چگونه Rad Power Bikes برای Boomer و Millennial جمع می شود
به گزارش اپ خونه، Rad Power Bikes، تولید کننده دوچرخه الکترونیکی مستقر در ایالات متحده، به عنوان یک تجارت مستقیم به مصرف کننده فروش دوچرخه های تایر چربی که به شکل گیری رونق دوچرخه های الکترونیکی COVID کمک کرد، علامت خود را به ثبت رسانده است. در سال ۲۰۲۱، این شرکت دو دور عظیم جمع آوری کرد – ۱۵۰ میلیون دلار در فوریه ۲۰۲۱ و ۱۵۴ میلیون دلار دیگر فقط هشت ماه بعد – که مجموع بودجه خود را بالاتر و فراتر از آن چیزی بود که دوچرخه برقی اروپایی عزیز VanMoof تضمین کرد.
میخواستم ببینیم چرا سرمایهگذاران اینقدر مشتاق شرکت هستند و چرا این دوچرخهها محبوبیت پیدا میکنند.
از نظرات فردی از TechCrunch :
این شرکت اخیراً دو دوچرخه الکترونیکی برای من فرستاد تا آزمایش کنم: RadRunner 2 و RadExpand 5. هر دو به عنوان دوچرخه های مقرون به صرفه و پایداری که می توانند درب منزل تحویل داده شوند، برای من جذابیت داشتند، اما من همچنین می خواستم آنها را بر اساس آن امتحان کنم. نظری که مدیر ارشد تولید راد، Redwood Stephens در مصاحبه اخیر با TechCrunch بیان کرد.
استفنز به من گفت که مشتریان اصلی راد مسافران شهری نیستند. در عوض، قابهای محکم، لاستیکهای چاق و نمایشگرهای دیجیتالی خوانا راد برای افراد بالای ۵۰ سال که در مناطق حومه شهر یا روستا زندگی میکنند و خواهان حملونقل سبزتر هستند که همچنان احساس امنیت میکنند، طراحی شده است. تصمیم گرفتم آن را با گذاشتن مادرم روی یکی از آنها آزمایش کنم و بعداً نظر او را در مورد آن خواهید شنید (اسپویلر: او می خواهد یکی بخرد.)
RadRunner 2، بهروزرسانی دوچرخه سودمند بسیار موفق RadRunner با قاب مرحلهای، در دسامبر ۲۰۲۱ با قیمت ۱۴۹۹ دلار و در رنگهای مشکی یا سبز جنگلی عرضه شد. RadExpand 5 در ماه آوریل به عنوان یک دوچرخه الکترونیکی تاشو با قیمت ۱۵۹۹ دلار عرضه شد. به رنگ سیاه یا سفید می آید.
مشخصات دوچرخه راد پاور
هر دو RadRunner 2 و RadExpand 5 دارای یک صفحه نمایش ساده برای روشن و خاموش کردن دوچرخه، انتخاب سطح کمک پدال و روشن کردن چراغ ها هستند.
این دو دوچرخه ظاهر، حس و مشخصات بسیار مشابهی دارند. در اینجا وجه اشتراک آنها وجود دارد:
موتور: موتور توپی گیربکس ۷۵۰ واتی
حداکثر سرعت: ۲۰ مایل در ساعت (مگر اینکه در سراشیبی پرواز کنید، مطمئناً می توانید سریعتر بروید)
باتری: ۶۷۲ Wh; می توان آن را روی دوچرخه شارژ کرد یا می توان آن را برای شارژ در داخل خارج کرد
برد: ۲۵ تا ۴۵ مایل
ترمز: ترمزهای دیسکی مکانیکی
موارد دیگر: صفحه نمایش LED ساده، زنگ، ۴ تنظیمات کمک پدال، دریچه گاز نیمه چرخشی
در ادامه چیزی که یکسان است، اما متفاوت است:
هر دو دوچرخه دارای یک قفسه جلویی اختیاری و یک قفسه عقب یکپارچه هستند، اما ظرفیت بارگیری آنها متفاوت است. به عنوان مثال، حداکثر بار قفسه عقب RadExpand اندازه ۵۹ پوند است، اما RadRunner می تواند ۱۲۰ پوند را تحمل کند (و سپس مقداری، همانطور که من و شریکم ثابت کردیم.)
پایه های پایه نیز متفاوت است. پایه RadExpand یک پایه پایه معمولی است، اما RadRunner یک پایه پایه دوگانه و فنری است که فشار دادن آن بسیار سخت تر است. علاوه بر این، در حالی که هر دو دوچرخه دارای چراغهای LED سر/دم/ترمز هستند، چراغهای عقب RadRunner 2 نه تنها هنگام ترمزگیری را نشان میدهند، بلکه حالت فلاش نیز دارند.
روشن کردن هر دوی آنها با نگه داشتن دکمه ON بسیار آسان است، اما من متوجه شدم که ممکن است سرقت آنها را آسان کند. بسیاری از حومه شهرها در واقع دوچرخه های خود را قفل نمی کنند، بلکه آنها را در آلونک رها می کنند. برای یک دوچرخه هوشمند، دیدن یک سیستم قفل ضد سرقت جالب خواهد بود.
در نهایت، RadRunner و RadExpand هر دو دارای لاستیک های چاق و مقاوم در برابر سوراخ شدن هستند، اما میزان چربی در هر دوچرخه متفاوت است. RadRunner دارای لاستیک های ۲۰ اینچ در ۲.۲ اینچ و لاستیک های RadExpand 20 اینچ در ۴ اینچ هستند. متوجه شدم که در هر دو دوچرخه، لاستیکهای چاق بهجای ناهمواری، از چالهها و دیگر شکافهای جاده عبور میکنند.
نظر مادر ۶۱ ساله من در مورد RadRunner 2
RadRunner2 هم برای جاده و هم برای خارج از جاده عالی است
دریچه گاز آن را به یک تغییر دهنده بازی تبدیل می کند. من دوست دارم وقتی شتاب می گیرد در جایی که شما احساس می کنید به عقب پرتاب شده اید شتاب نمی گیرد. این شتاب ملایمی است که مخصوصاً برای ما افراد مسنتر خوب است.
او اشاره کرد که علیرغم وزن ۶۵ پوندی، RadRunner 2 در مقایسه با دوچرخه الکترونیکی فعلی او، Aventon Pace، چندان سنگین نیست. اتفاقاً Pace وقتی با کمک پدال شتاب میگیرید، واقعاً احساس میکنید که در شرف پرت شدن از روی زین هستید.
بلان گفت که دسته های بلند او را از این احساس نمی کرد که بیش از حد خم شده است، که به احساس عمومی ثبات و اجتناب از کمردرد کمک می کرد.
مدلی که ما امتحان کردیم یک صندلی برای یک سوار اضافی در پشت داشت. احتمالاً برای یک کودک در نظر گرفته شده است، اما من و شریکم از محدودیت وزن ۳۰۰ پوندی تبلیغ شده در گردش قبلی در اطراف محله سرپیچی کردیم. مادرم گفت که به جای آن یک قفسه ذخیره سازی داشته باشد، که یکی از گزینه های موجود برای خریداران RadRunner 2 است.
«من میرفتم در آن خرید کنم. کاملاً، بدون شک، “او گفت. “با همه ماه ها که نگران آب و هوا نبودم، این راهی است که در شهر سفر می کنم.”
بلان که یک دوچرخهسوار مشتاق حومه شهر بود، حتی گفت که مایل است آن را به خارج از جاده ببرد.
بلان گفت: «این باعث میشود که در مسیر دوچرخهسواری کوهستانی احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشم، زیرا میدانم این فرصت را دارم که از این نکات اضافی استفاده کنم و پاهایم را توسعه دهم». نکات اضافی سطوح مختلف کمک پدال و دریچه گاز است. “من دوست دارم که هنوز هم می توانم تمرین کنم اما بتوانم تمام تپه ها را بدون خودکشی طی کنم.”
این صفحه نمایش که به سادگی ظرفیت باتری، حالت قدرت کمک پدال و وضعیت نور سر/دم را نشان می دهد، مورد تایید مادر نیز قرار گرفت.
آفرود با RadExpand 5
RadExpand 5 همچنین برای رانندگی در جاده و خارج از جاده عالی است
وقتی راد پاور دوچرخهها را برای من رها کرد، به من گفتند که RadExpand برای حومهنشینهایی طراحی شده است که دوچرخه را در صندوق عقب ماشین خود رها میکنند و آن را به کمپینگ و دیگر ماجراجوییهای خارج از جاده میبرند. بنابراین به طور طبیعی، تصمیم گرفتم نزدیک ترین مسیر دوچرخه سواری کوهستان را پیدا کنم و کل کار را انجام دهم.
من ابتدا توجه می کنم که تجربه تا کردن و باز کردن دوچرخه چگونه بوده است. در یک کلام: دست و پا چلفتی. اما با گذشت زمان راحت تر شد. تا کردن دوچرخه یک فرآیند دو مرحله ای است. ابتدا فرمان را پایین می آورید و سپس دوچرخه را مانند یک کتاب می بندید زیرا روی یک لاستیک تعادل برقرار می کند. بدون نیاز به ابزار، که برای صرفه جویی در زمان و سلامت عقل عالی است.
وزن دوچرخه ۶۲.۵ پوند است که وقتی در بسته بندی کوچکتر متراکم می شود، به نوعی سنگین تر به نظر می رسد. من مجبور شدم آن را به خوبی در صندوق عقب کراس اوور خود قرار دهم – همچنین باید صندلی عقب را پایین می گذاشتم تا به درستی در آن قرار بگیرد، بنابراین فضای ذخیره سازی کافی ضروری است.
من دوچرخه را به مسیری نزدیک رفتم و تصمیم گرفتم مسیر “سخت تر” را به جای مسیرهای “آسان” یا “دشوار” انتخاب کنم تا ببینم RadExpand چگونه عمل می کند. فراموش کردم به نحوه عملکردم فکر کنم.
من یک دوچرخه سوار شهری بسیار مطمئن هستم. من می توانم در ساعات شلوغی ترافیک خیابان دوم وارد و خارج شوم، انگشت وسط را به سمت ماشینی که دو بار در خط دوچرخه پارک شده است، بدون از دست دادن حرکت پرتاب کنم. اما دوچرخه سواری در کوهستان یک جانور کاملاً متفاوت است و لحظاتی وجود داشت که من واقعاً برای زندگی خود می ترسیدم. این ممکن است به این دلیل باشد که راد در واقع این دوچرخه را به عنوان یک دوچرخه کوهستان تبلیغ نمیکند، اما من همچنین مطمئن هستم که شخصی با تجربه بیشتر در آفرود، RadExpand را رویایی در آن مسیر میدانست.
گفتنی است، من به طور کلی در RadExpand در آن زمین ناهموار احساس امنیت بیشتری نسبت به یک دوچرخه کوهستان معمولی داشتم.
لاستیکهای چاق به سادگی به شما احساس ثبات بیشتری میدهند، و این واقعیت که میتوانید در صورت نیاز به دریچه گاز تکیه کنید تا سرعت خود را افزایش دهید، برای مقابله با شن، ماسه، ریشههای درختان غولپیکر و شیبهای بزرگ در مسیر حیاتی بود. فکر میکنم میتوانم بگویم سیستم تعلیق خوب بود، زیرا هرگز آن درد تکاندهندهای را که از دنبالچهتان تا ستون فقراتتان میرود و از روی برجستگیهای دوچرخهی فشاری ام سوار میشوم، احساس نکردم. اما این ممکن است به جای سیستم تعلیق راد به لاستیک های فنری نسبت داده شود.
بدون ارتباط با دوچرخهسواری کوهستانی من، توانایی جابهجایی بین سطوح پایین کمک پدال و دریچه گاز چیزی بود که من از رانندگی در مناطق شهری متراکم قدردانی میکردم. برای مثال، وقتی پشت چراغ راهنمایی هستید، میخواهید بتوانید از کنار دیگر عابران پیاده بگذرید، بدون اینکه تصادفاً در حالی که پدال را فشار میدهید، به سمت آنها بیفتید. اما وقتی میخواهید از یک خیابان شلوغ عبور کنید و در اطراف یک ماشین پارک شده دوبل بچرخید، این دریچه گاز واقعاً برای سرعت مفید است.
نتیجه
به طور کلی، هر دو دوچرخه سواری بسیار رویایی بودند، و به دلیل قیمت و راحتی تحویل به درب منزل شما و شبکه خدمات تلفن همراه راد برای تست، خرید و سرویس دوچرخه، چیزهای بد زیادی در مورد دوچرخه ها برای گفتن باقی نمانده است.