استارتاپ

پلتفرم یادگیری انگلیسی ELSA سری C 23 میلیون دلاری را عرضه کرد

به گزارش اپ خونه، ELSA ، پلتفرم یادگیری زبان انگلیسی، اعلام کرد که ۲۳ میلیون دلار بودجه سری C جمع آوری کرده است.

همچنین ELSA AI Tutor را راه‌اندازی کرد که از سال‌ها داده‌های تشخیص گفتار جمع‌آوری‌شده توسط برنامه استفاده می‌کند و مکالمات را از طریق هوش مصنوعی تولیدی بازتولید می‌کند تا به زبان‌آموزان کمک کند تلفظ، گرامر و لحن خود را تصحیح کنند.

به این ترتیب مجموع جمع آوری ELSA تا کنون به ۶۰ میلیون دلار می رسد.

این دور توسط UOB Venture Management با مشارکت UniPresident، Aozora Bank، ویتنام سرمایه گذاری گروه (VIG) و بانک توسعه ژاپن (DBJ) رهبری شد.

سرمایه گذاران موجود Gradient Ventures (صندوق متمرکز بر هوش مصنوعی گوگل)، Monk’s Hill Ventures و Global Ventures نیز بازگشتند.

Clarissa Loh، مدیر ارشد UOB به هیئت مدیره ELSA پیوست. آخرین دور تأمین مالی ELSA، مبلغ ۱۵ میلیون دلاری سری B بود که در ژانویه ۲۰۲۱ اعلام شد . این استارت آپ دارای دفاتری در سانفرانسیسکو، لیسبون و شهر هوشی مین است.

در ایمیلی، بنیانگذار و مدیر عامل ELSA، Vu Van گفت که این بودجه برای حمایت و رشد پلت فرم ما و گسترش عرضه جهانی ما استفاده خواهد شد، به عنوان مثال رشد بیشتر در تایوان با سرمایه گذاران جدیدمان، گسترش به خاورمیانه و ترکیه، و بر اساس موفقیت ما در ژاپن با دانش آموزان و افزایش تمرکز بر B2B است.

انگلیسی نیاز شغلی پیشرو در سراسر جهان است و ما می خواهیم افراد بیشتری را برای پیوستن به بازار کار جهانی با مهارت های انگلیسی قوی تر توانمند کنیم.

رابط کاربری ELSA AI
ELSA در سال ۲۰۱۶ توسط Van شروع به کار کرد و پلتفرم‌های آن اکنون شامل درس‌های گفتاری با برنامه‌های یادگیری شخصی، آماده‌سازی آزمون و مصاحبه و یک تحلیلگر گفتار است که به کاربران کمک می‌کند مهارت‌های مکالمه خود را بهبود بخشند.

ELSA AI Tutor یک معلم هوش مصنوعی مبتنی بر صدا است که دارای سناریوی نقش‌آفرینی برای گوش دادن و پاسخ به کاربران است.

ELSA AI Tutor از تشخیص گفتار استفاده می‌کند تا در مورد چگونگی تصحیح تلفظ، دستور زبان و آهنگ و اینکه آیا زبان‌آموز از لحن مناسب برای یک محیط حرفه‌ای استفاده می‌کند، راهنمایی می‌کند.

این ویژگی همچنین عملکرد گذشته کاربران را به یاد می‌آورد تا بتواند درس‌ها را برای آنها سفارشی کند. ELSA AI Tutor برای افرادی طراحی شده است که می خواهند مکالمه زنده را با یک معلم خصوصی تمرین کنند، اما به یکی از آنها دسترسی ندارند.

لوه در بیانیه ای درباره این سرمایه گذاری گفت:

«ما معتقدیم هوش مصنوعی راه جدیدی را برای صنعت آموزش هموار خواهد کرد. راه حل مقرون به صرفه و شخصی سازی شده انگلیسی ELSA با قابلیت هوش مصنوعی به کاربران امکان می دهد مهارت های خود را بهبود بخشند و در نتیجه فرصت های شغلی بیشتری را به خصوص در کشورهای در حال توسعه باز می کنند. ما برای حمایت از رشد ELSA در بازارهای بیشتر، به ویژه در آسیای جنوب شرقی، هیجان‌زده هستیم.»

تصحیح: نسخه قبلی این پست گفته بود که ELSA 22.5 میلیون دلار جمع آوری کرده است. رقم بودجه به روز شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا