فناوری اطلاعات

چرا نمی توانم اکانت اینستاگرام بسازم؟

با گذشت زمان، پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام به زندگی ما تبدیل شده اند. با این حال، قرار گرفتن بیش از حد از پست های آنلاین نباید دست کم گرفته شود. به همین دلیل است که افراد بیشتری اکنون برای حساب‌های عمومی و خصوصی جداگانه انتخاب می‌کنند. وقتی برای ثبت نام می روید اما خطاهای اینستاگرام رخ می دهد چه اتفاقی می افتد؟ آیا نمی دانید که چرا نمی توانید یک حساب کاربری اینستاگرام بسازید؟ بیایید دریابیم.

چرا نمی توانم اکانت اینستاگرام بسازم؟

پاسخ های زیادی برای این سوال وجود دارد که “چرا نمی توانم یک حساب کاربری اینستاگرام بسازم؟” بیایید به برخی از آنها نگاه کنیم:

  • سرورهای اینستاگرام از کار افتاده است
  • شما از محدودیت ثبت نام در شناسه ایمیل یا شماره تلفن خود فراتر رفته اید
  • اتصال بد اینترنت
  • آدرس IP مسدود شده

بنابراین، اجازه دهید به ۹ روشی که می‌توانید برای رفع مشکل ثبت نام اینستاگرام استفاده کنید، نگاهی بیاندازیم.

۱. سرورهای اینستاگرام را بررسی کنید

اینستاگرام باید برای پردازش درخواست‌هایی مانند ایجاد حساب جدید به درستی کار کند. بنابراین، اگر سرورهای اینستاگرام در حال حاضر خراب هستند، ممکن است نتوانند درخواست شما را ثبت کنند و هنگام ایجاد یک حساب جدید خطا نشان دهند.

وقتی این اتفاق افتاد، صفحه سرور اینستاگرام را بررسی کنید و ببینید آیا قطعی گزارش شده است یا خیر. اگر بله، قبل از تلاش مجدد، کمی صبر کنید.

۲. اتصال اینترنت خود را بررسی کنید

اگر اتصال شبکه فعلی شما به درستی کار نمی کند، ممکن است هنگام ثبت نام در اینستاگرام مشکلاتی ایجاد کند. این به این دلیل است که مشکلات اتصال شبکه می تواند مانع از اتصال برنامه شما به سرورهای اینستاگرام شود که ممکن است مانع ثبت نام شما شود. بنابراین، برای بررسی این موضوع، می‌توانید یک تست سرعت اجرا کنید یا یک ویدیو را در دستگاه خود پخش کنید و ببینید آیا مشکلی در پخش وجود دارد یا خیر.

اتصال به اینترنت را بررسی کنید

اگر مشکلی شناسایی شد، سعی کنید به Wi-Fi متصل شوید یا در صورت تلفن همراه، به ۵G بروید و دوباره بررسی کنید. با این حال، اگر مشکل شبکه قابل مشاهده نیست و هنوز نمی توانید در اینستاگرام ثبت نام کنید، به راه حل بعدی بروید.

۳. برنامه اینستاگرام را ببندید و مجددا راه اندازی کنید

اگر از برنامه اینستاگرام استفاده کرده اید و به شما اجازه ایجاد یک حساب کاربری جدید را نمی دهد، ممکن است مشکلاتی با خود برنامه اینستاگرام وجود داشته باشد. این می تواند هر چیزی از اشکال در هنگام بوت شدن برنامه گرفته تا یک باگ موقت باشد. با این حال، پس از بستن و راه اندازی مجدد برنامه در آیفون و دستگاه اندرویدی، همه آنها باید پاک شوند. برای انجام آن مراحل زیر را دنبال کنید.

در اندروید

مرحله ۱: روی نماد Recent ضربه بزنید یا از پایین صفحه به بالا بکشید.

گام ۲: سپس، اپلیکیشن اینستاگرام را با کشیدن انگشت به سمت بالا نگه داشته و پاک کنید.

بستن اجباری اینستاگرام در اندروید

پس از بسته شدن برنامه، روی نماد برنامه اینستاگرام ضربه بزنید تا دوباره برنامه باز شود. سپس، سعی کنید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.

در آیفون

مرحله ۱: دکمه هوم را دوبار فشار دهید یا از پایین صفحه به بالا بکشید و نگه دارید.

گام ۲: هنگامی که اینستاگرام ظاهر شد، انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا پنجره برنامه حذف شود.

بستن اجباری اینستاگرام در iOS

با این کار اپلیکیشن اینستاگرام بسته می شود. اکنون، روی نماد برنامه ضربه بزنید تا ببینید آیا می توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

۴. از یک مرورگر وب متفاوت استفاده کنید

اگر سعی کرده اید با استفاده از رایانه شخصی خود یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام ایجاد کنید، ممکن است مرورگر شما دلیل کار نکردن ثبت نام اینستاگرام باشد. برخی از ویژگی‌ها یا برنامه‌های افزودنی امنیتی مرورگر ممکن است اینستاگرام را از بارگیری صفحه و عملکرد صحیح آن بازدارند. اگر این اتفاق افتاد، مرورگر خود را روی دستگاه مک یا ویندوز خود تغییر دهید و دوباره بررسی کنید. اما اگر هنوز نمی توانید، راه حل بعدی را امتحان کنید.

۵. از VPN استفاده کنید

مواردی وجود داشته است که اینستاگرام آدرس های IP خاصی را مسدود کرده است، که ممکن است یکی از دلایلی باشد که در حال حاضر نمی توانید یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام ایجاد کنید. اگر این اتفاق برای شما افتاد، سعی کنید از یک برنامه VPN برای تغییر آدرس IP خود استفاده کنید و ثبت نام در اینستاگرام را از سر بگیرید. در اینجا چگونه است.

توجه داشته باشید: ما از نسخه رایگان Proton VPN برای اهداف نمایشی استفاده می کنیم. می توانید از هر برنامه VPN دیگری در دستگاه Android یا iOS خود استفاده کنید.

مرحله ۱: برنامه VPN را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید.

گام ۲: کشور مربوطه را انتخاب کنید و روی دکمه اتصال ضربه بزنید.

از VPN در موبایل استفاده کنید

هنگامی که اتصال برقرار شد، مکان شما در دستگاه Android یا iOS شما تغییر می کند. سپس، برنامه اینستاگرام را دوباره باز کنید تا بررسی کنید که آیا می توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید. اگر اینستاگرام هنوز به شما اجازه ایجاد یک حساب کاربری جدید را نمی دهد، به روش عیب یابی بعدی بروید.

۶. از شناسه ایمیل یا شماره موبایل متفاوت استفاده کنید

در حالی که اینستاگرام معمولاً محدودیتی برای تعداد حساب‌هایی که می‌خواهید ایجاد کنید ندارد، محدودیت‌های خاصی زمانی اعمال می‌شود که از همان شناسه ایمیل یا شماره تلفن همراه برای ایجاد چندین حساب استفاده می‌کنید. این ممکن است یکی از دلایل عدم موفقیت ثبت نام اینستاگرام شما نیز باشد. برای رفع این مشکل، سعی کنید هنگام ثبت نام در اینستاگرام از آدرس ایمیل یا شماره موبایل دیگری یا جدید استفاده کنید و ببینید آیا کار می کند یا خیر.

۷. به روز رسانی برنامه را بررسی کنید

برنامه‌های قدیمی می‌توانند مسدود شوند، به درستی کار نکنند، یا مستقیماً خراب شوند. بنابراین، اگر مدتی است که اپلیکیشن اینستاگرام را روی دستگاه خود نصب کرده اید، اما به روز رسانی های منظم را دنبال نکرده اید، ممکن است دلیل این باشد که اینستاگرام به شما اجازه ایجاد یک حساب کاربری جدید را نمی دهد. اگر اینطور است، از دکمه زیر برای به روز رسانی برنامه اینستاگرام در دستگاه اندروید یا iOS خود استفاده کنید و ببینید که آیا به شما در ایجاد یک حساب کاربری جدید اینستاگرام کمک می کند یا خیر.

۸. یک حساب کاربری جدید به یک حساب کاربری موجود در اینستاگرام اضافه کنید

حتی اگر قبلاً یک حساب کاربری در اینستاگرام دارید، می‌توانید یک حساب جدید اضافه کنید. با استفاده از این قابلیت می توانید یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام بسازید و بلافاصله آن را به لیست اکانت های خود در اپلیکیشن اینستاگرام اضافه کنید. اگرچه، در هر زمان، فقط می توانید ۵ حساب اضافه کنید. برای انجام آن مراحل زیر را دنبال کنید.

توجه داشته باشید: شماره تلفن همراه و شناسه ایمیل حساب جدید شما به‌طور خودکار از جزئیات ورود به سیستم فعلی‌تان دریافت می‌شود، مگر اینکه به‌روزرسانی شود.

مرحله ۱: اپلیکیشن موبایل اینستاگرام را باز کنید.

گام ۲: در گوشه سمت راست پایین، روی نماد نمایه خود ضربه بزنید.

مرحله ۳: پس از ورود به صفحه نمایه خود، روی نماد همبرگر ضربه بزنید.

مرحله ۴: در اینجا، روی «تنظیمات و حریم خصوصی» ضربه بزنید.

اضافه کردن اکانت جدید به اینستاگرام

مرحله ۵: به پایین اسکرول کنید و روی افزودن حساب ضربه بزنید.

مرحله ۶: “ایجاد حساب کاربری جدید” را انتخاب کنید.

اکانت اینستاگرام جدید بسازید

مرحله ۷: نام کاربری مورد نظر را تایپ کرده و روی Next ضربه بزنید.

مرحله ۸: رمز عبوری را که می خواهید برای حساب کاربری جدید اینستاگرام خود تنظیم کنید وارد کنید و روی Next ضربه بزنید.

نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید

مرحله ۹: در اینجا، روی «تکمیل ثبت نام» ضربه بزنید.

اکانت اینستاگرام جدید بسازید

اکنون، پس از ایجاد حساب جدید، وارد تنظیمات حساب کاربری شوید و شماره موبایل و شناسه ایمیل خود را به دلخواه به روز کنید.

اگر روش های عیب یابی را بررسی کرده اید و نمی توانید در اینستاگرام ثبت نام کنید، می توانید با تیم پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید تا مشکل را برطرف کنند.

سوالات متداول برای استفاده از اینستاگرام

۱. اگر نتوانید به اکانت اینستاگرام خود وارد شوید چه باید کرد؟

اگر نمی توانید به حساب اینستاگرام خود وارد شوید، حالت هواپیما را در دستگاه تلفن همراه خود روشن کنید. سپس آن را خاموش کنید و دوباره وارد اینستاگرام شوید. اگر باز هم کار نکرد، برنامه اینستاگرام را مجددا راه اندازی کنید. با استفاده از روش‌های ذکر شده در بالا، می‌توانید وضعیت سرور اینستاگرام را نیز بررسی کنید و ببینید آیا همه سرویس‌های اینستاگرام مطابق انتظار کار می‌کنند یا خیر.

۲. آیا می توانید استوری ها و پست های اینستاگرام را حتی بدون حساب کاربری مشاهده کنید؟

بله، می‌توانید صفحه‌ای را که می‌خواهید در اینستاگرام مشاهده کنید در مرورگر وب خود باز کنید و تعداد محدودی از پست‌ها را بدون ورود به سیستم مشاهده کنید. علاوه بر این، می‌توانید از برنامه‌های شخص ثالث خاصی نیز برای انجام همین کار استفاده کنید. برای جزئیات بیشتر، مقاله ما را در مورد نحوه مشاهده پست ها و استوری های اینستاگرام بدون حساب بررسی کنید.

یک اکانت اینستاگرام جدید بسازید

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا در مورد “چرا نمی توانم یک حساب اینستاگرام ایجاد کنم” و مشکل را حل کنید. علاوه بر این، هنگام تنظیم حساب جدید خود، فراموش نکنید که ضمایر خود را به پروفایل اینستاگرام خود اضافه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا