موبایل

پیش‌سفارش Tecno Camon 19 Pro Mondrian Edition در هند آغاز شد: جزئیات

پیش خرید Tecno Camon 19 Pro Mondrian Edition در هند آغاز شده است. Tecno Camon 19 Pro Mondrian Edition اولین گوشی هوشمند این شرکت با طراحی پشتی با تغییر رنگ است. گوشی جدید این برند متعلق به Holdings چین در اوایل ماه جاری در هند عرضه شد و دارای صفحه نمایش نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز است و از پردازنده MediaTek Helio G96 پشتیبانی می کند. نسخه جدید Tecno Camon 19 Pro Mondrian Edition دارای یک دوربین سه گانه پشتی است که شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی RGBW+ (G+P) است. Tecno Camon 19 Pro Mondrian Edition دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که ادعا می شود با یک بار شارژ تا ۳۷ روز در حالت آماده به کار است.

قیمت Tecno Camon 19 Pro Mondrian Edition در هند

قیمت Tecno Camon 19 Pro Mondrian Edition در هند روپیه تعیین شده است. ۱۷۹۹۹ برای مدل تنها ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی. همانطور که قبلا ذکر شد، پیش رزرو گوشی هوشمند از طریق آمازون به عنوان بخشی از فروش جشنواره بزرگ هند ۲۰۲۲ آغاز شده است. مشتریان همچنین می توانند از ۱۰ درصد تخفیف فوری در تراکنش های کارت بانک SBI استفاده کنند. تحویل این گوشی از ۲۶ سپتامبر آغاز می شود.

مشخصات Tecno Camon 19 Pro Mondrian Edition

Tecno Camon 19 Pro Mondrian Edition مجهز به SoC مدیاتک Helio G96 است و HiOS 8.6 مبتنی بر اندروید ۱۲ را اجرا می کند. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی فول اچ دی پلاس با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۴.۲۶ درصد است. این صفحه نمایش علاوه بر پشتیبانی از Widevine L1 به کاربران امکان می دهد محتوای OTT را با وضوح فول اچ دی پخش کنند و همچنین دارای گواهینامه TUV Rheinland برای انتشار کم نور آبی است.

Tecno Camon 19 Pro Mondrian Edition با ۸ گیگابایت رم LPDDR4x عرضه می شود. با استفاده از فناوری Memory Fusion، رم آنبورد تا ۱۳ گیگابایت قابل افزایش است. دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 است که از طریق کارت حافظه microSD (تا ۵۱۲ گیگابایت) از طریق یک اسلات اختصاصی پشتیبانی می کند.

برای اپتیک، Tecno Camon 19 Pro Mondrian Edition دارای یک دوربین پشتی سه گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی RGBW+ (G+P) با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) در کنار یک سنسور پرتره ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی است. دوربین پشتی از فیلترها و حالت های مختلف دوربین از جمله تغییر آسمان، CyberPunk و Dreamy پشتیبانی می کند. برای سلفی، این گوشی هوشمند دارای یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در جلو است.

Tecno Camon 19 Pro Mondrian Edition دارای پنل پشتی متحول کننده چند رنگ با سایه های سفید، صورتی و آبی است. به گزارش تکنو، با فناوری Polychromatic Photoisomer این شرکت، قاب پشتی تک رنگ Tecno Camon 19 Pro Mondrian Edition در تماس با نور خورشید رنگ های مختلفی را نشان می دهد.

گوشی هوشمند Tecno دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی است. باتری Tecno Camon 19 Pro Mandorian Edition می تواند تا ۱۲۴ ساعت زمان پخش موسیقی و زمان آماده به کار تا ۳۷ روز را با یک بار شارژ ارائه دهد. علاوه بر این، ادعا شده است که فناوری شارژ سریع باتری را از صفر تا ۳۰ درصد تنها در ۱۳ دقیقه شارژ می کند.


امروزه خرید یک گوشی هوشمند ۵G مقرون به صرفه معمولاً به این معنی است که در نهایت “مالیات ۵G” پرداخت می کنید. این برای کسانی که به دنبال دسترسی به شبکه های ۵G به محض راه اندازی هستند چه معنایی دارد؟ در قسمت این هفته بدانید. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا