فناوری اطلاعات

چگونه پروفایل اینستاگرام خود را به عنوان شخص دیگری مشاهده کنیم

به گزارش اپ خونه، به طور کلی هیچ ویژگی بومی برای مشاهده پروفایل اینستاگرام شما به عنوان شخص دیگری وجود ندارد.
راه حل این است که پیوند پروفایل اینستاگرام را در یک مرورگر در حالت ناشناس باز کنید یا یک حساب کاربری دوم اینستاگرام ایجاد کنید.

بیایید این دو روش را بررسی کنیم:

روش ۱: استفاده از لینک پروفایل اینستاگرام در حالت ناشناس

در این روش باید از طریق مرورگر به وب سایت اینستاگرام دسترسی داشته باشید، از حساب کاربری خود خارج شوید یا از حالت ناشناس استفاده کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

مرحله ۱: اینستاگرام را در حالت ناشناس باز کنید یا از حساب کاربری خود در مرورگر خارج شوید. سپس Instagram.com/username را تایپ کنید ، جایی که نام کاربری یا username، نام کاربری اینستاگرام شما است.

مرحله ۲: برای پیدا کردن نام کاربری خود، پروفایل اینستاگرام خود را در برنامه باز کنید و به دنبال متن در گوشه بالا سمت چپ بگردید . این username شماست.

توجه : متن زیر عکس پروفایل شما نام شماست و نه نام کاربری. این نام کاربری را کپی یا به خاطر بسپارید و بعد در Instagram.com/ در مرورگر بنویسید.

نمایه اینستاگرام را به عنوان شخص دیگری مشاهده کنید

اگر پروفایل اینستاگرام شما خصوصی باشد، هنگام مشاهده آن هیچ پستی را مشاهده نخواهید کرد. فقط نام، بیوگرافی و تعداد فالوور/دنبال کننده شما ظاهر می شود.

اگر پروفایل اینستاگرام شما عمومی باشد، تمام پست ها، از جمله هایلایت ها را در فید خود خواهید دید.

روش ۲: با ایجاد یک حساب کاربری دوم

در حالی که روش فوق آسان است و به خوبی کار می کند، راه دیگر ایجاد یک حساب کاربری اینستاگرام دوم با استفاده از یک آدرس ایمیل متفاوت است.

اما به یاد داشته باشید که حساب اصلی خود را دنبال نکنید. سپس اکانت دوم را به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه کنید. اکنون، هر زمان که می خواهید پروفایل خود را به عنوان شخص دیگری مشاهده کنید، به سادگی به این حساب تغییر دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا