اخبار کسب و کارها

کاربردی ترین اپلیکیشن ها برای گوشی های اندروید سامسونگ و شیائومی کدام است؟

گوشی‌های هوشمند، کامپیوترهای کوچکی هستند که با قابلیت پردازش اطلاعات، یکی از ابزارهای ضروری زندگی انسان‌ها محسوب می‌شوند. اما این گوشی‌ها با کمک اپلیکیشن‌هایی که زندگی ما را آسان‌تر و سرگرم‌کننده‌تر از قبل می‌کنند، به کار می‌آیند. باتوجه‌به اینکه هر ساله تعداد زیادی گوشی‌ها و دستگاه‌های هوشمند با سیستم‌عامل اندروید وارد بازار می‌شوند، شرکت‌های مختلف در سراسر جهان فعالیت‌های خود را در زمینه تولید انواع اپلیکیشن‌ها و برنامه‌ها آغاز کرده‌اند. در این مقاله از فروشگاه آنلاین گوشی شاپ، سعی شده فهرستی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید در زمینه‌های کاربردی از جمله بهره‌وری، عکاسی، سرگرمی، سلامت، سبک زندگی و بسیاری موارد دیگر معرفی شود تا بتوانید به‌راحتی اپلیکیشن مدنظر خود را پیدا و از آن استفاده کنید.

کاربردی ترین اپلیکیشن‌ ها برای گوشی اندروید سامسونگ

در این قسمت کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌ها برای گوشی سامسونگ معرفی می‌شود:

 Samsung Health

Samsung Health یک اپلیکیشن جامع برای تناسب‌اندام است که امکانات ردیابی ورزش، کیفیت خواب و مصرف کالری را فراهم می‌کند. با این اپلیکیشن، می‌توانید تمرین‌های ورزشی مختلف مانند پیاده‌روی، شنا، دویدن و سایر ورزش‌ها را انجام دهید و با دوستان خود رقابت کنید. همچنین، مشاوره‌های تناسب‌اندام از طریق ویدئوهای آموزشی نیز در دسترس است. Samsung Health رابط کاربری ساده‌ای دارد و اطلاعاتی درباره رژیم غذایی و فعالیت‌های هفتگی را نیز گزارش می‌دهد. این اپلیکیشن بر روی گوشی‌های سامسونگ و دیگر گوشی‌های اندرویدی نصب می‌شود.

Samsung SmartThings

اگر وسایل خانگی هوشمند را به کار می‌برید، برنامه SmartThings از سامسونگ به شما امکان می‌دهد تا تمام این ابزارها را به‌راحتی کنترل کنید. این برنامه با سیستم‌عامل iOS هم سازگاری دارد و عملکرد آن بین دستگاه‌های سامسونگ و غیر سامسونگ ممکن است کمی متفاوت باشد. از طریق SmartThings، می‌توانید وظایفی مانند خاموش و روشن‌کردن چراغ‌ها به‌صورت خودکار، تغییر دما، باز و بسته کردن قفل درها، کنترل پریزهای برق، کنترل لوازم‌خانگی، نظارت بر دوربین‌های امنیتی، ردیابی مصرف برق و سایر وظایف را انجام دهید.

Enhance-X

اپلیکیشن Enhance-X امکانات قدرتمندی را برای ویرایش تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی فراهم می‌کند. این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می‌دهد تا تغییرات معجزه‌آسا را روی تصاویر خود اعمال کنند، از جمله واضح‌تر کردن تصاویر تار، حذف بازتاب‌ها، افزایش وضوح تصاویر، افزایش روشنایی در شرایط نوری نامساعد، بهبود جلوه‌های HDR.  الگوهای مویر که ممکن است باعث به‌هم‌خوردن کیفیت تصاویر شوند، نیز از روی تصاویر پاک می‌شوند. در صورت نیاز، اپلیکیشن نسخه اصلی تصاویر را نیز حفظ می‌کند.

Wordscapes

Wordscapes یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جدولی برای دستگاه‌های اندروید شناخته می‌شود. در این بازی، با استفاده از حروفی که در کنار یکدیگر قرار دارند، باید کلمات جدیدی بسازید. این بازی علاوه بر سرگرم‌کردن، به تقویت زبان انگلیسی نیز کمک می‌کند. طراحی جذاب و رنگارنگ این بازی باعث می‌شود تا هزاران پازل در سطوح مختلف، از ساده تا پیچیده، در اختیار شما قرار بگیرد. هر روز یک پازل جدید در این بازی منتشر می‌شود که می‌توانید آن را حل کنید و امتیاز بگیرید. این بازی برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و آیفون قابل‌دسترسی است.

کاربردی ترین اپلیکیشن ‌ها برای گوشی اندروید شیائومی

در این بخش به معرفی بهترین اپلیکیشن‌های گوشی شیائومی می‌پردازیم:

Mi Fitness

اپلیکیشن Mi Fitness، یکی از اپلیکیشن‌های رسمی شیائومی که برای استفاده از مچ‌بندهای هوشمند آن طراحی شده است. این برنامه به شما امکان می‌دهد فعالیت‌های ورزشی خود را از طریق گوشی همراهتان ردیابی کنید و به آمار و اطلاعاتی مانند ضربان قلب، اکسیژن خون، استرس و سطح انرژی دسترسی داشته باشید. همچنین، این برنامه امکان ردیابی خواب و سایر اطلاعات را نیز فراهم می‌کند، بسته به نوع مچ‌بند یا ساعتی که استفاده می‌کنید.

Mi Store

شیائومی علاوه بر گوشی‌های هوشمند، محصولات متنوع دیگری نیز دارد. اما پیداکردن این محصولات زمان‌ زیادی را می‌خواهد. به‌منظور آسان‌تر کردن فرایند خرید، این شرکت اپلیکیشن Mi Store را عرضه کرده است. در این اپلیکیشن، شما قادر خواهید بود تا تمامی محصولات این شرکت را مشاهده و خریداری کنید و همه مراحل خرید از طریق این برنامه انجام می‌شود. اما باید توجه داشت که این برنامه، به دلیل محدودیت‌هایی، کاربردی در داخل ایران ندارد.

PicsArt

اپلیکیشن PicsArt به شما امکان می‌دهد تصاویر و ویدئوهای خود را به‌صورت حرفه‌ای ویرایش کنید. این اپلیکیشن دارای ابزارها و فیلترهای هوشمندی است که امکانات گسترده‌ای را برای شما فراهم می‌آورد.

The VLC Media Player

با دانلود و نصب VLC Media Player، به‌راحتی می‌توانید از تمامی ویژگی‌های یک پخش‌کننده حرفه‌ای بهره‌مند شوید. این برنامه تقریباً از همه فرمت‌های تصویری و صوتی پشتیبانی می‌کند و توانایی اجرای اکثر فیلم‌ها را دارد. با VLC Media Player، زیرنویس و دیگر موارد را همگام‌سازی کرده و به‌راحتی از آن استفاده کنید. این اپلیکیشن از یک اکولایزر قدرتمند نیز بهره می‌برد که به کاربر امکان تنظیم کیفیت صدا بر اساس سلیقه خود را می‌دهد. درواقع  VLC Media Player به‌صورت رایگان در دسترس عموم قرار دارد و به طور مداوم به‌روزرسانی و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود. این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه‌های پخش رسانه برای تمامی گوشی‌های هوشمند است، به‌ویژه برای گوشی‌های شیائومی.

Trip Advisor

یکی از برنامه‌های محبوب و قدیمی در زمینه سفر، Trip Advisor است که برای هر دو پلتفرم iOS و Android در دسترس قرار دارد. این اپلیکیشن فقط به شهرهای بزرگ محدود نمی‌شود؛ بلکه اطلاعات درباره رستوران‌ها، هتل‌ها، مکان‌های اجاره‌ای و… را از هر نقطه‌ای از جهان فراهم می‌کند. باتوجه‌به اطلاعات گسترده و کاربردی، این اپلیکیشن برای سفر به نقاطی که با آن‌ها آشنایی ندارید، یک ابزار ضروری محسوب می‌شود.

Clash of Clans

بازی “Clash of Clans” یکی از بهترین بازی‌های آنلاین برای اندروید که تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون بار از گوگل‌پلی دانلود شده است. در این بازی، هر بازیکن یک روستا را ایجاد کرده، قبیله خود را توسعه می‌دهد  و در جنگ با سایر قبایل شرکت می‌کند.

سخن آخر

اندروید به‌عنوان یکی از پرطرف‌دارترین و پرکاربردترین سیستم‌عامل‌ها در دنیا شناخته می‌شود که بر روی تمامی گوشی‌ها به جز گوشی‌های ساخته شده توسط اپل قابل‌نصب است. به همین دلیل، برای این سیستم‌عامل بسیاری از برنامه‌های متنوعی توسعه یافته‌اند که در این مقاله از گوشی شاپ به بهترین اپلیکیشن‌های کاربردی اندروید در حوزه‌های مختلف پرداختیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا