اخبار اینترنت

کاربران Bumble اکنون می توانند پروفایل هایی را گزارش کنند که از عکس های تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده می کنند

به گزارش اپ خونه، Bumble از کاربران خود می‌خواهد تا برنامه دوستیابی را از پروفایل‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی پاک نگه دارند.

این شرکت گزینه گزارش‌گیری جدیدی را معرفی کرد که به اعضا امکان می‌دهد در صورت مشکوک شدن به استفاده از عکس‌ها و ویدیوهای تولید شده توسط هوش مصنوعی، پروفایل‌ها را گزارش کنند.

اکنون زمانی که کاربری می‌خواهد پروفایلی را گزارش کند، می‌تواند «پروفایل جعلی» را انتخاب کند و سپس گزینه «استفاده از عکس‌ها یا ویدیوهای تولید شده توسط هوش مصنوعی» را انتخاب کند.

سایر گزینه‌های گزارش‌دهی شامل محتوای نامناسب، کاربران زیر سن قانونی، کلاهبرداری و استفاده از عکس‌های دیگران و غیره است.

گزینه گزارش جدید Bumble در زمانی می رسد که متأسفانه عکس های تولید شده توسط هوش مصنوعی در برنامه های دوستیابی رایج است و اغلب برای کلاهبرداری یا فریب دیگران استفاده می شود.

Bumble امیدوار است که گزینه گزارش‌دهی جدید به جلوگیری از بی‌صداقتی افراد در استفاده از هوش مصنوعی کمک کند.

Risa Stein، معاون تولید Bumble، در بیانیه‌ای گفت:

«یک بخش اساسی از ایجاد فضایی برای ایجاد ارتباطات معنادار، حذف هر عنصر گمراه‌کننده یا خطرناک است. ما متعهد به بهبود مستمر فناوری خود هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که Bumble یک محیط دوستیابی امن و قابل اعتماد است. با معرفی این گزینه گزارش‌دهی جدید، می‌توانیم بهتر درک کنیم که بازیگران بد و پروفایل‌های جعلی چقدر از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند تا جامعه ما در برقراری ارتباط احساس اطمینان کند.»

گزینه گزارش‌دهی جدید به دنبال راه‌اندازی ابزار هوش مصنوعی به نام « Deception Detector » توسط Bumble است که از هوش مصنوعی و اعتدال انسانی برای شناسایی و حذف پروفایل‌های جعلی، هرزنامه‌ها و کلاهبرداران استفاده می‌کند.

از زمان راه‌اندازی این ویژگی در فوریه، Bumble ادعا می‌کند که گزارش‌های اعضا از هرزنامه، کلاهبرداری و پروفایل‌های جعلی تا ۴۵ درصد کاهش یافته است.

Bumble همچنین دارای ابزار ” Private Detector ” مجهز به هوش مصنوعی است که به طور خودکار عکس های برهنه را محو می کند.

در حالی که Bumble در حال مبارزه با پروفایل های تولید شده توسط هوش مصنوعی است، ویتنی ولف هرد، موسس این شرکت، ایده های جالبی برای این فناوری دارد.

در طی یک مصاحبه، هرد گفت که آینده دوستیابی آنلاین می تواند جایی باشد که دربان های دوستیابی یا دستیاران هوش مصنوعی صدها قرار ملاقات را از طرف شما انجام دهند تا مطابقت کامل را پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا