» اخبار اینترنت » کاربران Gmail در iOS اکنون می‌توانند از Gemini درباره ایمیل‌های خود سؤال بپرسند
gmail-icon-2020-ios
اخبار اینترنت

کاربران Gmail در iOS اکنون می‌توانند از Gemini درباره ایمیل‌های خود سؤال بپرسند

مهر ۱۶, ۱۴۰۳ 1۰5

به گزارش اپ خونه، این شرکت اعلام کرد که کاربران منتخب جیمیل/Gmail در iOS اکنون می‌توانند با چت ربات Gemini گوگل در مورد صندوق ورودی خود مستقیماً در داخل برنامه چت کنند.

این ویژگی که Gmail Q&A نام دارد، برای اولین بار در ماه آگوست برای کاربران اندروید عرضه شد.

اکنون، در iOS برای مشترکین Google One AI Premium یا حساب‌های Google Workspace با افزونه‌های Gemini Business، Enterprise، Education، یا Education Premium در دسترس است.

این ویژگی می تواند به شما کمک کند به سؤالات خاصی در مورد ایمیل های خود پاسخ دهید، مانند “شرکت برای آخرین رویداد بازاریابی چقدر هزینه کرده است؟” می‌توانید از Gemini بخواهید پیام‌های خوانده‌نشده را از یک فرستنده خاص به شما نشان دهد و ایمیل‌های مربوط به موضوعی را در صندوق ورودی شما خلاصه کند.

به عنوان مثال، می‌توانید مواردی مانند «ایمیل‌های مربوط به برنامه‌ریزی فصلی را با من در میان بگذارید» بیان کنید.


گوگل می گوید که برای شروع، پرسش و پاسخ Gmail می تواند اطلاعات را از صندوق ورودی شما بیابد، اما در آینده می تواند اطلاعات را از Drive شما نیز بیابد.

نوار جستجوی سنتی جیمیل از بین نمی رود، اما اکنون دکمه Gemini در کنار نوار جستجو اضافه خواهد شد.

ایده پشت این ویژگی این است که افراد را به استفاده از هوش مصنوعی در هنگام تلاش برای یافتن اطلاعات خاص از ایمیل‌های خود، به جای جستجوی سنتی ایمیل‌های خاص، ترغیب کند.

بعید است که پرسش و پاسخ Gmail به این زودی برای کاربران جیمیل به طور رایگان در دسترس قرار گیرد، با توجه به اینکه گوگل ویژگی هایی مانند پرسش و پاسخ جیمیل را بازاریابی می کند تا مردم را متقاعد کند که برای اشتراک های ماهانه خود ثبت نام کنند.

این ویژگی‌ها احتمالاً بهترین شانس گوگل برای درآمدزایی از طریق Gemini هستند.

تقریباً مانند هر شرکت فناوری دیگری، گوگل ویژگی‌های هوش مصنوعی را به محصولات موجود خود از جمله Google Docs، Gmail، Google Calendar و غیره اضافه کرده است.

این گسترش ویژگی یک روز پس از معرفی “summary cards” اصلاح‌شده توسط Gmail انجام می‌شود تا به شما کمک کند صندوق ورودی خود را بهتر سازماندهی کنید و کارهایی مانند پیگیری بسته‌ها، اعلام حضور برای پروازها، تنظیم یادآوری‌ها، علامت‌گذاری صورت‌حساب‌ها به‌عنوان پولی و موارد دیگر را در برنامه ایمیل انجام دهید.

با ارائه این به‌روزرسانی‌های جدید در سرویس ایمیل خود، گوگل تضمین می‌کند که محصولش رقابتی باقی می‌ماند، زیرا اپل چندین ویژگی شبیه به Gmail را در برنامه Mail خود با iOS 18 معرفی کرده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×