اخبار کسب و کارها

کسب و کار خدمات اپل اکنون بیش از ۱ میلیارد مشترک دارد

به گزارش اپ خونه، این شرکت در جریان کنفرانس نتایج سه ماهه سوم خود گفت: کسب و کار خدمات اپل اکنون بیش از ۱ میلیارد مشترک پرداخت کننده دارد .

به گفته این شرکت، مجموعه خدمات این شرکت شامل iCloud، Music، Fitness+، Pay، Apple Card و Apple TV+ است و طی ۱۲ ماه گذشته ۱۵۰ میلیون مشترک اضافه کرده است.

این غول فناوری ۲۱.۲ میلیارد دلار درآمد از خدمات به ثبت رساند که ۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. این کسب و کار بیش از ۲۵ درصد از کل درآمد شرکت را در سه ماهه به خود اختصاص داده است.

لیونل مسی، ستاره فوتبال، از تیم کوک، مدیر عامل شرکت، تقدیر ویژه ای دریافت کرد. این فوتبالیست آرژانتینی اخیراً با اینتر میامی قرارداد امضا کرده است و ورود او به ایالات متحده به دنبال قرارداد ۱۰ ساله استریم انحصاری بین اپل و لیگ برتر فوتبال است.

و مسی در حال حاضر تعداد اشتراک های اپل را افزایش داده است ، هرچند باید دید که آیا این روند ادامه خواهد داشت یا خیر.

کوک گفت: “لیونل مسی اسطوره فوتبال ماه گذشته اولین بازی خود را با لیگ برتر فوتبال انجام داد و هواداران در سراسر جهان با Season Pass MLS آشنا شدند.”

اوایل این هفته، اپل اعلام کرد که سپرده ها از طریق حساب Apple Card Savings از ۱۰ میلیارد دلار عبور کرده است .

این شرکت این سرویس را در ماه آوریل راه اندازی کرد و APY (بازده سالانه درصد) ۴.۱۵٪ را ارائه کرد. در ماه مارس، این شرکت همچنین محصول Pay Later خود را پس از چندین تاخیر عرضه کرد .

مدیران شرکت چشم انداز مثبتی را برای تجارت خدمات در سه ماهه جاری ارائه کردند. لوکا ماستری، مدیر مالی، گفت اپل می‌تواند با ارائه مجموعه‌ای از محتوا، کاربران رایگان در اکوسیستم را به کاربران پولی تبدیل کند.

“من می گویم بزرگترین فرصت این است که می دانیم مشتریان زیادی داریم که با اکوسیستم ما آشنا هستند. آنها درگیر اکوسیستم هستند. اما هنوز هم امروزه، آنها فقط از بخشی از اکوسیستم که رایگان است استفاده می کنند. و بنابراین ما فکر می کنیم که با ارائه محتوای بهتر و محتوای بیشتر در طول زمان، می توانیم تعداد بیشتری از آنها را به عنوان مشتریان پولی جذب کنیم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا