جلوه‌ها ترکیب کنید، وجود دارد.

راه‌اندازی رسمی در حالی صورت می‌گیرد که TikTok اخیراً صندوق « Effect Creator Rewards» را راه‌اندازی کرده است که به سازندگان برای جلوه‌هایی که از طریق Effect House می‌سازند پاداش می‌دهد.

صندوق ۶ میلیون دلاری بر اساس تعامل کاربران با اثرات آنها، به سازندگان پرداخت می کند.

به ازای هر افکتی که در ۵۰۰۰۰۰ ویدیوی منحصربه‌فرد در ۹۰ روز پس از انتشار استفاده می‌شود، یک سازنده ۷۰۰ دلار آمریکا جمع‌آوری می‌کند. به ازای هر ۱۰۰۰۰۰ ویدیوی منتشر شده پس از آن در همان ۹۰ روز، سازندگان ۱۴۰ دلار اضافی دریافت خواهند کرد.

راه‌اندازی این پلتفرم در سال گذشته، TikTok را در رقابت تنگاتنگ‌تری با Snap و متا قرار داد، که هر دو مدت‌هاست طیف وسیعی از ابزارها را ارائه می‌کنند که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا تجربیات و جلوه‌های AR را برای خانواده برنامه‌های مربوطه خود ایجاد کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا